4 augustus 2025, 18:17:42

Tum Tum

Gestart door Bogucci, 23 maart 2006, 20:57:53

« vorige - volgende »

Riny

Citaat van: Bogucci op 19 april 2006, 19:03:11

. Maar ik denk dat ze van gedachten is veranderd, want ze heeft er niets meer over gezegd ???

Jammer ,net nu we een afspraak hebben.[/size][/color][/b]

Bogucci

Citaat van: Riny op 19 april 2006, 19:21:30
Citaat van: Bogucci op 19 april 2006, 19:03:11

. Maar ik denk dat ze van gedachten is veranderd, want ze heeft er niets meer over gezegd ???

Jammer ,net nu we een afspraak hebben.[/size][/color][/b]

Ik verstop me in haar jaszak[/size]

Bogucci

Citaat van: Mara op 19 april 2006, 19:05:46
Pieppiep TumTum,

Je blijft! Hoi hoi, dat maakt me vrolijk. Tja, het probleem is, als vrouwtje me uit mijn voliere zou laten, ik zo zou wegvliegen en dat wil ik niet en dat zou vrouwtje verdrietig maken. Dus ik blijf fijn binnen en heb 6 meter of zo om me te amuseren.

En inderdaad, vrouwtje heeft me niet verteld dat je heel blij bent als jouw vrouwtje thuiskomt. Ze vertellen me natuurlijk niet alles. Ook niet dat er hier een hele hoop lieve valkjes rondvliegen, maar daar ben ik nu wel achter.

Pieperdepiep

Hoen

Piep Hoen,

Nu begrijp ik het jij woont niet binnen. Als alles deuren en ramen dicht zijn mag ik rondfladderen. Maar het liefst zit ik op d'r schouder en als ze zit te typen vind ik het leuk om op haar arm te zitten. Dan dein ik heen en weer en voordat ik het weet ben ik in slaap gedommeld.

Tot de volgende keer.

Tum Tum

Mara

Piep piep Tum Tum

Wat een goed baasje heb je dan. Die van mij is ook lief, ze heeft blokken in de voliere gehangen en ik moet zeggen, die vind ik wel interessant. Ik zie mijn vriendjes Do en Pinky niet meer zoveel want die hebben eitjes zegt vrouwtje. Daarom kom ik gezellig met jullie kletsen, dat vind ik wel fijn. En ik ben nog de enige gele in de voliere. Mijn kameraadje is dood  :'(.

Ik ga nu lekker slapen, de rest is al in slaap maar ik wilde nog gauw even een berichtje laten typen en dat mocht van vrouwtje.

Welterusten Tum Tum, je bent een lief vriendje.

Pieperdepiep

Hoen

Bogucci

Piep,

Wat een weekend ::)
Vrijdag viel nog mee, ik mocht meteen uit mijn huis nadat Miriam Marian had opgehaald van het station. Die 2 hebben het behoorlijk bont gemaakt, 2 flessen drank leeg en maar giechelen. Marian heeft heel veel foto's gemaakt van mij en het vrouwtje, maar het vrouwtje staat er niet al te florisant op.

Zaterdag was al minder. 's Morgens mocht ik gezellig mee aan tafel, dat was wel leuk, eigen stukje brood, daarna moest ik weer naar mijn eigen huis. De tuin moest zo nodig worden opgeknapt, ze zijn uren en uren bezig geweest, eerst naar het tuincentrum en daarna hebben ze in de tuin gewerkt. Ben ik blij dat het maar een piepklein tuintje is. Rarara wie zat er al die tijd te wachten in d'r huis? Juist ja, ikke.

Zondag was een ware ramp. Mocht er 's morgens niet eens uit, ze hadden haast, want ze gingen naar Riny en Jan. Ik heb echt alles uit de kast gehaald, gekke kunstjes vertoond en gepiept maar het mocht niet baten, het deurtje bleef dicht.
Bo mocht wel mee en die heeft een hele fijne dag gehad, terwijl ik heb zitten mokken in mijn huis.
Vrouwtje was tegen 18.30 thuis en meteen ging het deurtje open, je denkt toch niet dat ik nog naar buiten ben gekomen, mooi niet. Ik heb haar duidelijk gemaakt dat ik hier niet van gediend ben. En volgens mij heeft ze het begrepen want vandaag is alles als vanouds. We hebben samen een tukkie gedaan en ik ben weer tevreden.

