14 mei 2025, 22:50:24

hulp !!!! zwaar gevalletje :( !!

Gestart door eclipse, 22 februari 2006, 01:09:54

« vorige - volgende »

yvesvdn

veel sterkte!!
de mijne was ook ziek dit weekend en was ook al in volle paniek.
ik hoop dat je snel een nieuwe, even leuke vriend vindt!

groetjes

moonwitch (diana)

Hoi Mark

Oh wat erg voor je, ik was er al bang voor.
Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte met dit verlies, en weet hoeveel verdriet je hier om hebt.
Sterkte diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

carco

Sterkte met het verlies.
Iedereen hier weet hoeveel Lola voor je heeft betekend en hoe moeilijk het is je vriendje te moeten missen.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

eclipse

hardstikkebedankt voor jullie steun ik heb hier heel veel aan :'(
ik kwam laatst weer op school en vertelde dit verhaal aan me mentor weetje wat hij zei , hij zei mark stel je niet aan het is maar een vogel en ben toen zo erg in tranen uitgebarst :( en toen zei ik : ik ben erg gehecht aan die vogel zoiets snap jij niet jij snapt geen emoties die een mens kan krijgen van een valkje en ben toen verdrietig naar huis toe gelopen :'( :'( en heb deze berichten nog allemaal keer door gelezen ik heb hier heel veel aan jullie steun

dank je wel  ;) mvg mark

bobbie

Hoi,

Ten eerste heel veel sterkte met het verlies van je lieve valkje. :'(

Ten tweede wil ik even zeggen dat jij een veel rijker leven hebt dan je mentor. Jij weet wat dierenliefde is met alles er op en er aan, plezier en verdriet.

Dat is heel wat waard.

Groetjes, Nel

Irene

wat een vervelende reactie van die mentor van je Mark. ik kan me voorstellen dat je dat diep raakt. Ik heb zelf ook wel eens zo'n soort opmerking gekregen, maar toen over een kip waar ik helemaal gek was; mijn reactie die ik kreeg; ach stel je niet aan, je hebt er toch nog meer, wat maakt 1 dan uit?
:'( :'( heel verdrietig kan je daar van worden. maar kom idd maar lekker veel hier lezen, want hier snapt iedereen je verdriet.
Nogmaals sterkte toegewenst met je verlies.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Gerda

Hoi Mark,

Allereerst veel sterkte!!! We weten hier allemaal hoe erg je aan een valkje gehecht kan zijn. Wij vinden het niet meer dan normaal dat je dan verdrietig bent. Het is niet'zomaar een vogel' het is een huisgenootje!!!
Ik moest mijn valkje een keer naar de dierenarts brengen, hij moest daar blijven omdat hij een lluchtweginfectie had. Toen ik buiten stond begon ik knalhard te huilen en had het gevoel dat ik hem nooit meer levend terug zou zien.
Hij was een week bij de dierenarts en ik was bij vlagen heel verdrietig. Maar mensen snappen dat vaak niet.
(Hij is gelukkig weer helemaal opgeknapt!!)

Hoe jij reageert is normaal hoor!!! Ik vind dat je mentor erg gevoelloos heeft gereageerd!! Een steen op de plaats van zijn hart, lijkt het wel!!

Gelukkig krijg je hier veel steun!!

Lieve groetjes, Gerda

Saar

die mentor van je is dan wel een ongelofelijke  :censuur :censuur :censuur :censuur :censuur :censuur  zo da lucht op ;D
:-* Saar

Annouschka

Hoi Mark,

allereerst wil ik je veel sterkte wensen bij het verlies van je valkje :'(
Ik heb er zelf 6 en ik zou er gewoon niet moeten aan denken :'(
1.5 jaar geleden hebben mijn valkjes (toen waren ze nog met 4) de papegaaienziekte gehad :'(  mijn Yabba wilde de antibioticaoplossing niet drinken en had er een allergische reactie op, gevolg was dat ze niks meer kon eten of binnenhouden en bijna volledig was uitgedroogd :'( ik heb haar ook moeten achterlaten bij de dierenkliniek, sommigen hier weten nog wel hoeveel verdriet ik toen had en wat voor een nare reacties ik kreeg op m'n werk, ze lachten me allemaal uit en het liefst had ik ze toen een klap in hun  :censuur gegeven >:( zo boos was ik.  Gelukkig is mijn Yabba helemaal opgeknapt ook al heeft het meer dan 2 maand geduurd.

Hier kan je terecht met je verdriet, dat weet je denk ik ondertussen al ;) want iedereen deelt hier de valkjesliefde met elkaar en wij weten hoeveel liefde een valkje je kan geven en hoe je aan zo'n beestje gehecht raakt, net zozeer je aan een hond of kat gehecht raakt maar dat begrijpen mensen die geen valkjes of vogels hebben niet, laat ze maar in hun onwetendheid ;), het is zoals Nel zegt, wij hebben een veel rijker leven dan hun ;)

groetjes,
Annouschka

zwolse_girl

beste mark misschien een beetje laate reactie maar ik wou je veel sterkte wensen met het verlies van je lieve valkje
Ik moet er niet aan denken als dit met mijn kuiffie gebeurd
ik ben ook heel erg gehecht aan hem en zou hem voor nog geen miljoen weg doen hij blijft bij mij zo lang dat hij leeft

Groetjes Jolanda