De valkjes van M&M Deel 2! *Foto-update 07-10*

Gestart door Mariska, 14 maart 2006, 10:35:42

« vorige - volgende »

hippysuus

Lieve Maris,

Ik heb net gelezen wat er met Wyome is gebeurd en ik zit hier met je mee te huilen. Ik zou willen dat ik je een mega dikke knuffel kon geven en je even kon zeggen dat het allemaal wel goed komt :'(

Liefs,
Suus
:-*

Mariska

Hoi meiden,

Ik zag net alle reacties en dan zit ik gewoon weer met tranen in mijn ogen :'(
Dat je steun krijgt van mensen die het begrijpen is zo fijn.
Jullie hebben vast zelf ook al vaker ervaren dat veel mensen niet begrijpen hoeveel je valkjes voor je kunnen betekenen.
"Het is maar een vogel" zeggen ze dan.
Maar voor mij zijn ze mijn alles.

Ik heb het al iets meer een plekje kunnen geven, maar vergeten doe je zo'n ervaring nooit.
Bij het eten maken vanmorgen zit ik te denken wat Wyome lekker vind en wat ik hem zal geven :(
In de huiskamer ontbreekt het geluidje van zijn ontzettend lieve roepje.
Gisterochtend had ik mooie foto's van hem willen maken om aan jullie te laten zien en dat is niet meer gelukt.
Vanmorgen toen ik wakker werd dacht ik gelijk ik zal even foto's van Wyome schieten.
Ik weet dat dat overgaat en slijt, maar op dit moment is het gewoon nog best moeilijk.

Hoi Esther,

Ik denk dat je met zo'n baan als jij heb wel nuchter moet zijn wat dit soort dingen betreft, want anders hou je het nooit vol.
Wees maar blij dat je die eigenschap heb ;)

Hoi Manja,

Ik kan niet veel anders zeggen dan dat je helemaal gelijk hebt ;)
Je hebt het precies goed verwoord.
Soms is het gewoon goed zo.
Wat ik met hem had kan ik ook niet in woorden uitdrukken.
Dat voel ik gewoon van binnen.

Wat het medeleven betreft heb ik toevallig in het begin van mijn bericht wat geschreven.
Ook daarin zijn we het helemaal met elkaar eens ;)

Hoi Bonnie,

Inderdaad zwaar kl*te :'(
Dank je wel voor je berichtje.

Hoi Petra,

We hebben elkaar nog niet gesproken, maar ik zie wel je berichtjes overal natuurlijk ;)
Heel lief dat je ook even je steun komt betuigen en dank je wel voor je lieve woorden.

Hoi Caro,

Blijkbaar had ik nog niet genoeg te verduren gehad de afgelopen tijd :'(
Feld kon ook haast niet geloven dat ik daar weer stond en dan ook nog met een valkje in zo'n nare toestand.

Dank je wel voor je steun!

Hoi Roosje,

Wij hebben aan weinig woorden genoeg hè?!
Dank je wel voor je berichtje.

Hoi Ineke,

Ik heb vlak nadat het gebeurd was mijn hele gevoel hier opgeschreven en vind het fijn om te horen dat dat goed is overgekomen ;)
Heel lief van je!

Zelf hou ik het ook nooit droog als ik dit soort dingen lees.
Je begrijpt elkaar zo goed hè?!

Hoi Sietske,

Dank je wel voor je berichtje!
Het was echt vreselijk.
Ik hoop dit nooit meer mee te hoeven maken.

Mij steunt het idee dat hij nu ergens is als op zo'n plek als de regenboogbrug waar hij weer heerlijk rond kan vliegen.
Zo denk ik graag aan hem terug ;)

Hoi Monique,

Ik ben zo blij dat we dit samen hebben doorstaan en dat hij niet alleen was.

Ik probeer het nu een plaatsje te geven en focus me inderdaad op mijn jongen waar het heel erg goed mee gaat.
Daarom heb ik gistermiddag ook nog foto's van ze gemaakt zodat ik heel eventjes ergens anders aan kon denken.
Op dat moment deed het me gewoon goed om te zien dat er ook nog hele mooie dingen om me heen gebeuren ;)

Hoi Suus,

Dank je wel Suus voor je lieve berichtje!
Ik kan niet veel meer zeggen dan dat je berichtje me gewoon heel goed doet ;)

Jullie zijn stuk voor stuk toppertjes :-*

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Zelfs als ik nu aan iemand vertel dat m'n cathi is overleden, springen de tranen nog in m'n ogen. Zelfs nu ik dit type voel ik ze al branden.
Het duurt denk ik wel lang voor dat gevoel echt slijt. Je raakt zo gewend aan je vogels om je heen, hun karaktertjes, hun geluiden... Moeilijk te bevatten als ze er dan niet meer zijn. Helaas heb jij er veel ervaring mee, echt zo oneerlijk... Ik leef met je mee Maris.