Piep Tum Tum

Riny

Hoy Tum Tum
Je hebt groot gelijk.
Toen je vrouwtje binnen kwam heb ik gelijk in de zakken van haar jas gevoeld.
Mooi niks,geen Tum Tum.
En heb je gelezen wat een schandalig gedichtje die Marian in mijn dagboek geschreven heeft?
Groetjes Riny :-*

Bogucci

Citaat van: Riny op 24 april 2006, 19:44:57
Hoy Tum Tum
Je hebt groot gelijk.
Toen je vrouwtje binnen kwam heb ik gelijk in de zakken van haar jas gevoeld.
Mooi niks,geen Tum Tum.
En heb je gelezen wat een schandalig gedichtje die Marian in mijn dagboek geschreven heeft?
Groetjes Riny :-*

Piep Riny,

Nee, nog niet gelezen. Even wachten totdat vrouwtje thee gaat zetten. Dan kruip ik stiekem op het toetsenbord van de laptop.

Oh wat een goed ideetje, volgende keer verstop ik me in haar jaszak.

Piep Tum Tum

Mara

Piep piep Tum Tum

Maar verder alles goed zonder dat je meemocht gisteren? Ik hoop het wel.

Piep piep groetjes

Hoen

Ineke

Miriam, ik ben nu toch wel heeeeel oud wijverig: hoe was t bij Riny???? Ik stel mij voor dat je je op een of ander eiland waant, zo mooi ziet t uit op de foto's in haar dagboek.
Heb je ook n vogel gereserveerd bij Riny?

Riny

Hoy Ineke
Ik heb Miriam een zwijgplicht opgelegd voor ze de deur uit ging. :P
Groetjes Riny :D

Ineke

Dan weet ik al genoeg. Als je n zwijgplicht krijgt opgelegd moet t wel heel bijzonder zijn :)

Bogucci

Hoi meiden,

Bij deze breek ik mijn zwijgplicht ;D

Het was heel gezellig, ik voelde me er meteen thuis. Landelijke omgeving, fantastische tuin, met een grote vijver en uiteraard een aantal volieres met prachtige vogels.
Bo (mijn hond) mocht mee en heeft zich kostelijk geamuseerd met Bailey.

Nee, ik heb geen valkje gereserveerd. Weet eerlijk gezegd ook niet of er in de nabije toekomst een tweede valkje komt?

Groetjes,

Bogucci

Hoi hoi,

Even de laatste nieuwtjes over het kleine gele mormel.

TT is een heerlijke bengel, ze wordt met de dag brutaler. Wanneer ze op het touw aan de buitenkant van de kooi zit en ik ben in de keuken bezig komt ze naar mij toe gevlogen. Als ik thuis kom begint ze meteen te piepen, ze houdt niet op totdat ik het deurtje open.
Onlangs zat ze op mijn schouder terwijl ik aan het eten was, ze ging heel voorzichtig richting hand en uiteindelijk is ze met beide pootjes in het eten beland, dat viel tegen, ze schudde zich af en vloog meteen weer naar mijn schouder. Ik heb ook nooit beweerd dat ik goed kan koken  ::)
Vandaag zat ze weer op mijn schouder, tijdens de maaltijd, en ze zat maar naar het eten te gluren. Ik heb een paar stukjes mie afgelikt, i.v.m. de kruiden, en die op tafel gelegd, gezellig samen tafelen. De vuile bek werd aan mijn schouder afgeveegd :-)

Groetjes,

Ineke

Nou, jij hebt wel wilskracht! Al die prachtige valkjes zien en t dan bij eentje houden :D

Bogucci

Hoi Ineke,

Het is eerder voorzichtigheid dan wilskracht  ;) Stel het klikt helemaal niet tussen TT en de nieuwkomer, dan is er meer verdriet dan plezier en dat wil ik voorkomen.

Groetjes,