19 juni 2025, 18:35:03

De Wereld van VALKDORADO!!!!

Gestart door Rob, 8 maart 2006, 17:56:15

« vorige - volgende »

Pinkeltje

hey rob hier ben ik dan :D het is allemaal gelukt en  je hebt je visofoto's er ook al opgezet zie ik :D.

groetjes Delano

moonwitch (diana)

Hoi Rob

Hoe staat het nu met je voliere, en hoeveel valkjes komen er nu in.
Heb je er al veel in bestelling??
Ben je al weer helemaal bijgekomen van die "zware" visnacht.
Hopelijk wordt het weer snel beter, en kun je weer verder knutselen aan je voliere.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Rob

Hee Maatje...

Tja..ze moeten toch weten met wie ze te maken hebben!! ;D ;D

Hoi Diana

De voliere komt (als het goed is...ik ga straks ff bellen) eind deze week begin volgende week.

voorlopig komen er 6 valkjes in, ik heb er in totaal 3 gereserveerd, waarvan 2 bij Riny en 1 bij Bonnie... die komen er dan nog bij..voorlopig hou ik het ook ff bij die 9 valkjes totdat ik weer tegen een leuke mutatie aanloop.

Helaas is het vissen ff niet aan de orde, begin dit jaar voor het laatst gevist. Ben nogsteeds herstellende van die hartoperatie in maart, en dat gaat goed!!...maar ongeduldig als ik ben, veel te langzaam naar mijn zin  :-\

in de tussentijd wel lekker veel speelgoed gemaakt voor de valkjes, kunnen ze lekker klauteren en slopen. ;D

Met ondernemende groet

Rob

Pinkeltje

Citaat van: Rob op 29 mei 2006, 08:36:17
Hee Maatje...

Tja..ze moeten toch weten met wie ze te maken hebben!! ;D ;D

Hoi Diana

De voliere komt (als het goed is...ik ga straks ff bellen) eind deze week begin volgende week.

voorlopig komen er 6 valkjes in, ik heb er in totaal 3 gereserveerd, waarvan 2 bij Riny en 1 bij Bonnie... die komen er dan nog bij..voorlopig hou ik het ook ff bij die 9 valkjes totdat ik weer tegen een leuke mutatie aanloop.

Helaas is het vissen ff niet aan de orde, begin dit jaar voor het laatst gevist. Ben nogsteeds herstellende van die hartoperatie in maart, en dat gaat goed!!...maar ongeduldig als ik ben, veel te langzaam naar mijn zin  :-\

in de tussentijd wel lekker veel speelgoed gemaakt voor de valkjes, kunnen ze lekker klauteren en slopen. ;D

Met ondernemende groet

Rob

en dingen die niet lukken kun je altijd mij nog inschakelen ;)

Rob

Hoi allemaal

ik heb net naar het bedrijf gebeld wat de voliere gaat leveren...slecht nieuws!! :-\...het gaat nog minimaal 4 weken duren voordat hij geleverd kan worden...mede door de drukte en het niet geleverd krijgen van materiaal kon hij niet aan de gestelde 5 weken levertijd voldoen...fijn!!! >:( >:(

Uiteraard was ik daar niet van op de hoogte geweest als ikzelf niet gebeld had, je kunt je dus mischien wel voorstellen dat ik nu lichtelijk in een mineurstemming ben :-\ mede door het feit dat ik een aantal lieve valkjes op komst heb waar ik nu hals over kop een oplossing voor moet bedenken om ze straks tijdelijk te huisvesten...wat me weer op extra kosten gaat jagen :-\

Ik kan nu alleen maar hopen dat het snel word opgelost!!