Mariska

Hoi Rianne,

Het heeft inderdaad tijd nodig om te slijten.
Het gemis is gewoon zo groot omdat je zo gewend aan ze raakt.
Ineens vallen er geluidjes weg die je elke dag hoorde en tel je er 1 minder in de kooi.

Ik heb de afgelopen tijd zoveel vogeltjes verloren dat ik haast aan mezelf ga twijfelen.
Maar aan de andere kant weet ik dat hoe meer je er heb hoe groter die kans is.
Hopelijk blijft het hierbij.

Lief dat je met me meeleeft!

Dank je wel voor je IM Valerie ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Saar

Citaat van: Mariska op 24 september 2006, 13:47:19
Hoi meiden,

"Het is maar een vogel" zeggen ze dan.
Maar voor mij zijn ze mijn alles.

Ik heb dat ook maar vaak zat gehoord... :-\
En op t laatst besluit je dan maar niks te zeggen..
Ik heb t soms nog als ik filmpjes of foto's bekijk van Ecco dat ik vol schiet.. weet precies hoe je je voelt... :(
liefs Saar :-*

Mariska

24 september 2006, 18:06:12 #2495 Last Edit: 24 september 2006, 18:23:37 by Mariska
Ik heb de titel van mijn dagboek weer veranderd.
Ik kan dit zeker niet zomaar vergeten, maar moet wel verder.
Al is het alleen maar voor de beestjes die er wel nog zijn.
Ik bedoel hier niet mee dat het onderwerp nu gesloten moet zijn, maar ik wil wel proberen om verder te gaan zoals voorheen ;)

Er komt dus een hele rits foto's aan ;)
De jongen van gisteren en vandaag en foto's van de andere valkjes buiten.
Ik heb daar een goeie afleiding aan.

Luca en Luna bij het blok van Twila en Dakota ::) ;D

Ozzy heeft gebadderd in het water met vitamientjes ::)
Wat zal hij nu gezonde veertjes krijgen ;D

Sueño in het blok van Twila en Dakota ::)
Het lijkt wel stoelendans hier ;D

Ricky, onze lieve pleegmama van 2 geelwangdonsjes :-*

Twila :D

Dakota :D

Ali ;D :-X

Twila en Dakota :D

Aiyana :D

De clowntjes van de groep ;D

Aiyana :-*

Het badje maak ik elke dag schoon, maar vandaag waren diverse me voor ::)
Zeker speciaal zo'n vies bad :P
Oh ja, dat mooie kratje ernaast fungeert als trappetje voor mij ;D

Ozzy van Suus :D

Aiyana :D

Twila en Dakota :D

Salsa :D

Niet echt charmante foto's met al die veertjes op de grond en een vies bad, maar ze zijn duidelijk erg blij met hun badje ;D

;D

Twila :D

Ali ??? ;D :-X

:D

Geen commentaar ::) ;D :P

Ze spelen met mijn druif :o ;D

En dan nu de babyfoto's :D

Eerst 23-09!

Ik heb meerdere foto's van de jongen zodat jullie goed alle kleurtjes en pennetjes kunnen bekijken ;D ;)

Jong 1!

Jong 1!

Jong 2!

Jong 2!

Jong 3! Blijft een beetje achter, maar dat komt wel goed ;)

Jong 4!

Jong 4!

Jong 5!

Wie wil deze?
Wordt volgens mij een schreeuwerd ::) ;D :-X

Wel een bonte schreeuwerd ;D ;)

Het donsje van Ricky en Ozzy zelf :D

24-09, vandaag dus!

Jong 1!

Jong 1!

Jong 2!

Jong 2!

Chitto doet elke dag nestcontrole met mij :-*

Jong 3! Blijft nog wat achter, maar heeft wel een gele kuif :D

Jong 4!

Jong 4!

Jong 5!

En het donsje van Ricky en Ozzy zelf :D

Nou dat was het dan weer :D

Liefs
Maris!!

Roosje

Oh dat ken ik zo. Hoe kun je nou zo verdrietig zijn om een vogeltje? Mensen begrijpen dat niet. Moeite doen om het uit te leggen is zonde van je tijd want het werkt gewoon niet. Gelukkig heb je hier wel mensen die het begrijpen en kan je lekker al je emoties kwijt.

Gister kon ik gewoon echt de woorden niet vinden, maar wilde toch laten weten dat ik aan jullie heb gedacht de afgelopen tijd en met jullie heb meegeleefd, ook al merkte je er niets van :-[ Maar ik wist het ook niet, hoe ik je moest helpen. Net als toen je opeens onbereikbaar was geworden, wat moet je dan doen of zeggen? Ik weet het gewoon niet. Ik hoop dat je hier goed doorheen komt en straks weer met volle moed ertegenaan kunt. Nouja, dat hoop ik niet. Dat weet ik gewoon, je bent sterk genoeg ;)

Mariska

Lieve Roosje,

Ook al kon je er geen woorden voor vinden heb je toch laten weten dat je met ons meeleeft ;)
Daarom zei ik ook dat wij niet veel woorden nodig hebben.
Ik weet toch hoe je bent.
Ik weet echt wel dat je met ons meeleeft en ik kan heel goed begrijpen dat je soms niet weet wat je zeggen moet.

