De valkjes van M&M Deel 2! *Foto-update 07-10*

Gestart door Mariska, 14 maart 2006, 10:35:42

« vorige - volgende »

hippysuus

Ik vind 'de residentie' van de valkjes echt heel mooi. Vandaag spookt steeds door mijn hoofd hoe ze gaan reageren op zoveel valkjes om hun heen, ik denk dat ze het superleuk vinden! Als ze jippieee zouden kunnen zeggen dan deden ze dat vast  ;D

Wat dat betreft ben ik blij dat ik weet dat jij zo trouw en regelmatig je dagboekje update, kan ik mooi van veraf volgen hoe die monstertjes zich gedragen bij hun soortgenoten.

Trouwens, misschien worden ze dan ook eens niet meer geplukt als ze willen kroelen. Want als ze hier lief hun koppie buigen om gekroeld te worden door Tommy dan hebben ze gelijk weer een veertje minder  >:( ::) Echt kaal is het niet maar ik kan wel zien dat ze in hun nekjes niet zoveel veer hebben zitten als Tommy.

Groetjes,
Suus

Mariska

Hoi Marilyn,

Dank je wel voor je felicitaties en en je complimentjes :D

Ik loop inderdaad op wolken en hoop dat dat nog lang duurt ;D

Hoi Suus,

Leuk om te weten dat jij denkt dat ze het prachtig vinden tussen allemaal valkjes :D
Jij kent ze natuurlijk het beste.

Ik kan geen dag zonder mijn dagboekje dus je gaat er echt niks van missen ;)
De eerste tijd maak ik voor jou extra veel foto's en vertel ik extra veel over hoe het gaat!
Dat beloof ik.

Dat vervelende gepluk maak ik hier ook mee bij een koppel :-\
Volgens mij bedoelen ze het bij mij lief, maar doen ze gewoon te hard.
Maar die schreeuwtjes klinken zo akelig.
Ik heb geen valkjes die andere valkjes veertjes uittrekken dus met Billy&Ozzy komt dat vast goed :D

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hippysuus

Je zegt het precies goed ja, dat akelige schreeuwtje van pijn dat er dan uitkomt. En ik weet wel dat Tommy het niet slecht bedoeld, die knabbelt gewoon graag op veertjes maar L :censuurg is het wel he! Nou moet ik ook toegeven niet de slimste valkjes van de wereld te hebben want het is natuurlijk een beetje dom als je dan toch steeds gaat kroelen met Tommy ::)

Mariska

Bij mij gaan ze ook gewoon terug ;D
Zelfs gelijk na het schreeuwtje ::)
Dan breekt echt je klomp hoor.

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Hoi Tante Maris,

gefeliciteerd met je nichtje! :D

Je voliere ziet er nu al mooi uit, kan alleen maar mooier worden als ie eenmaal is gevuld met speeltjes en zitgelegenheid. En dan maar wachten op mooi weer... Hopelijk komt dat gauw  want hier word je niet vrolijk van. :(

hippysuus

Ooh dat is ook wat, ik ben helemaal vergeten om de kersverse tante te feliciteren :-[ :-[ sorry!!

Van harte gefeliciteerd, de foto is prachtig. Heel vertederend dit kleine meisje  :-*

En nu ga ik echt maar eens iets doen hier in huis (zei ik een uur geleden ook al ::))

Doehoei!
Suus

Riny

Tante Mariska, wil jij dit kleine wondertje een kusje geven van mij?
Groetjes Riny :-*

Mariska

Hoi Rianne,

Dank je wel :D

De voliere kan inderdaad alleen maar mooier worden nu.
Ik heb eergisteren al leuke speeltjes meegenomen in Rijnsburg en ik ga zelf nog ringen maken ;)
Touw spannen voor mijn kleine aapje ;D

Hè Suus,

Kan gebeuren hoor, geeft niks :-*
Het was me niet eens opgevallen ;)

Ze is zeker heel vertederend.
Dank je wel voor je felicitatie :D

Ik ben net klaar en heb een heerlijk schoon kamertje weer :D
De kooi van Ricky en Ozzy ook even gedaan.
Als ik eerst hier kom komt er van schoonmaken niks meer terecht ::) ;D

Hoi Riny,

Wat heb je Rabecca haar foto ontzettend mooi ingelijst :D
Die kleur is helemaal geweldig.
Dank je wel :-*

Ik zal haar een kusje geven van jou!

Liefs
Maris!!

Saar

gefeliciteerd hoor!! :D
en de voliere ziet er ook goed uit :)
groetjes Saar :-*

Mariska

UPDATE!

Kaily en Dopey hebben er een derde eitje bij :D

De eerste heb ik nog een keer geschouwd en je ziet hem veranderen.
Dat gaat goed dus.
De tweede zag ik nog niks, maar bij de eerste zag ik het ook pas op de derde dag dus morgen ga ik natuurlijk even spieken.

