De valkjes van M&M Deel 2! *Foto-update 07-10*

Gestart door Mariska, 14 maart 2006, 10:35:42

« vorige - volgende »

*Esther*

;) Hey,

Ik ben ook een nuchtere kweker, maar ik zou toch graag willen weten als een valkje van mij is overleden.
Stel dat er meerdere valkjes van mij overlijden bv uit een nest dan zal er toch genetisch iets aan de hand kunnen zijn.
Daar kan ik dan alleen achter komen als eigenaren mij inlichten.

En met het ene valkje heb ik ook meer dan het andere.

Neemt niet weg dat het een hele vervelende situatie en ervaring was voor jou!!!

gr Esther

Saar

Hoi Maris
Veel sterkte met je verlies :(
liefs Saar :-*

Mariska

Hè Esther,

Zo bedoel ik het ja.
Jij kan mij goed vertellen hoe een nuchtere kweker denkt ;)
Zelf weet ik dat niet, want ben dat geloof ik niet echt ::)

Maar ik heb die man een mail gestuurd en daarin mijn verhaal verteld.

Wel heel vervelend dat alles weer boven kwam van toen ik Wyome ging halen en hoe blij ik met hem was.
Ik voel gewoon dat ik hier niet zomaar even overheen ben.
Hij was echt heel belangrijk voor ons.

Inderdaad heb je soms met het ene valkje meer als met het andere.
In dit geval ging het bij mij om een valkje die mij heel dierbaar was.
En dat doet pijn :'(

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Hoi Maris,

ik snap nu wat je bedoelt. :) Ik heb me ook niet gehecht aan mijn 2 jongen van dit jaar, want je weet van tevoren dat je ze niet kunt houden. Wel is het leuk om op de hoogte te blijven maar dit is niet altijd haalbaar.
Als deze mensen er wel prijs op stellen om te weten hoe het met de jongen gaat zou ik ze zeker een mailtje sturen. :)

ManjaV

Hey Mariska,

De tranen sprongen me in de ogen toen ik jouw verhaal las. Wat een moeilijke dag voor jou. Niemand zal er aan twijfelen hoeveel jij van Wyome hield. Uit al je dagboekverhalen blijkt telkens weer dat jij van al je valkjes houdt.
Ik ben heel blij voor Wyome dat jij er was in zijn laatste levensmomenten. Dat hij dit niet alleen heeft hoeven doorstaan. Heel veel sterkte en een dikke kus  :-*

Liefs,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mariska

Hoi Rianne,

Esther kon het iets beter uitleggen als ik ;)
Maar ik heb ze dus wel een mailtje gestuurd en wacht hun reactie nu af.
Het is toch wel belangrijk dat ze op de hoogte zijn.

Zelf zou ik alles graag willen weten en helemaal op de hoogte blijven, maar inderdaad is dat niet altijd haalbaar.
Daar zal ik echt mee moeten leren omgaan straks.

Hoi Manja,

Dank je wel voor je ontzettend lieve berichtje :-*
Jou woorden raakten me echt!

Ik hou echt heel veel van me beestjes en dit raakt me keer op keer weer zo hard.
Met Wyome had ik zo'n band dat de klap dubbel zo hard aankwam.

Maar alle steun op het forum doet me erg goed ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

*Esther*

ManjaV

Hey Mariska,

Soms heb je valkjes, waar je niet al te veel over vertelt, maar waar je dan juist een sterke band mee hebt. Het is dan gewoon goed.
En niet iedereen kan dat weten, omdat alleen jij weet hoe sterk je band met zo een valkje is, bijvoorbeeld jouw band met Wyome.
Wyome was een prachtvalkje en hij zal zeker niet vergeten worden. Misschien is het leuk om een foto in een lijstje neer te zetten, als nagedachtenis.

Fijn he dat iedereen zo mee kan leven. Ik weet ook hoe dat voelt als je vogeltje ziek is of doodgaat. Het is verschrikkelijk.  :'(
Het leuke aan dit forum is dat de meesten hier een band met hun valkjes hebben. Op die manier kan iedereen ook met elkaar meeleven. Andere mensen zouden het dan weer niet begrijpen.

Liefs!
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

•=Bonnie=•

:'( :'( wat kl*te voor jullie Maris :( Ik wens jullie beide heel veel sterkte.

*Petra*

Hoi Mariska,

je kent me nog niet, maar ik las je verhaal en wil je heel veel sterkte wensen. het is overduidelijk hoe lief je Wyome had  :(.

sterkte, Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

caro

Hoi Maris,

Ik heb hier geen woorden voor.

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Heb je al niet genoeg klappen gehad de laatste tijd ???.

Heel veel sterke met dit verlies. Ook voor Mike.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Ineke

Heel veel sterkte, Mariska. Ik zit hier met tranen in mijn gezicht jouw verhaal te lezen. Je hebt t zo mooi verwoord.

Quendi

Ow Mariska, wat een vreselijk bericht  :'(. Heeel erg veel sterkte met dit grote verlies.  :'( En ik hoop voor hem dat ie lekker kan vliegen met alle andere valkjes op de rainbowbridge.

xx Gr Sietske

Monky

Hi meis,

Wat een naar en verdrietig bericht.
Gelukkig is ze tot het laatste moment bij je geweest  :'(

Heel veel sterkte en ik hoop dat je het toch snel een plaatsje kunt geven en je weer kan focussen op het prille geluk dat je ook nog bij je heb.

Heel veel sterkte.

Liefs,
Monique