11 september 2025, 11:42:03

De valkjes van M&M Deel 2! *Foto-update 07-10*

Gestart door Mariska, 14 maart 2006, 10:35:42

« vorige - volgende »

Mariska

Dat meest rode aan de buitenkant is trouwens mijn hand hoor die om het eitje heen zit ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

ROCKS

Hey....

Wat ik zo kan zien, ziet het er wel goed uit, het is nog maar vijf daagjes, maar ik denk wel iets te zien. Ik wil je niet blij maken met een dooie mu(t)s!!
Wacht nog maar even de reacties van de anderen af, die zullen er nog wel naar kijken.
Heb je ook het tweede eitje bekeken? Die is nog niet bevrucht, maar dan kan je in ieder geval zien hoe het er dan uitziet, en weet je het verschil met een bevrucht eitje. Is wel slim, natuurlijk. Kan je vergelijken, voor jezelf.
Leuk, samen met Gonnie, kunnen jullie dezelfde ervaringen delen!!

Doeiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

marilyn

hoikes mariska

of je eitjes bevrucht zijn ja of nee daar kunnen anderen hier op het forum beter op antwoorden dan ik maar ik wens je alvast toe dat ze allebei bevrucht zijn  ;)

groetjes marilyn

gonnie

Hoi Mariska
Schouwen heb ik nog niet gedaan , en ik kan ook niks zinnigs zeggen bij jou hierover dus , had jij het ei van te voren  , net als ik zien zitten?

Groetjes Gonnie

Mariska

Hoi Nellie,

Ik heb die andere ook bekeken en die ziet er anders uit.
Die heeft in het donkere gedeelte ook nog een witte plek zitten.
Mijn gevoel is wel goed, maar zekerheid heb ik daar niet mee natuurlijk.

Hoi Marilyn,

Ik hoop het ook!
Lief dat je met me mee hoopt ;)

Hoi Gonnie,

Ik zie de eitjes ook zitten inderdaad.
Ze loopt nu ook weer met een flinke bobbel.
Van de week heb ik daar foto's van gemaakt.
Maar ik denk dat de derde al snel komt aan die bult te zien :D

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ozzie

Hallo Mariska,

hier ben ik al een tijdje niet meer geweest, maar heb me weer een beetje 'ingelezen'  ;) zo te lezen gaat het bij jou allemaal behoorlijk voorspoedig! Spannend hoor van de eitjes, het is toch afwachten (beetje 'surprise ei').

Hoop dat alles goed blijft gaan met jou en je valkjes, succes met de eitjes!

Groetjes Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Mariska

Ricky is wel een malle meid hoor ;D
Komt ze net met die dikke buik het blok uit en vloog ze naar de kamervoliere van de anderen.
Gaat ze daar eerst uitgebreid haar eigen poepjes opeten ::) :P en vervolgens sprong ze met die bult op de schommel en ging daar al schommelend even lekker zitten poetsen ;D
Vooral bij de cloaca viel me op.
Ozzy heeft al die tijd bij de eitjes gezeten dus dat vond ik wel heel goed ;)
Ik heb haar ook een badje aangeboden, maar daar gaat ze nog niet in.

Bij de anderen had ik ook een badje neergezet en Dopey wist niet hoe gauw ze er in moest komen ;D
Dat was echt grappig.
Misty ging er ook in en Doopje kroop er toen gewoon bij ::)
Maar dat zag er wel heel lief uit zo saampjes in bad :D
Salsa heeft er ook een hele tijd ingezeten dus de dames hebben lekker genoten in ieder geval ;)

Liefs
Maris!!

Mariska

Hoi Wendy,

Het gaat super hier :D
Ik vind het zo spannend ;)
Inderdaad een beetje surprise-eitjes ;D
En van Paps weet ik wss alle splitten, maar van moeders is dat niet helemaal zeker dus wie weet of er nog een verassing uitkomt ;D

Oh, jij heb natuurlijk je uitslag al gehad ::)
Ik kom gauw bij je kijken!

Liefs
Maris!!

Mariska

Nou Ricky heeft zojuist haar derde eitje gelegd :D

Ik heb dat eitje gelijk geschouwd zodat ik het verschil kan zien met de eerste en ik weet nu wel zeker dat de eerste bevrucht is :D
Die ziet er totaal anders uit ;)

Toen ik bezig was om hem te merken en een foto nam hoorde ik me toch een FLATS naar beneden komen :o :o :o
Godzijdank ben ik vreselijk verkouden en rook ik hem niet ;D
Hij landde precies in haar badje, GATSIE :P :P :P
Jullie mogen meegenieten, want ook dat moet ik vastleggen ::) ;D ;D

De 3 allermooiste eitjes die ik ooit heb gezien ;D :-*

En de smerigste FLATS die ik ooit heb gezien ;D :P :P :P

Liefs
Maris!!

Mariska

LEUK NIEUWS HE VAN MIJN BEVRUCHTE EITJE ::) ::) ::)

Gelukkig heb ik het zelf vast kunnen stellen, want anders had ik nu nog niks geweten.

Olga en Hans

Hoi Mariska,

Gefeliciteerd met de eerste 3 eitjes  :D, oooooohhhhhhhh
dat wordt spannend, maar wel leuk en dan straks kleintjes  ;).
Veel succes.

Groetjes Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

ROCKS

Hey......

Gaaaaaf, maarruh.....ik heb niets gehoord!! Geen foontje, of was dat maar eenmalig???
Nou je ben een mooie!
Ik heb wel ff moeten lachen om de grootte van het "merken", hahaha, het cijfer is zowat groter dan het eitje!!!
Malloot!!
Van mij mag ze er nog wel een paartje leggen, hoor, is goed voor mijn portemonneeeeh....yeah baby!!
Wel goed hé, al die tips, die je hier krijgt over het kijken of het bevrucht is of niet??? ;D
Vooral die ene tip, van uhhh....Rocks?
(ik steek die veer zelf wel in me r..t) :P

Doeiiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Mariska

Mariska

Hoi Olga,

Leuk he?! :D

Ook voor Nellie natuurlijk ;)
Die word schatrijk als ze zo doorgaat ;D

He Mutsieflutsie, hier is Malloot ;D

Eindelijk reageert er iemand ::) ;)
Hoe voelt dat zo'n veer in je reet ;D
Sorry geen foontje doordat ik toen ook druk was met andere dingen en daarna heb ik er niet meer aan gedacht ::)
Ben druk aan het bijlezen overal ;)

Ja de tips blijven komen hier, ahum ::)
Maar door jou goeie tip weet ik het nu toch al ;D

Liefs
Maris!!

marilyn

hoikes mariska

ik zag net in mijn dagboekje dat jij er ook weer een eitje bij hebt en ja hoor vlug gekeken of ik notificatie had van jouw dagboek .......nee hoor maar vind je dagboek zowieso wel hoor  ;)

proficiat met je 3de eitje  :-*

dus hebben wij vandaag allebei goed nieuws als je eerste eitje ook bevrucht is  :D ik hoop dat je andere eitjes ook bevrucht zijn dan kan je straks genieten van kleine donsjes  :D

groetjes marilyn