De valkjes van M&M Deel 2! *Foto-update 07-10*

Gestart door Mariska, 14 maart 2006, 10:35:42

« vorige - volgende »

Roosje

Hahaha prachtig met dat veertje. Lekker sukkelig zijn ze dan he ;D

Mariska

Citaat van: Roosje op 25 april 2006, 14:02:29
Hahaha prachtig met dat veertje. Lekker sukkelig zijn ze dan he ;D

Ja wat een lol he met een veer ::) ;D
Wel lief!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

valkchico

hallo Mariska,

kan niet anders dan weer te zeggen mooie foto's!!!!!!
en die veer heerlijk

gr Esther

Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Valerie

Hoi Maris!!!

Wat lang geleden!  :o
Wat een prachtige foto's!! Die van Ozzie veertjes poetsen!!! En veertje trekken!! Mooi!!
Alles goed bij jullie? Ben een aantal weken niet aanwezig geweest en dat laat zich duidelijk merken. Ben nergens meer van op de hoogte.  ::)
Dus jij verwacht binnenkort ook leuke jongen? LEUK!!!

Mariska

Hoi Valerie,

Shit is dat he als je een tijd weg ben :-\
Dat vond ik ook toen.
Maar wel leuk dat je weer even komt buurten :D
Ik ben weer uitgebreid, met een geelwang.
En wss heb ik vandaag mijn eerste eitje van de tweede ronde.
Spannend dus!
Buiten zijn we bezig om een voliere neer te zetten en verder heb ik geen nieuws ;)

Met jou alles goed?

Liefs
Maris!!

Mariska

IK BEN VANMIDDAG GEBELD DOOR IEMAND UIT ALMERE DIE OP EEN KOIJNENFORUM ZIT.
ZIJ GAAT MIJN VERHAAL DAAR PLAATSEN OVER LOYS HAAR NIJNTJE!! DAT IS AARDIG HE?! ER KOMEN MENSEN UIT HEEL NEDERLAND DIE OOK VEEL CONTACT HEBBEN MET ASIELS EN WE HOPEN DAT HET HELPT NATUURLIJK

caro

Hoi Maris,

Leuke foto's, een nieuwe sport (veertje trekken). ;D.Het is altijd een leuk gezicht om een valkje te zien stoeien met een veer.

Dat is fijn nieuws van het konijnenforum, het is te hopen dat het konijntje gevonden wordt.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

marga

hoi maris
dat waaren zeker hele mooie foto s
groetjes marga

Mariska

Hoi Caro,

Leuke he veertjetrekken ;D
Heerlijk om naar te kijken!

Ik heb dat die vrouw van het forum net gesproken en ze heeft me wat tips gegeven waar ik wat mee kan.
We blijven hopen.

Hoi Marga,

Dank je wel voor je complimentje :D :D :D

Liefs
Maris!!

Mariska

Ik probeer al 3 uur een verhaaltje te plaatsen, maar word steeds afgeleid door allerlei mutsen ;D ;)
Maar nu ben ik er dan toch.

Vanmorgen had ik de valkjes natuurlijk los gedaan en zo'n 2 uur later wilde ik ze er weer in hebben.
Dus net als anders, trosgierst in de kooi om Rumba, Salsa en Sueño te vangen.
Dan de kooi dicht en de tamme gaan halen.
Nou niet dus.
Trosgierst erin, Mariska krijgt telefoon, valkjes er in, Mariska ziet dat niet (is aan de foon ::)), valkjes er weer uit met een heerlijk gevuld buikje en dan weet je het wel he ::) ;D
Die gingen er dus niet meer in.
Ik wachten en wachten en wachten tot ik het zat was.
Ben me eigen dingen gaan doen.
Moest even naar de psych en toen ik terug kwam had ik een noodplan ;D
Koriander en Thijm vers uit de supermarkt.
Valt te proberen toch.
Nou echt niet te geloven.
Sueño ging er gelijk in :o
Salsa erachteraan :o
Toen Rumba :o
Ik gauw dak dicht en hup Binky erin.
Die was mijn hand aan het bevruchten en had niet eens door wat ik van plan was ::)
Gauw de anderen erin en eindelijk rust 8)

Natuurlijk nog een paar foto's gemaakt van het smulwerk, maar bijna alles is mislukt (is mijn camera niet ::))
Maar 3 waren gelukt, yeeeeeh!

Salsa!

Ook Salsa :D

En Misty :D

Sueño was dus de eerste die ervan ging smullen.
Dat vond ik zo leuk :D
Ik weet natuurlijk nog niet wat hij allemaal lust.
Maar iedereen vond het lekker en iedereen stond ook smullend op de foto :(

Yeeeeh, mijn verhaal staat ;)

Nu ga ik de woeffies uitlaten!

Liefs
Maris!!

marilyn

hoikes mariska

heel mooie foto's en een nog mooier verhaal  ::) hihihihihi maar algoed je hebt hen allemaal terug in de kooi gekregen  ;) je ziet op de foto's dat ze het erg lekker vinden  :D jammer dat je sueno niet op de foto hebt want eigenlijk ben ik best een beetje jaloers op jou  :P het is een prachtvalkje

groetjes marilyn

Mariska

Ik hem hem wel op de foto, maar onherkenbaar ::) :(

Morgen beter.

Ben blij dat je mijn verhaal leuk vond :D
Boefjes zijn het!!

Liefs
Maris!!

marilyn

hoikes mariska

tuurlijk vind ik je verhaal leuk  ;) ik lees altijd de verhalen ook die van jou maar ik plaats niet altijd een berichtje  :-[
en de dagboekjes waar er geelwangetjes in voorkomen !!!!!!!!!!!!! die mis ik niet hoor  :P

groetjes marilyn

ROCKS

Uhm....

Jeetje, zeg dat tegen al die "mutsen" dat je geen tijd hebt!
Is je eigen schuld hoor, geen melij met je. ;)
Je valkjes gaan toch voor mutsen....
Maar....kan het verkeerd hebben, natuurlijk.

Leuke fotoos, en wat is die gekke Dopey Doop mooi, hé?
Een regelrechte beauty, dat is ze.
Morgen misschien een eitje? Krijgt ze een halfbroertje of zusje, zou wel leuk zijn als het dit keer goed gaat.

Vorige keer was het gewoon een oefeningetje, net als bij ons, wij moeten toch ook nog oefenen?? ;D

Doeiiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart