De valkjes van M&M Deel 2! *Foto-update 07-10*

Gestart door Mariska, 14 maart 2006, 10:35:42

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Marilyn,

Ik douche ze hier ook met de plantenspuit, maar als ik 's ochtends de voerbakjes aan het afwassen ben wil Binky nog weleens onder de kraan kruipen.
Vind hij prachtig ;D

Ik zal Loys een dikke kus geven ;)

Hoi Riny,

Vind je het ook zo'n lekker ding ;D
Ik ben echt gek op beestje ;)
Mooie randjes heb je erom gemaakt.
Ga ik mooi even opslaan!

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Agnes

Hoi Maris,

Je douchefoto's zijn geweldig! ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Mariska

Dank je wel Agnes :D

Ik zit er hier nog van na te genieten ;)
Die gekke Bink :-*

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Christine

Prachtige stoere douchefoto's!!
Loys is ook prachtig in haar nieuwe kleren!! :D :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mariska

Rianne

Mooie douche foto's hoor! Is Binky nog zo gepareld als in je handtekening? Vergeleken met Tiaro heeft hij er nog zo veel, Tiaro heeft alleen aan de vleugelranden nog parels, die bovenop de vleugels zijn allemaal al weg. Best wel snel, lees heel vaak dat het bij bont langzaam gaat. :)

Mariska

Hoi Rianne,

Het gaat bij Binky heel langzaam weg.
Het is op zijn rug begonnen zeg maar en nu gaan ze langzaam aan naar de buitenkant ook weg ;)
Het schijnt bij bont wel 3 jaar te kunnen duren voor alles weg is.
Binky is nu 16 maanden.

Liefs
Maris!!

Rianne

Citaat van: Mariska op  2 april 2006, 14:24:19
Hoi Rianne,

Het gaat bij Binky heel langzaam weg.
Het is op zijn rug begonnen zeg maar en nu gaan ze langzaam aan naar de buitenkant ook weg ;)
Het schijnt bij bont wel 3 jaar te kunnen duren voor alles weg is.
Binky is nu 16 maanden.

Liefs
Maris!!

Ja inderdaad, het lijkt op de rug te beginnen. Tiaro is van juni, kun je nagaan hoe hard dat gaat. Maar het blijft een mooi valkje, vind dat geel zo'n mooie zachte kleur. :-*

Mariska

Bij Tiaro gaat het echt snel :o
Binky is van November 2004 ;)
Dat zacht geel is ook prachtig.

Rianne

Dit is Tiaro op 30 augustus:

Zo ziet hij er nu uit.

Hij is niet meer zo tam als op de eerste foto, maar hij bijt gelukkig niet hard.

gonnie

Hoi Mariska
Wat ken jij prachtige foto`s maken zeg , gewelig.
Ja die douce foto is het mooist zou ik bijna zeggen , maar ze zijn allemaal het mooist.
En je dochter kan zo in een modellenblad , wat een beauty  :o
Groetjes Gonnie

Mariska

Hoi Rianne,

Dat gaat echt rap bij jou!
Ik zal hier eens even een verschil opzoeken ;)
Maar zover is Binky in 16 maanden nog gen eens.

Hoi Gonnie,

Ik snap wat je bedoeld hoor ;)
Zo'n douchefoto als de tweede maak ik waarschijnlijk nooit meer.
Je moet ook een beetje geluk hebben soms.

Loys is de dochter van Mike uit zijn vorige relatie ;)
Maar nu dus ook een beetje van mij.
Ze kent me al vanaf dat ze 2 is natuurlijk.
Ze weet niet beter ;)

Liefs
Maris!!

Mariska

Mariska

Rianne

Haha ja die rug vooral. Zouden ze minder ruien op de vleugels of zo?