www.hobbykwekerijsephora.nl *nieuwe website online, kom kijken!*

Gestart door Rianne, 21 maart 2006, 10:19:25

« vorige - volgende »

Lin

Ben je niet al eens zat van ons? :P ;D

Dat zal waarschijnlijk varieren. Moet natuurlijk niet te vaak komen dan leest niemand het.

Bedankt voor je reactie. Opmerkingen of vragen kan je altijd plaatsen. :)


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Er zijn weer diverse pagina's toegevoegd of aangepast.
De dagboeken zijn verdeeld, er is een mutatie pagina toegevoegd en de berekeningen van de jongen zijn aangepast. :)

Inge88

Leuk hoor! Mooie/interessante foto's van de mutaties. Want niet alles staat op dit forum onder mutatiefoto's.
De pagina over het gedrag is ook erg interessant om te lezen!

Van Nevada weten jullie echt niet welke mutatie ze is? Apart dat niemand dat kan vertellen. Ze is in elk geval wel heel mooi  :-*

Lin

dank je. we hebben nu alleen een start gemaakt. Hebben nog een lange waslijst die er op moet (later onderverdelen nog) en dan nog een beschrijving erbij. Ik moet nog bijv. een foto plaatsen van een pale fallow bijv. maar het begin is er.  :D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

De 2e nieuwsbrief is weer verstuurd naar degene die hun emailadres hebben opgegeven. tips voor de volgende nieuwsbrief zijn altijd welkom!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Inmiddels bestaat de website alweer zo n twee jaar die Rianne en ik samen hebben. Tot ergenis van mij kwam ik niet toe aan het maken van een nieuwe website. Wel wijzigde onze handtekeningen en de afbeeldingen op de website met de seizoenen mee. Zodat de website en de handtekeningen niet saai werden.

De tijd heb ik nu gevonden om een nieuw ontwerp te maken!


In het bovenste middelste balkje komen de hoofdlinks en links komt het submenu. De links vallen wel erg klein uit zag toen ik daarmee bezig was, maar dat laat ik voorlopig zo.Het zijn namelijk alemaal .gifjes en dat is dan heel veel werk. Niet alleen is ie grafisch geupdate ook de informatie wordt uitgebreid en opgedeeld.

Op dit moment ben ik bezig met de laatste links goed te koppelen en de statistieken erachter te hangen. Jullie lezen het wel als ie uiteindelijk online gaat.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

180sonic

ziet er toppie uit hoor!   ;)
lekker vrolijk en veel gevleugelde vriendjes!  :D

Lin

Deze week savonds weg. Zondag moet ie toch wel af zijn denk ik  :-X


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Ik heb nu even tijd om dingen af te ronden. Ik moet daarna nog even mijn broer wegjagen achter de pc om alles up te loaden. Nu ben ik bezig met de laatste pagina Andere dieren.  ;D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)