28 april 2024, 20:27:42

Yesil en Azul, grasjes met pit!!!

Gestart door Gerda, 19 maart 2006, 17:24:32

« vorige - volgende »

Carin

Hoi Yesil en Azul,

Hoe is het met jullie? Pasen een beetje overleefd? :D

Hier is alles goed, bazinnetje heeft veel foto's van ons gemaakt, alleen ze is dr usb stick kabeltje kwijt...
Staan we er eens leuk op, kunnen we niet geshowd worden! >:(

Gaan jullie nog wat leuks doen met Koninginnedag? Leuk op de foto ofzo?

Tot lees,

Groetjes Sal en Spikey!

Gerda


Hoi Sal en Spikey,

Nou Yesil is nog steeds een beetje uit z'n hum vanwegen pasen. Ik zei nog tegen hem dat hij zijn koppie tegen het schijfje wortel moest wrijven, dan had hij nog kans om een koninginnedag grasje te worden!!
Hij vond het geen leuk grapje. Want vrouwtje had al gezegd dat ze toch echt voor die ene dag geen nieuwe handtekening gaat maken.
Maar ze heeft wel gezegd dat er een speciale WK-handtekening komt  :D :D Dus tegen die tijd wrijf ik mijn koppie wel oranje tegen die wortel. De handtekening blijft staan zolang Nederland meedoet, dus dat is zeker twee weken  :D :D

Gaan jullie nog wat aan het WK doen??

Groetjes, Azul

Mara

Hoi Yesil en Azul,

Ik ben blij dat vrouwtje me even laat lezen wat er allemaal loos is bij jullie. Ook hier is vanalles aan de gang hoor. Mijn mama zit op eitjes en vrouwtje zei vanmorgen dat er een eitje was dat bevrucht was. Nou, ik ben benieuwd hoor.

GRoetjes

Sneeuwvlokje

Carin

Hoi Yesil en Azul,

Tuurlijk gaan wij wat aan het WK doen... Sowieso met vrouwtje de wedstrijden volgen. Het schema hangt al aan de deur. Verder gaat vrouwtje voor haar werk ook nog dingen met het WK doen :D

Vrouwtje wil onze kooi oranje maken, maar ik weet niet of wij dat wel zo leuk vinden.. Wat wel leuk is, om die grote witte vogel oranje te kleuren.. Sal zal vast wel iets weten, want die vliegt hem toch maar achteraan..

Trouwens dat idee van die oranje wortel is wel leuk! Vrouwtje heeft vaak wortels in huis!

Maar Yesil, als jij je kopje straks oranje maakt, kom jij zeker als prominente parkiet in je vrouwtjes handtekening.. Is ook erg leuk!

Tot forumse,

Sal en Spikey ;D

Carin

Ha Yesil en Azul,

Hoe is het met jullie en het warme weer? staat jullie kooi ergens lekker buiten op een beschut plekje? Is Azul zijn rui al over?

Wij staan op het balkon in ons hutje. ;D Lekker een beetje kijken wat er voorbij vliegt, rijdt en komt..

Grasgegroetjes,

Sal en Spikey

Carin

Hallo vrienden,

Hoe is het met jullie? Ik las in het dagboek van jullie valkenvrienden dat jullie aan het borrelen zijn... :)

Is Azuultje nog in de rui en Yesil zit nog bij Spikey?

We lezen weer!

Groetjes Sal en Spikey :)

Mara

Hoi Gerda, Yesil en Azul,

Hoe gaat het met mijn kleine vriendjes aan de andere kant? Heb allang niets meer van jullie mogen lezen!!!

Een pieperdepieperste groet van Limburgse grasjes

Prins, Deb, Kleine Blauw, Kop Toe, Pasteltje en zes jonkies.

En natuurlijk van Mara

Carin

Hallo Yesil en Azul,

Hoe is het met jullie? Het is echt heel stil vanuit jullie kooi!
yesil is niet als oranje supporter uitgedost in baasje haar handtekening?

We hopen snel van jullie te lezen,

groetjes Sal en Spikey

Carin

Ha Yesil en Azul,

Pffff dat was ver zoeken voor jullie dagboekje.. Maar ik heb hem gevonden!

Hoe is het met jullie? Nog steeds samen ondeugend zijn?

Groetjes S&S

:D ;D

*Amanda*

Hallo Yesil en Azul,

Ik zie dat er al heel erg lang niet meer in jullie boekje is geschreven  :( Dus doe ik dat maar even  :P

Wat zijn jullie prachtige vogeltjes zeg! En wat kan jullie mama mooie foto's van jullie maken!  :D

Ik zit nu lekker op de camping bij mijn baasjes maar morgen kom ik weer thuis. Het is echt lekker weer he?

Groetjes Rico

Carin

Hoi Yesil en Azul,

Gaan jullie nog ondeugende dingen met Koninginnedag doen?


Groetjes Sal en Spikey!


Mara

Hoi Yesil en Azul

Waar zijn jullie toch? Het is hier zo stil!!

Pipo