10 september 2025, 23:14:27

De valkjes van M&M Deel 2! *Foto-update 07-10*

Gestart door Mariska, 14 maart 2006, 10:35:42

« vorige - volgende »

Wilma1

Nelly DUCK  ;D ;D ;D ;D...wil je alvast een springplank voor in je pakhuis met geld Nellie ??? ;D ;D ;D

Heee wat gaaf Maris eitje bevrucht eitje erbij!!!! Ik zal nog blijven duimen voor het nieuwe eitje, dan komt ook dat vast goed!!
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mariska

Nelly DUCK ;D, die houden we erin ;D ;D ;D

Mijn gevoel zegt steeds dat het met alle eitjes goed komt dus daar hopen we dan maar op he?! :D ;)

Ik hoop dat jij ook gauw eitjes hebt ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

ROCKS

Dames toch....

Het is gewoon de waarheid, en die mag IK toch wel zeggen?
Ben nou eenmaal gek op €€€, dus kom maar op met die legbatterij!! :P

Uhm, die veer jeukt, ik heb hem maar weer weggehaald.
Zit ook effe lekkerder, op me stoel.

Dag hoor!! Nellie :-* :-* :-*

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Wilma1

Maf mens  ;D ;D ;D krijg buikpijn van haar!!!

Maar ik ben al namen aan het zoeken hihi..... voorbarig maar wel een leuke bezigheid als je "op wacht" staat... ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

Maris....

Gadsie...je wilt toch geen afgelikte beer, uh, veer? :-X
Die moet je verdienen, hoor, en dan krijg je hem, zomaar.

Doeiii, Nellie (DUCK)

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

marilyn

Mariska

;D ;D ;D

Jullie zijn allebei gek ;D
Maar wel gezellig en ik ben best in voor een gezellig avondje :D
Helaas heb ik een houten reet van het beantwoorden van die vele vele reacties hier vandaag dus stop ik er zo weer mee :-X ;D ;)

Liefs
Maris!!

Mariska

Citaat van: rocks op 19 maart 2006, 21:41:08
Maris....

Gadsie...je wilt toch geen afgelikte beer, uh, veer? :-X
Die moet je verdienen, hoor, en dan krijg je hem, zomaar.

Doeiii, Nellie (DUCK)

Gadsie, heb je hem nog afgelikt ook :P :P :P
Dat is pas ranzig ;D :-X

Wilma1

;D ;D ;D ;D ;D ;D ik ga nu ook want met jullie (jij, Marilyn en Nelly) kom ik ook niet meer beneden!!! En ik zou die veer eerst in de dettol hebben gezet!!!
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mariska

marilyn

hahahaha djeezes jullie hebben je dagje wel  :D  :D  :D ik lig hier bijna in een 8 van het lachen met die veer en ranzig en aflikken en dettol  :P

groetjes marilyn

Mariska

In Nederland liggen we in een DEUK van het lachen ;D ;D ;D

Weer wat geleerd ;D ;)

Maar je heb gelijk hoor!
Ik lag hier ook in een 8 ;)

Liefs
Maris!!

Mariska

Ik vind jullie taaltje ook zo grappig ;D

En jij die van ons ;D

Lachen toch?!

Tot morgen!

Liefs
Maris!!

marilyn

ieder taaltje heeft zijn eigen charmes maar ook zijn eigen .......punten waar je eens goed mee kunt lachen maar ja als je het zo bekijkt lag ik in een deuk van het lachen en best dat jullie niet meer verder doen anders kom ik helemaal niet meer bij  :D  :D  :D  :D

groetjes marilyn