De valkjes van M&M Deel 2! *Foto-update 07-10*

Gestart door Mariska, 14 maart 2006, 10:35:42

« vorige - volgende »

ManjaV

Hey Mariska,

Wat een goed idee van je om Billy en Chiquito binnen te zetten. En zo te zien vinden ze het helemaal niet erg idd ;D ;D

Wat fijn dat het met het vondelingetje zo goed gaat. Hij zal zeker een mooi leven bij jullie krijgen :D Ben je al aan het nadenken over een naam of wacht je daar nog even mee?
Sommige mensen kan het weinig schelen als hun vogels wegvliegen. Maar misschien was dit valkje wel van een oud dametje dat geen internet heeft... ::)

Leuk ook dat het bontje het naar haar zin heeft. Al een naam? ;D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mariska

Hoi Manja,

Ja het kon gewoon niet anders.
Ze liet Salsa&Sueño niet met rust en verstoorde het hele nest.
Helaas heb ik nu wel voor niks 2 jongen bij Ricky liggen, maar die zijn er dolblij mee en dat is ook wel erg mooi :D

Geen internet bij een oud dametje zou kunnn, maar bij Amivedi staat er ook geen valkparkiet op en die moet je bellen ;)

Ik heb voor het bontje een aantal namen uitgezocht, maar moet nog kiezen ::) ;D

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

ManjaV

Hey Mariska,

Het is inderdaad erg leuk voor Ricky en Ozzy. Gelukkig dat ze ook zo zorgzaam zijn.
En helemaal gelukkig dat Sueno toch heel goed voor zijn kleintjes zorgt en dat het daar niet aan lag.

Misschien weet het oude dametje niet dat Amivedi bestaat  ::) ;D ::)

Ben benieuwd hoor, naar de naam van het bontje :D

Liefs,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mariska

Citaat van: ManjaV op 17 september 2006, 12:42:42
Hey Mariska,

Misschien weet het oude dametje niet dat Amivedi bestaat ::) ;D ::)

Liefs,
Manja

Dan moet ze maar een briefje ophangen in de supermarkt ;D

Ik loop zelf wel alle advertenties af en het zou voor de eigenaar en het valkje mooi zijn als ik ze bij elkaar kan brengen.
Zo niet, dan is het ook goed.
Maar met een naam wacht ik nog even ;)

Zeker heel fijn dat iedereen zo goed voor zijn (pleeg)kroost zorgt :D

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

marilyn

hoikes mariska

je vondelingetje heeft maar geluk dat die bij jou terecht is gekomen  ;) hij leeft gelijk een koning in frankrijk en wordt door jullie op zijn wenken bediend  :P gelukkgi begint hij al te spelen en dat is een teken dat hij het best naar zijn zin heeft bij jullie  ;)

wat je bontje betreft wachten wij op de naam die je hebt gekozen maar neem je tijd hoor want die naam moet ze dragen voor de rest van haar leven hé  ;)

en je geelwangetjes vinden het niet erg hoor dat ze bij pleegouders zitten zo moeten ze de aandacht die ze van de ouders krijgen niet met zoveel delen en alle (pleeg)ouders zijn ook gelukkig dus zeker niet slecht hé  :D

groetjes marilyn

klusvalk

Mijn allergrootste liefde!
Mijn dochter Loys!

Mariska

;D ;D ;D

Waarom ALI?

Ben heel benieuwd!

Hoi Marilyn,

ik ben blij dat Mike hem gevangen heeft want er kan zo veel misgaan als ze vrij rondvliegen :-\
Maar geen spoor van de eigenaar.
Heb net weer op Amivedi gezocht.

Naampje komt eraan ;D

De donsjes zijn nu mooi verdeeld en ze worden allemaal goed gevoerd dus het is ook wel goed zo.
5 is best veel voor een eerste nest met onervare ouders.
Dus mooi verdeeld zo ;)

Liefs
Maris!!

Roosje

Wat leuk zeg dat twila een vriendje heeft :D :D :D Echt super. Wel een moeilijke kwestie, blok weghalen of niet. Misschien moet je ze gewoon even lekken laten aanmodderen, er is vast niet meteen een eitje. Diara van mij was ook zo vroeg maar heeft het uiteindelijk wel goed gedaan en ging er fluitend doorheen, dus het is mogelijk.

Ik ben erg benieuwd. Er komen vast ooit wel mooie bonte kindjes van :D Dan komen we kijken hoor!

Mariska

Hè Roosje,

Nog een lekker ding ook haar vriendje ;D
Ik vind het ontzettend leuk voor haar.
En die 2 in het blok is ook wel grappig hoor.
Niemand mag in de buurt komen ;D
Zitten ze daar te gluren door het gaatje :-*

Ik laat het blok gewoon hangen ;)
Volgens mij doen ze ook niet echt wat.
Behalve wat oefenpogingen.

Als ik mooie bontjes vn ze krijg moet je zeker komen kijken.
Maar dat zal volgend jaar wel worden.

Liefs
Maris!!

•=Bonnie=•

Hey Maris wat een leuk nieuws allemaal van je nieuw ontstane koppeltje en  dat de geelwangen het nu lekker zelf goed doen Geweldig :)

Heb je al weer nieuwe foto's van ze?? ;)

Hopelijk komen rond vrijdag de eertse cathi's uit, ik ben benieuwd.

Mariska

Zeker leuk nieuws van mijn nieuwe koppeltje :D

Geelwangfoto's are coming up ;D

Ben heel benieuwd naar de cathibaby's.
Ik hoop dat Macho en Jade goed hun best hebben gedaan ;)

Mariska

Ik heb vanmorgen wortels opgehangen buiten met groen en al er nog aan ;D
Nou dat was gelijk feest natuurlijk dus maar even wat foto's geschoten.
Mike had het meegenomen van de supermarkt voor buiten en dat was dus wel een erg goed idee ;)
Kunnen ze lekker snoeien.

Chitto!

Chitto, Luna en Dakota!

Twila!

Twila en Luna!

Chitto, Dakota en Luca!

Luca!

En mag ik U voorstellen aan Aiyana :D :-*

En dan nu de geelwangetjes!

Geelwangdonsje nr 1!

Geelwangdonsje nr 2!

Geelwangdonsje nr 3!

De eerste 3 bij elkaar!

Geelwangdonsje nr 4 die bij Ricky ligt!

Geelwangdonsje nr 5 die ook bij Ricky ligt!

Zijn ze niet prachtig :D

Donsje 1 en 4 hebben al een kuifje ;)

Liefs
Maris!!

Saar

hey maris!
leuke foto's hoor :D :D :D
Ben benieuwd wanneer mijn donsjes uit t ei kruipen ;D
als ik ze zo zie begint t weer te kriebelen ;D
groetjes Saar :-*

Rianne

Leuke foto's weer. :D Hier vinden ze het groen van de wortel veel interessanter dan de wortel zelf. ;) Je donsjes zien er goed uit, ben benieuwd hoeveel er een geel wangetje krijgen :D

Mariska

Ik ben ook heel benieuwd ;D

Ik wil die wangveertjes er echt wel uitkijken ::)

Gelukkig ontwikkelen ze allemaal goed dus hopelijk duurt dat niet al te lang ;)

Dank je wel voor je complimentje Saar :D

Liefs
Maris!!