Met teleurgestelde groet

Rob

Pinkeltje

Citaat van: Rob op 29 mei 2006, 12:55:23
Hoi allemaal

ik heb net naar het bedrijf gebeld wat de voliere gaat leveren...slecht nieuws!! :-\...het gaat nog minimaal 4 weken duren voordat hij geleverd kan worden...mede door de drukte en het niet geleverd krijgen van materiaal kon hij niet aan de gestelde 5 weken levertijd voldoen...fijn!!! >:( >:(

Uiteraard was ik daar niet van op de hoogte geweest als ikzelf niet gebeld had, je kunt je dus mischien wel voorstellen dat ik nu lichtelijk in een mineurstemming ben :-\ mede door het feit dat ik een aantal lieve valkjes op komst heb waar ik nu hals over kop een oplossing voor moet bedenken om ze straks tijdelijk te huisvesten...wat me weer op extra kosten gaat jagen :-\

Ik kan nu alleen maar hopen dat het snel word opgelost!!

Met teleurgestelde groet

Rob

Nou het zit weer lekker mee he maatje  >:( hopen dat het snel opgelost word zodat je valkjes eindelijk in hun nieuwe lang verwachtte verblijfplaats in kunnen trekken

groetjes Pinkeltje

hippysuus

Hoi Rob,

Jee lekker l :censuur g zeg!! En zij zijn zeker niet bereid om met een oplossing te komen? Ik heb zo'n hekel aan bedrijven waar je zelf achteraan moet bellen om dit soort dingen te horen te krijgen. Daar verzuurt mijn humeur ook van hoor!

Groetjes,
Suus

Rob

idd Suus..hoe raad je het!!?.....er werd gen oplossing aangedragen om het "leed" enigzins te verzachten.

Maar ik hem hem wel toegezegt dat wanneer de voliere niet voor eind Juni geleverd is hij de hele boel op zijn buik kan schrijven, ik zoek dan wel een bedrijf welke de voliere binnen en maand kan leveren i.v.m. de overgang van binnen naar buiten voor de valkjes...later als half juli wil ik ze niet meer naar buiten overzetten omdat ik dat te kort dag vind met onze nederlandse "zomers"

Met oplossing zoekende groet

Rob

hippysuus

Zo mag ik het horen, laat je maar mooi niet kisten. Als consument zijnde moet je tegenwoordig niet op je mond gevallen zijn anders lopen ze over je heen.

Schandalig dat hij zelf niet belde over de vertraging, ik hoop dat je hem flink hebt uitgekafferd!  ;D

•=Bonnie=•

mede door het feit dat ik een aantal lieve valkjes op komst heb waar ik nu hals over kop een oplossing voor moet bedenken om ze straks tijdelijk te huisvesten...wat me weer op extra kosten gaat jagen :-\

Joshi mag best wat langer blijven hoor Rob als dat helpt?

Rob

Citaat van: Bonnie op 29 mei 2006, 15:46:30
mede door het feit dat ik een aantal lieve valkjes op komst heb waar ik nu hals over kop een oplossing voor moet bedenken om ze straks tijdelijk te huisvesten...wat me weer op extra kosten gaat jagen :-\

Joshi mag best wat langer blijven hoor Rob als dat helpt?

Dat is wel en fijne gedachte, maar ik ga gewoon alles op alles zetten om de hele boel goed geregeld te hebben.

Mocht dat nu niet lukken hoor je dat van me en kunnen we altijd nog ff kijken, maar ik ga er niet van uit!!

Met oplossende groet

Rob

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rob

Daar zijn we weer, er is een hoop gebeurd deze week verjaardag van mijn zoon, verjaardag van mijn schoonvader...daar bovenop nog wat verwikkelingen...ff roeren en je hebt een hectische drukke week :-\

Morgen hoop ik meer te horen over de voliere, mischien deze week??

We zien wel..met de valken gaat het lekker..ze kissebissen wat af en zijn ongedurig...voelen mischien aan dat ze gaan verhuizen binnenkort!

Dat was het weer voor vandaag!

Met vermoeide groet

Rob

Rob

een kleine voorzichtige "WOEPPIEEE"  als alles meezit komt de voliere in de loop van de volgende week, dus nog net op tijd voor de jonge valkjes komen is dan alles klaar...maar ik juich nog niet  te vroeg en uitbundig...ik heb nu zoiets van "eerst zien dan geloven!!"

Met afwachtende groet

Rob

•=Bonnie=•

Kijk, dat zijn de betere berichten :)
Joshi doet behoorlijk zijn best met eten dus aan hem zal het niet liggen :)