www.hobbykwekerijsephora.nl *nieuwe website online, kom kijken!*

Gestart door Rianne, 21 maart 2006, 10:19:25

« vorige - volgende »

Gerda

Bij mij ziet het goed uit. Gastenboek is scrolbaar nu en ook de andere pagina's zonder probleem.

Ziet er goed uit hoor!!!

Groetjes, Gerda

Lin

De filmpagina is online! Alleen de indeling moet nog eventjes aangepast maar de filmpjes kunnen bekeken worden.

Nu alleen nog fotos plaatsen want die komen ook op de pagina.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mara


Lin

ik wil graag weten wat jullie nog missen op www.hobbykwekerijsephora.nl

wat er nog bijkomt:

- fotos voor de fotopagina (filmpagina wordt goed bezocht :) )
- uitgebreidere tekst over huisvesting
- jongen 2006: foto en naar wie ze zijn en de mutatie.

wat missen jullie?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline

Ik vind de sierletters erg moeilijk te ontcijferen.  :-\

Bijv. de tekst die verschijnt achter de twee poppetjes in de startpagina.

Verder ziet het er allemaal keurig uit, zeker als je het nog aanvult met foto's.  ;)

Succes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Lin

ja inderdaad de kleur klopt ook nog niet.daar moet ik zeker nog aan werken. maar moet ook nog bezig voor Sanna een nieuwe animatie maken. druk druk druk..

bedankt voor je reactie.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

29 december 2006, 12:37:06 #21 Last Edit: 29 december 2006, 12:40:16 by Lin
Dag allemaal,

Onze website is geupdate! Misschien had je het al gemerkt of ergens gelezen. Op dit moment is de website in winterstijl. Er komt nog een blauw randje om het framegedeelte heen om zo duidelijk te maken dat er sneeuw ligt en niet raar gerafeld bovenin.

Er zijn meer links bij gekomen met toestemming van dit forum. Dit zijn teksten die wij totaal of deels hebben geschreven.

- huisvesting
- gedrag
- tam maken
- mutaties
- kweken
- links

Handopfok hebben wij eruit gelaten. Ondanks dat we ook aan dat stuk hebben gewerkt. Wij willen dit niet graag stimuleren. Voor vragen kunnen ze uiteraard wel mailen.

Een aantal pagina werken nog niet:

- mutaties
- kweken
- fotopagina
en de links

Als de winterperiode voorbij is dan zetten we de website weer om naar de kleuren van onze huisstijl. Vind je de website leuk schrijf dan wat in ons gastenboek. Of heb je een tip voor de Links mail ons dan even.

We zijn nog druk bezig met de laatste loodjes. Dus kom over een tijdje nog een keer terug. :D

Groeten, Linda en Rianne


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

**UPDATE**

Layout aangepast, link naar Kweken werkt nu. :)

Valerie




Lin

Dank je Valerie. de links zijn nog onduidelijk. Maar daar doen we niks aan. Dat kost weer zoveel tijd. De oude zal wel weer scherper zijn.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Onze website is al enige tijd weer terug naar de normale stijl. Nu werkt ook de fotopagina, veel kijk plezier.

http://www.hobbykwekerijsephora.nl


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

jazzel

ik vind het een erg leuke (duidelijke!) website!
Vooral de flimpjes vind ik erg leuk om naar te kijken.
www.kleurigekuifjes.nl >> met super leuke filmpjes van de valkjes!!!


Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

11 maart 2007, 20:11:22 #28 Last Edit: 11 maart 2007, 20:35:06 by Rianne
dit keer waren we niet bezig met onze website maar een nieuwsbrief in dezelfde stijl te maken en een tekst te schrijven. Weer een stap verder zijn we.

Vanavond is onze allereerste Nieuwsbrief verstuurd via een ander e-mailadres genaamd hobbykwekerijsephora@quicknet. Dit is ivm met de achtergrond die wij niet meegestuurd kregen. Het kan dus zijn dat hij bij je ongewenste mail staat. Heb je hem niet ontvangen en wil je hem graag ontvangen mail ons dan via nieuwsbrief@hobbykwekerijsephora.nl  of im ons dan even.


Graag niet via dit topic.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Inge88

Ik moet zeggen dat ik de nieuwsbrief een errug leuk idee vind en erg leuk om te ontvangen en te lezen! Mijn complimenten  :D Om de hoeveel tijd zullen jullie een nieuwsbrief verzenden?