Mandysbeestenboel 1e ronde 2006; 20 jongen.

Gestart door Mandy, 11 maart 2006, 20:25:08

« vorige - volgende »

Theetje

Citaat van: Mandy op  5 mei 2006, 01:27:58

Verder hou ik toch nog wat jongen over.
Helaas alle 3 de jongen van Jut&Jul; 2 geparelde witmaskers en 1 cinnamon geparelde witmasker, geslacht onbekend.
En dat worden altijd van die lieverds.

Oho, nu mag ik wel uitkijken dat ik niet verleid wordt tot nog een kleintje van die twee. Jewel is tenslotte ook zo lief.
Maar ik had afgesproken met mijn man dat het wel welletjes is. Jammer jammer jammer....

groetjes

Theetje

Rianne

Oooh dus zo ziet een jonge geelwang eruit. Weet ik dat ook weer. :)
Leuke foto's trouwens! De jongen van Peppi en Kokki zijn toch (half) broertjes en zusjes van Tiaro of niet?

Lin

Hey Mandy

Jammer dat er niet een voor mij bij zit. wat een mooie foto van Jul, mar ja is ook een mooi valkje!  Die van suske e Wiske rechtsbovenin is trouwens ook mooi. Mooie scherpe fotos weer het is weer genieten.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline

Hoi Mandy,

Wat twee prachtige zwaar bonte broertjes hebben Fleur, Chica en Noa erbij gekregen, super joh!!

En de eerste bonte geparelde geelwang geboren, mooitje hoor.

Ga je hem/haar zelf houden voro de TT??

Groetjes van Caroline

PS. Noa woog het weekend nog steeds ongeknipt, 101 gram!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Citaat van: Lin op  5 mei 2006, 08:56:02
Hey Mandy

Jammer dat er niet een voor mij bij zit. wat een mooie foto van Jul, mar ja is ook een mooi valkje! Die van suske e Wiske rechtsbovenin is trouwens ook mooi. Mooie scherpe fotos weer het is weer genieten.

Mandy had toch wel 1 valkje voor je? Of gaat die dan ook niet door? :)

bobbie

Hoi Mandy,

Ik liep schandelijk veel achter. Daarentegen zie ik dan ineens een heeeele berg foto's van jonkies. Prachtig. Ook heel verdrietig dat er weer 1 is overleden. Het kweken gaat eigenlijk vaak met een lach en een traan. :-\

Schitterende jonkies Mandy, en prachtige foto's. :D

Groetjes, Nel :)

Mandy

Citaat van: Rianne op  5 mei 2006, 21:56:17
Mandy had toch wel 1 valkje voor je? Of gaat die dan ook niet door? :)

Jawel, dat is Timmie, een cinnamon geparelde witmasker man van Jut&Jul. Die wordt binnenkort geruild voor een ander valkje. De bedoeling was dat hij samen met een bonte cinnamon witmasker pop van Suske&Wiske mee zou gaan naar Lin. Maar omdat die er helaas niet bij zat wachten we de 2e ronde af en blijft Timmie zolang hier. :)

Citaat van: bobbie op  5 mei 2006, 22:21:48Ik liep schandelijk veel achter. Daarentegen zie ik dan ineens een heeeele berg foto's van jonkies. Prachtig. Ook heel verdrietig dat er weer 1 is overleden. Het kweken gaat eigenlijk vaak met een lach en een traan. :-\

Geeft niks Nel, je kan toch niet alles bijhouden, kan ik ook niet, maar leuk dat je weer eens even komt neuzen. En je zegt het inderdaad zoals het is. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Karin

Zo, dat wordt lekker druk bij je  ;D Gaat het ook goed met de reserveringen ? Ik heb vandaag nog iemand o.a. naar jou door gestuurd die graag 2 valkjes wil ( met een tussenpoze ertussen ). Bij mij is alles inmiddels helemaal besproken. Bij mij is het al over. Kan ik lekker relaxen en genieten van de foto's van andere  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

ManjaV

Hoi Mandy,

Wat een prachtige valkjes heb je :D
Ik heb net ook even je site bekeken :D

Ik ben nog op zoek naar twee popjes en zit op verschillende sites te kijken :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mandy

Groepsfoto van vandaag! ;D

Leuk hé?! :D

*Esther*

Hoi Mandy
Schitterend!
Wat zal jij genieten en het druk hebben.
Ik heb hier een popje over en zat voor volgend jaar :P al een berekening er op los te laten. Als ik nou....
Een wildkleur man van peppie en kokkie zou wel mooi passen met al die splits die ze hebben.
Maar ik moet verstandig zijn en eerst dit hier allemaal thuis afwachten met de valkjes.
De primroos man had een waterig oog maar dat is gelukkig weer weg getrokken.
Ze zitten er ook allemaal fris en fruitig bij... :D
gr Esther

Mandy

Citaat van: Theetje op  5 mei 2006, 07:02:01
Oho, nu mag ik wel uitkijken dat ik niet verleid wordt tot nog een kleintje van die twee. Jewel is tenslotte ook zo lief.
Maar ik had afgesproken met mijn man dat het wel welletjes is. Jammer jammer jammer....

