Mandysbeestenboel 1e ronde 2006; 20 jongen.

Gestart door Mandy, 11 maart 2006, 20:25:08

« vorige - volgende »

Ineke

Wilson is magnifiek, wat n mooie overgangen! De binnenreportage is grappig, zoveel grut los in huis. Vooral de drie broertjes doen t m.

Wendy..

Hoi Mandy,

Wat leuk zeg en vooral ook die filmpjes. ;D
Leuk om Sky en Pablo nu zo op een video te zien.Nog een paar nachtjes slapen en dan kom ik ze halen :)Kan bijna niet wachten.
Wel apart dat de jongen die binnen zitten alle 5  uit twee nesten komen(de 3 van idem en dito en de 2 van pino en pipo)
Het ziet ernaar uit dat ze het erg naar hun zin hebben!!

Groetjes van wendy
Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

Ineke

Kon gisteren niet de filmpjes openen, nu wel. Moet lachen om de binnenvalkjes, dat ziet koddig uit zo op n rij.

Ineke

Hoi Mandy, ben nog ns naar je foto's aan t gluren, vooral die van de witmaskers. Leuk om al die verschillende tekeningen te zien:

Ed

Hoi Mandy,

Domingo en Dominga zijn veilig aan gekomen en zitten nu lekker op mijn schouder. Iets wat ik niet gouw had verwacht maar het is toch echt zo.

Ik wou even zeggen dat je het perfect regelt die verkoop en vooral die cd met al die foto's er bij echt gewoon weg geweldig.

Groetjes
Ed

Mandy

Hé ik had weer geen notificatie gehad. Heb het maar weer even aan en uit gezet. ::)

Maar wat fijn dat het al zo goed gaat Ed, super! ;)
Dat gaat vast goed komen. :)

Het was weer erg druk en de komende dagen is het ook nog druk, dus veel geregel enzo. Ik heb eigenlijk geen tijd om om boodschappen te gaan en dan heb ik nog wel vakantie?! 8)
Ik had ook van die leuke diensten vd week en het was ook nog erg druk. Dinsdag van 15.00-23.30, woensdag van 12.30-21.00 en vandaag van 07.00-15.30. Dus dat is werken, slapen, werken, slapen, werken, slapen. En dat soort diensten is al vermoeiend en ik kan al helemaal niet tegen vroege diensten, normaal ga ik vaak ff een uurtje pitten na een vroege dienst maar dat ging nu niet. Om 16.00-17.00-18.00 had ik afspraken. En dan ga je fouten maken hé, had ik bijna tot 2 keer toe de verkeerde valk meegegeven! :o Ik had vannacht nog de formulieren ingevuld, 1 verkeerd nummertje en het ging bijna fout. Maar gelukkig zag ik het op tijd, pfff... ::) Vanavond na het eten ben ik op de bank ingestort en heb een half uur liggen pitten. Nu voel ik me een zombie en ga zo maar echt slaap inhalen. Morgen heb ik nl om 11.30-13.00-13.45-15.00-18.00 afspraken, zaterdag weg, zondag komt er nog iemand om een valk en maandag komen er 2 mensen en dan is het rust. Nou ja, dan gaan we dus klussen. Tussendoor moet ik nu ook de woonkomer nog leegruimen en de pc gaat naar zolder, dus ik ben er ff een poosje niet hoor! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Ineke

Diensten werken lijkt mij ook vermoeiend :-\
Na je vakantie zul je wel toe zijn aan nog twee weken vakantie met dat drukke programma :D Succes en slaap lekker!

*Esther*

Hoi Mandy
Veeeeel succes met klussen, de 'visites' en bijslapen.
Ik vond je huis al mooi dus het wordt nog mooier :o
Of ga je boven aan de gang?

Ik zag dat het geparelde mannetje nog steeds niet besproken is, het is dat ik net als jij geen fut heb om hele einden rijden. Anders was ik hem zo op komen halen.
De voliere hier vordert gestaag, dus eigenlijk heb ik ook nog steeds geen rumte om er vogels bij te halen.
De pgz is weg!

gr Esther

Mandy

30 mei 2006, 20:22:44 #233 Last Edit: 30 mei 2006, 20:24:39 by Mandy
Citaat van: crosser op 26 mei 2006, 11:25:14
De pgz is weg!

