4 augustus 2025, 18:15:48

Tum Tum

Gestart door Bogucci, 23 maart 2006, 20:57:53

« vorige - volgende »

Bogucci

Hoi Christine,

;D ;D ;D

Was een toevalstreffer. Het is echt een hele kunst om, zonder kantelbaar schermpje, een foto te maken van een wiebelkont op je schouder.

Groetjes,

Whisper

Hoi Hoi

Een prachtige foto, maarja ik mis de andere parkiet:-)

Groetjes Marian:-)

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd:-)

Bogucci

Citaat van: Whisper op 13 april 2006, 16:40:57
Hoi Hoi

Een prachtige foto, maarja ik mis de andere parkiet:-)

Groetjes Marian:-)

Op dit adres vertoeven 1 hond, 1 kat en 1 valkje en ik ben hun huishoudster. :-)

;D ;D ;D

Bogucci

Verkeerde deodorant  ::)

Marjans

Hhah gek meisje je staat er weer mooi op. IK Binky en mijn andere 3 vlakjes gaan morgen met de 2 baasjes ver huizen en dat is reuze spannend. Zodra ik weer internet heb kom ik gauw met m''n andere vriendjes weer kijken naar jouw avonturen.Groetjes van Binky, Coco, Boefie en Pippi en van marjans

Bogucci

Piep Marjans,

Dat is een hele klus, ik weet er alles van. Ik ben pas verhuisd, heb een tijdje in een dierenspeciaalzaak gewoond, zat er moederziel alleen in een kooitje. Sinds 22 maart woon ik op dit adres. Was wel even wennen, met die vreemde wezens in de buurt. Maar ze vinden me een rare vogel en ze laten me met rust. En het vrouwtje is wel oké, ze moppert soms, trek ik me niets van aan, doe net alsof ik het niet hoor.

Ik moet weer gaan, het eten wordt geserveerd.

Tum Tum

Bogucci

Piep,

Vrouwtje heeft op me gemopperd en nu zit ik te sikkeneuren op de rand van de bureaustoel. Als ik zo doorga moet ik naar een internaat. Nu weet ik niet wat een internaat is, maar ze zei het met een ernstige blik in d'r ogen en dat vertrouw ik niet.
Kan ik er wat aan doen, dat ze niet tegen knabbelen kan. Oké haar nek is een beetje rood, wat dan nog, gaat ook wel weer weg. Ja toch, of niet soms ???

Denk toch dat ik het maar weer goed ga maken.

Piep, Tum Tum

Riny

Hoy Tum Tum
Zal ik jou eens wat vertellen,niets van aantrekken .
Als George komt voor de computer kruip je gewoon in zijn binnenzak.
Ik zal hem wel bewerken ,hij hoeft er maar een heel klein stukje voor om te rijden.
En daarbij ,hij heeft toch een Tom Tom.
Dat is geen vogel maar een aparaatje in de auto die hem de weg wijst.
Dan kom jij maar lekker bij mij wonen.
Jou vrouwtje maken we dan wijs dat ik een heropvoedingscentrum, heb voor valkparkieten.
Je weet zoals Martin Gaus voor honden heeft.
We zullen maar zeggen tot snel!!
Groetjes Riny ;D ;D

Bogucci

Piep Riny,

Vrouwtje is in de keuken.
Ik heb het woord opgezocht op het internet en het klinkt niet al te best. Denk dat ik me toch maar een beetje aanpas. Niet te veel natuurlijk, ben tenslotte geen doetje. Ze zegt zelf dat ze het leuk vindt dat ik op een Terriër lijk, nou en je weet hoe eigenwijs die kunnen zijn.
En als het haar niet bevalt kom ik gewoon bij jou wonen.

Oei, daar komt ze, ik ga me snel verstoppen.... :-X

Piep, Tum Tum

Riny

Hoy Tum Tum
Vind je mij geen lekker stuk?
Ik ben een Rotterdammer, en nu woon ik bij Riny.
Die is mij op komen halen want ik woonde in een studentenhuis.
Daar hadden ze geen tijd meer voor mij.
Nu woon ik in een grote voliere met 20 andere valkjes.
Groetjes Makker :-*

Bogucci

Piep Makker,

Oh, wat leuk, je lijkt een beetje op mij. En wat ben je mooi ingelijst...vrouwtje is al twee dagen bezig om een mooi lijstje om mijn foto te maken. Ze had eerst Photoshop CS2 geïnstalleerd maar daardoor werd de laptop heeeeel traag en nu heeft ze PSPX geïnstalleerd en dat wilt ook niet lukken...vrouwtje en PC's  ::)

Je boft, bij Riny wonen heel veel maatjes. Hier loopt ook vanalles rond. Bo vindt me een beetje raar, omdat ik maar 2 pootjes heb en zo nu en dan boven zijn hoofd fladder. En Gijsje loopt alleen maar rond als ik hoog en droog op mijn stokkie zit (deurtje dicht). Wel zo veilig zegt het vrouwtje. Niet dat ik bang ben, helemaal niet. Better safe than sorry.

Ik denk dat ik mijn stokkie ga opzoeken, zit te dommelen.

Piep en tot de volgende keer,

Tum Tum

Bogucci

Even de vleugels spreiden  :)

Mara

Dag Tum Tum,

Ik ben Hoen en ik wil je even de groeten doen. Het is altijd leuk om een soorgenoot te zien. Is alles goed met je? Heb iets gelezen over een internaat? Hoop toch niet dat je daar naar toe zou moeten, dan moet ik je verhaaltjes missen die vrouwtje me verteld.

Groetjes

Hoen

Bogucci

Piep Hoen,

Ik ben vandaag extra lief geweest, wil niet naar een internaat.
Was in slaap gedommeld op d'r schouder, was een beetje moe van de stress in mijn bolletje. Maar ik denk dat ze van gedachten is veranderd, want ze heeft er niets meer over gezegd ???
Oh, heeft ze al verteld dat ik haar vrolijk groet als ze weer thuiskomt? Nee natuurlijk  ::) Kijk de leuke dingen worden niet verteld. Nou het zit zo, als vrouwtje 's morgens weggaat ben ik nog volop bezig met mijn ochtendtoilet en ontbijt, maar tegen de tijd dat ze terugkomt zit ik te popelen om uit mijn hotelkamer te mogen. Dus zo gauw ik haar hoor begin ik enthousiast te piepen uit blijdschap. En ik blijf net zolang piepen en op en neer dribbelen op mijn stokkie, totdat ze het deurtje opent. Moet je ook eens proberen, werkt altijd ;D

Piep, Tum Tum

Mara

Pieppiep TumTum,

Je blijft! Hoi hoi, dat maakt me vrolijk. Tja, het probleem is, als vrouwtje me uit mijn voliere zou laten, ik zo zou wegvliegen en dat wil ik niet en dat zou vrouwtje verdrietig maken. Dus ik blijf fijn binnen en heb 6 meter of zo om me te amuseren.

En inderdaad, vrouwtje heeft me niet verteld dat je heel blij bent als jouw vrouwtje thuiskomt. Ze vertellen me natuurlijk niet alles. Ook niet dat er hier een hele hoop lieve valkjes rondvliegen, maar daar ben ik nu wel achter.

Pieperdepiep

Hoen