Inderdaad, heel jammer, ik hoorde ze net zeggen dat ze wel graag naar Thea hadden willen gaan... :P
Maar gelukkig gaat er al 1 naar je zus! ;)

Citaat van: Rianne op  5 mei 2006, 08:14:16
Leuke foto's trouwens! De jongen van Peppi en Kokki zijn toch (half) broertjes en zusjes van Tiaro of niet?

Als de vader Peppi is wel maar dat weten we niet.
En ik zal vd week nog wel een close-up maken van de geelwang. :)

Citaat van: Lin op  5 mei 2006, 08:56:02
Jammer dat er niet een voor mij bij zit. wat een mooie foto van Jul, mar ja is ook een mooi valkje! Die van suske e Wiske rechtsbovenin is trouwens ook mooi. Mooie scherpe fotos weer het is weer genieten.

Inderdaad jammer, maar hopelijk kan ik je in de volgende ronde wel helpen. :)
Ik laat in de tussentijd wel weten hoe het met Timmie gaat als hij hier is. ;)

Citaat van: Caroline op  5 mei 2006, 08:59:25
Ga je hem/haar zelf houden voor de TT??
PS. Noa woog het weekend nog steeds ongeknipt, 101 gram!!

Nee ik ga haar niet zelf houden voor de TT want bont in combinatie met parels mag niet. En daarnaast is ze niet zwaar bont genoeg. Ik hoop dit jaar nog wel op een primrose... :)
Hé en wat goed van Noa zeg! :D Misschien hoef je straks wel niet meer te knippen. Net als dat valkje bij Diana toch?

Mandy

Citaat van: Karin op  6 mei 2006, 02:24:39
Zo, dat wordt lekker druk bij je  ;D Gaat het ook goed met de reserveringen ? Ik heb vandaag nog iemand o.a. naar jou door gestuurd die graag 2 valkjes wil ( met een tussenpoze ertussen ). Bij mij is alles inmiddels helemaal besproken. Bij mij is het al over. Kan ik lekker relaxen en genieten van de foto's van andere  ;D

Ja het is zeker druk, maar wel leuk hoor. Komende week worden veel valkjes 4 weken en zullen uit gaan vliegen, dat is ook altijd leuk om te zien. En dan zullen de eerste valkjes wel eind vd week naar binnen gaan, ook weer leuk. :)
En ik heb 5 valkjes over maar dat komt wel goed denk. ;)

Citaat van: ManjaV op  6 mei 2006, 10:06:22
Wat een prachtige valkjes heb je :D
Ik heb net ook even je site bekeken :D
Ik ben nog op zoek naar twee popjes en zit op verschillende sites te kijken :D

Dank je. ;)
Ik kan je niet echt helpen nu want ik heb niet met 100% zekerheid een pop over. Wel een mogelijke pop. Maar voor de 2e ronde reserveren kan ook. :)

Citaat van: crosser op  7 mei 2006, 20:14:05
Hoi Mandy
Schitterend!
Wat zal jij genieten en het druk hebben.
Ik heb hier een popje over en zat voor volgend jaar :P al een berekening er op los te laten. Als ik nou....
Een wildkleur man van peppie en kokkie zou wel mooi passen met al die splits die ze hebben.
Maar ik moet verstandig zijn en eerst dit hier allemaal thuis afwachten met de valkjes.
De primroos man had een waterig oog maar dat is gelukkig weer weg getrokken.
Ze zitten er ook allemaal fris en fruitig bij... :D
gr Esther

Gelukkig. :)
Maarre ik krijg geen wildkleur mannen uit Peppi&Kokki hoor. ::)
Mijn primrosen hier zijn stik eigenwijs. De primrose man gaat nu met Roos en Pim gaat met de primrose pop, shit... :-\
Maar als de 1e ronde klaar is en Peppi&Kokki naar het binnenkooitje gaan dan splits ik ze over de buitenkooien. Hopelijk pikken ze dat ook... 8)

Caroline

WOw!! Wat is tie mooi!! De bonte witmasker!!

En natuurlijk, bont mag niet naar de TT, stom van me.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Citaat van: Mandy op  7 mei 2006, 20:16:46
Citaat van: Rianne op  5 mei 2006, 08:14:16

Als de vader Peppi is wel maar dat weten we niet.
En ik zal vd week nog wel een close-up maken van de geelwang. :)

Is goed! Dan kom ik hier ook niet voor verrassingen te staan mocht ik er zelf eens 1 in het nest hebben. :)