Mandysbeestenboel 1e ronde 2006; 20 jongen.

Gestart door Mandy, 11 maart 2006, 20:25:08

« vorige - volgende »

Mandy

Nou de rust is gelukkig toch wedergekeerd bij de primrose man. Hij was natuurlijk van slag omdat Roos in de andere kooi zat maar vandaag was hij rustig. :)
Pim&Roos zaten al te treden, Jeetje&Mina zitten veel te kroelen maar de primrosen zien elkaar nog niet, maar als de rust zo blijft komt dat misschien nog wel. 8)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Ineke

;D
Om deze foto moet ik erg lachen. Jut en Jul

Rianne

*Yvon

Hoi hoi

WELCOME BACK !!!
Nu je overal aan het reageren bent,kan je dan ons ook vertellen hoe het met jouw valkjes gaat?  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Ha die Yvon, je was me voor.  ;)

Ik wilde net Mandy's dagboekje  naar boven vissen, toen ik zag dat jij dit dagboekje al opgevist had. (een ouwe van ronde 1  ::) )

Maar Mandy, ook ik wilde je eventjes vertellen dat ik blij ben dat jij je alweer zo goed voelt dat je overal bij ons langs komt.  ;)

Super joh!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Esther*

Quendi

Nou, en dat geldt ook voor mij  ;D.

Hoe gaat het nu met je?

Had je nog een 3e kweek per ongeluk gehad, of ben je echt na de 2e ronde gestopt met kweken? :)

Gr Sietske

Mandy

Hahaha leuk, ja dit is al een oud dagboekje. :)
De 1e en 2e ronde zijn prima verlopen en een 3e ronde is er vanwege alle toestanden niet van gekomen.
Ik had wel 2 koppels een kans gegeven maar die hadden er geen zin meer in. En ik eerlijk gezegd ook niet, had wel wat anders aan m'n hoofd. ::)
Maar met de valkjes gaat het allemaal prima hoor.
Het is nog vrij druk met valkjes die ik over heb en valkjes die ik voor de TT heb bewaard.
Ik zal binnenkort weer eens wat foto's laten zien. 8)
Ik had laatst nog wel hele leuke filmpjes van m'n gekke jonge fallow mannetje gemaakt maar die kan ik helaas nergens meer terug vinden.

ManjaV

Hoi Mandy,

Wat leuk dat je verder schrijft in je dagboekje :D Ik zal zeker regelmatig komen lezen bij je. :D :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

imv

Hoi Mandy,
Welkom terug!  ;)
Ik ben dol op filmpjes..  ;D nog ff zoeken, hoor!  ;D

groetjes,
Irene

Caroline

Ik ook, ben ook dol op filmpjes maar niet op Zippy want die kan ik nog steeds niet kijken zonder dat mijn hele laptop gaat flippen.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mandy

Gelukkig, ik heb ze toch nog gevonden. :D
Ik had pas de pc nog leeggemaakt en 2 DVD's vol gebrand en ik wist dat het ergens moest staan. Maar ik ben altijd zo opruimerig dat ik het soms niet vinden kan. Ik had een mapje met filmpjes valkparkieten maar daar stond ie niet in. Maar in het mapje valkparkieten had ik ook weer een mapje filmpjes gezet, zucht, handymandy hé. ;)
Van de week had ik ook zoiets stoms, voor ik naar het ziekenhuis moest had ik m'n autoradio eruit gehaald en ergens binnen gelegd. Maar nergens, nergens kon ik die meer vinden, helemaal in de stress, blijkt later dat ik er mijn tas op had gezet, zucht, handymandy was weer bezig... ;D
Maar goed, ik moet nu nog van alles doen maar zal het vandaag wel laten zien. En dan zet ik het wel op YouTube Caroline. :)

Mariska

Goh, wat herkenbaar ;D

Alles zo goed opruimen dat je het zelf niet meer terug vind!
Gebeurd mij ook regelmatig ::)

Ben benieuwd naar de filmpjes.

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ineke

Haha, heel herkenbaar. Zou dat n vrouwenkwaaltje zijn? Ik denk ook altijd dat ik alles goed opberg (''hier vind ik t zeker, vergeet ik t niet''), maar raak t kwijt. Lars krijgt er soms n punt hoofd van.
Leuk voor straks, die filmpjes!