Super, gefeliciteerd! :D

Het waren een paar drukke dagen met ophalen en klussen en er komen nog drukke dagen met klussen.
De meeste valkjes van de 1e ronde zijn inmiddels al opgehaald. Deze week gaat er nog 1 en dan heb ik nog 3 valkjes over. :)
Fred&Wilma zitten inmiddels bij Sietske, hun jongen zitten in de grote kooi, Peppi&Kokki zitten nu in het binnenkooitje en treden al. En in hun buitenkooi zitten nu Pim&Roos en de 2 primrosen. Ik heb ze toch maar met z'n 4-en bij elkaar gezet, even kijken wat ze doen. Als ze nou weer gaan switchen dan ruil ik 1 koppel met Jeetje&Mina. Dat doe ik nu liever nog niet want de eitjes van Pino&Pipo daar staan op uitkomen.
En over uitkomen gesproken, de 2e ronde is nu echt begonnen, dus daar ga ik nu een ander dagboek over openen. ;)

Caroline

Dan ga ik op zoek naar dagboek 2 van dit jaar!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Esther*

Hoi Mandy,
Mijn primrozen vinden elkaar ook niet zo interessant :-\
De man trekt naar een cinnamon bont popje.
De pop (denk ik toch wel, gezien haar gedrag) is nu wat alleen. En ik wil haar niet koppelen met een ander want wat ik heb aan mannen zijn alleen nog bonte witmaskers. En die wil ik weer houden voor bonte witmasker jongen :D
Dus eigenlijk heb haar nu over :-\ ???
:P Zullen we poppen ruilen? :-X
gr Esther

Mandy

Hahaha hij gaat bij jou dus ook lekker! ;D
Nou ik heb ze vandaag toch omgeruild. De primrose man zat nl weer op Roos. En nu was hij wel meer aan het doen dan "paardje rijden", hij treedde wel, alleen tegen de vleugel... ::)
Jeetje&Mina zitten nu bij de primrosen.
En nu de primrose man zijn pop Roos kwijt is, is hij hartstikke agressief. Hij valt de primrose pop en Jeetje&Mina aan. Pim&Roos bij Pino&Pipo vinden het wel best, die mochten elkaar toch al wel.
Maar zo dacht ik het probleem op te lossen door Peppi&Kokki apart te zetten omdat Peppi zo agressief is, heb ik nu een andere agressieveling. Hij heeft Pim ook al te pakken gehad van de week. Hij is bij z'n vleugels gebeten en ik zag bloedspetters. :-\
Ik ruil maar niet andersom om want anders ben ik bang dat hij het nest van Pino&Pipo gaat verstoren, daar wil ik helemaal geen bloedbad natuurlijk...
Tja moeilijk hoor.
Ook nu Jeetje&Mina daar in de kooi ineens veel interesse in elkaar en de blokken hebben.
Hij gaat weer lekker... :D

•=Bonnie=•

Fijn is dat zeg  :o
Ik hoop dat het nog gaat lukken met die primmetjes :)

Hier is de tweede ronde ook vol bezig en er liggen alweer 14 eitjes. Benieuwd of die net zo soepeltjes gaat verlopen als de eerste.

Mandy

3 juni 2006, 01:34:17 #238 Last Edit: 3 juni 2006, 01:38:43 by Mandy
Citaat van: crosser op 26 mei 2006, 11:25:14
Veeeeel succes met klussen, de 'visites' en bijslapen.
Ik vond je huis al mooi dus het wordt nog mooier :o
Of ga je boven aan de gang?

Nee, we zijn beneden bezig. ;)
We wonen hier nu 6 jaar en alles moest gewoon opnieuw geverfd worden. Er wordt niet gerookt binnen maar er wordt wel flink geleefd, zeker met onze beestenboel. En als dan alles leeg is zie je toch wel dat het nodig is. Je ziet vooral veel vuil en plekken in de hoeken en daar waar lampen/kaarsen hebben gehangen, wat een rotzooi! Zeker wat je onder kasten ziet! :o Dus het is meteen een grote voorjaarsschoonmaak. ;)

We hebben vorige week zondag alles leeg gemaakt, dat vond Paco wel fijn, had hij lekker de ruimte;

Het plafond werd gewit, was ook wel nodig zoals je ziet;

De muren opnieuw geverfd en scheuren weggewerkt. Het is dezelfde kleur hoor;

En gisteren en vandaag de vloer opnieuw in de olie gezet;

Helaas kan maandag pas de toplaag erop dus dan "wonen" we nog zo op zolder. Daar is nu alles, de beestenboel, X-box, pc, tv, spullen van beneden enz.

Hier "wonen" we sinds vorige week zondag en vanaf dinsdag kunnen we pas terug. Daar zullen de beestjes ook wel blij mee zijn want die zijn toch wel wat van slag hoor;

*Esther*

He
Zo jij bent nog laat bezig....
Wij moeten hier ook niet de boel aan de kant halen want dan is het niet veel beter vrees ik.
't ziet er al wel netjes uit hoor.
op zolder ziet het er aardig relaxed uit ;D
gr Esther