De oogjes van Binky en Misty knappen heel goed op.
Vanavond geef ik nog een keer synolux en morgen moest ik even bellen.
Ik ga ervanuit dat ik dan kan stoppen.

Salsa heeft nog steeds haar stem niet terug.
Ik vraag morgen gelijk wat ik daarmee aan moet.
Verder is ze springlevend en oogt alles behalve ziek.

Sueño gaat ook nog steeds heerlijk zijn gangetje.
Hij kroelt met Misty en Salsa ;D
Mijn gevoel zegt dat er vrij snel iets kan gebeuren als die 2 naar buiten gaan.
Ik hoop dat Misty dan naar Snowy trekt.
Pecht heeft ze wel, want Kaily heeft haar eerst in de steek gelaten en nu haal Sueño ook nog weg :(
Ik voel me daar best schuldig over.

Luna is ook een heerlijk portretje ;D
Ze heeft zo'n lol in het los zijn in de kamer.
Ze snapt het precies als ik 's ochtends het dak van de kooi open zet.
Trippeltje trappeltje komt gelijk aangesneld ;D
Ze bijt ook goed van zich af en daar ben ik heel blij om.
Buiten ben ik er ook niet steeds bij en moet ze ook voor haar eigen opkomen.
En dat gaat haar prima af ;)

Met Ricky en Ozzy gaat ook alles goed.
Morgen verwacht ik het tweede eitje.
Ze doen het net zo goed als anders dus daar kan het niet aan liggen in ieder geval.
Ik voer haar nu wat zonnepitten door haar voer en geef haar elke dag een streng trosgierst.
Ze valt best gemakkelijk af en dat wil ik zo een beetje voorkomen.
Ze is nu mooi op gewicht en dat wil ik zo houden.

Over Rumba heb ik niks te vertellen.
Eigenlijk nooit ;D
Het is een heel onopvallend valkje die lekker haar eigen weg gaat.
Eet goed, speelt, en heeft met niemand contact behalve Salsa.
Daar veranderd allemaal niks aan ;)

Nou dat was het wel weer voor vandaag.

Liefs
Maris!!

Mariska

Hoi Saar,

Dank je wel :-*

De voliere word inderdaad mooi :D
Ik heb het maar getroffen met zo'n man.

Gisteren had ik het nog over je.
Mike wou op zjn werk een foto laten zien van een valkje waarbij je al die pennetjes zag zitten op het kopje.
Hij had zo'n handtekening gezien in mijn dagboek, maar kon het niet meer vinden.
Ik zeg dat moet het valkje van Saar zijn die ze bij Bonnie heeft gereserveerd :D
Ik heb nu gezegd dat als hij bij Bonnie kijkt dat hij die foto op elke pagina wel kan vinden ;D

Liefs
Maris!!

hippysuus

Hoi Maris,

Nou wie weet wat er nog allemaal veranderd als die twee van mij er zijn. Wie weet ontstaat er wel zo'n heftig liefdesverhaal zoals bij Makker die nu bij Ivy woont  :-*

Woohooo 3 eitjes, het gaat goed zeg. Ik ben zo benieuwd naar de babietjes die geboren gaan worden. Spannend is het!

Psst...mooie handtekening he? Een "verse" foto van Mupke (tijdelijke naam ::)) bij Riny op schoot.

Groetjes,
Suus

Mariska

Hoi Suus,

Ja je  weet maar nooit hoe het loopt.
Wie weet zoeken ze wel allebei een ander uit ;D
Dat heb ik hier ook al meegemaakt terwijl ik dacht dat ik een koppel had.
Maar hij heeft nu toch echt eitjes met een andere vrouw.

Ik ben ook heel benieuwd naar mijn baby's.
Qua achtergrond weten we vast niet alles en ik hoop dus op verassingen ;D

Je handtekening met Mupke is prachtig :-*
Echt superlief!!

Ik ga haar lekker knuffelen volgende maand :D

Liefs
Maris!!

Riny

Citaat van: Mariska op 25 mei 2006, 18:04:57

Ik ga haar lekker knuffelen volgende maand :D

Hoy Mariska en Suus
Dat ligt er toch maar helemaal aan hoe snel dat de dame of heer zelfstandig wil leren eten.
Dat verschilt namelijk veel bij valkjes.
We wachten het af.
Groetjes Riny :D

Mariska

Hoi Riny,

Maar de volgende maand duurt nog lang ;D
Dat is nog 5 weken vanaf nu ;)

Maar je hebt helemaal gelijk.
Elk valkje is verschillend en je weet het nooit ;)

Om eerlijk te zijn weet ik ook niet hou oud de kleine nu is ::)
Ik denk 4 weken.

Liefs
Maris!!