Maar toch heb je even laten zien dat je hier bent geweest en het gelezen heb.
Dat vind ik echt heel lief van je en dat is ook genoeg :-*

Gelukkig begrijpen wij elkaar hier wel allemaal en kunnen we hier altijd op steun en begrip rekenen.
Dat is zo fijn en doet je zo goed.
Ik probeer het mensen ook niet meer uit te leggen.

En met mij komt het echt wel goed :D
Ik ben al een heel eind op de goede weg.
Ik werk weer een aantal uur, kom de straat weer op, doe weer dingen alleen en geniet nog steeds volop van al mijn beestjes.
Maar jou oppepper vind ik wel heel lief en dat maakt me alleen maar sterker ;)

Ik hoop dat het met jou ook heel goed gaat en dat je het met je nieuwe baan heel erg naar je zin hebt.
Als je eens zin heb om iets met ons te delen mag dat ook altijd in mijn boekje hoor ;)
Alleen als jij dat wil, niks hoeft!

Liefs
Maris!!

Agnes

Hoi Mariska,

Ik lees net het verhaal van Wyome, en ik ben er stil van......
Sterkte!

groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Caroline

Hé kanjer!!!!

Ik zie allemaal pareltjes en gele kuifjes, gaaaaaaf joh!!!!

Liefs Caroline  :-*

PS.  :-[ vergeten, super lieve en leeke foto's!!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ineke

Erg mooie foto's, daar word ik vrolijk van!
;D Het is net of deze twee vers uit de kroeg komen en de linker zich om de rechter bekommert.

Mariska

Nog even een paar berichtjes beantwoorden ;)

Hoi Saar,

Inderdaad reageren mensen zo, maar je moet maar zo denken; ze weten niet wat ze missen ;)
Door hun kortzichtigheid zullen ze nooit de liefde van dieren ervaren zoals wij dat doen.
Ik word er een gelukkig mens van en vind het jammer voor die mensen dat zij dat dat moeten missen.

Hoi Agnes,

Het is inderdaad om stil van te worden :'(

Dank je wel voor je berichtje ;)

Hè Caroline,

Ik zie allemaal gele kuifjes en verder nog niet zoveel ::)
Ik ben een leek weet je wel ;D
Maar als jij pareltjes ziet vind ik het toppie!
Ik vermoedde het wel, maar was er nog niet zeker van.

En 3 bontjes dus ;D
Yoepie de poepie.

Ennuh, jij vroeg foto's dus krijg je foto's 8)
Waren het er genoeg ;D

Ik ben trouwens helemaal bijgelezen in je andere dagboek, maar heb nog even niet gereageerd ::)
Ik denk dat je wel snapt waarom.
Ik kan beter even stil zijn :-X
Maar ik kom gauw terug hoor!
Lekker die lieve snoetjes bekijken van je superdesuperblonde kindjes :-*

Hoi Ineke,

;D ;D ;D

Je wil niet weten wat ze daar aan het doen zijn ;D :P

Liefs
Maris!!

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

margreet

Hallo Mariska,

Wat een lieve foto's van je valkjes en niet te vergeten jonkies,
Zie ook parels, op de kop van de vleugels (als ik het goed heb).
Jammer genoeg hoort deze vervelende kant er ook bij. Zelf heb ik binnen een paar jaar ook 2 jonge tamme valkjes verloren. 1 had een strootje in haar keel, die stikte langzaam, heb ik moeten laten inslapen. 1 jong door onoplettendheid, weggevlogen, dit terwijl ik maar 4 valkjes had (nu 6).
Vergeten doe ik het nooit, maar het alternatief geen valkjes, never, daarvoor heb ik er teveel plezier van.
Als je goed voor je beesten bent mag je natuurlijk verdrietig zijn maar jezelf iets verwijten heeft geen zin.
Geniet maar lekker van je andere valkjes en je lieve jonkies.
Ben ook zeer benieuwd hoe ze eruit gaan zien.

groetjes Margreet

Mariska

Hoi Margreet.

Dit zijn inderdaad de nare kanten van onze hobby, maar voor mij ook geen leven zonder valkjes.
Ik ben in minder dan 2 jaar uitgegroeid tot wat ik nu heb en dat alleen al geeft wel aan hoe ontzettend graag ik hiermee bezig ben.
Ik kan me geen dag meer voorstellen zonder mijn valkjes om me heen.
En hoe meer je er hebt, hoe meer er fout kan gaan.
Het is heel verdrietig om zulke dingen mee te maken, maar gelukkig is het nooit aan mij te wijten geweest.
Ik heb gewoon veel pech gehad het afgelopen jaar.

Hopelijk gaat het vanaf nu allemaal beter ;)
Ik geniet van mijn jongen en alle andere valkjes en zolang ik dat nog kan is het goed.

Leuk om te horen dat jij ook pareltjes ziet :D

Liefs
Maris!!