19 juni 2025, 14:45:44

De Wereld van VALKDORADO!!!!

Gestart door Rob, 8 maart 2006, 17:56:15

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Rob

Hoi Yoshi..

ik kan bijna niet wachten totdat ik je op mag halen...je mag voorlopig lekker binnen bij ons in een kooi zitten (en er met grote regelmaat uit natuurlijk) totdat je een grote stoere valk bent en jezelf goed kan verweren tegen die grote slungels die al hier wonen.

Met ongeduldige groet

Je pleegpapa

Rob

Hoi Riny

we hebben voor ons kleintje een naam..als het een dametje is noemen we haar Cailin (iers voor meisje) is het een mannetje noemen we hem Kanti ( Indiaanse naam voor "zingt")

Ik heb het gevoel dat het Cailin gaat worden als ik de foto's zo zie!

met naamzoekende groet

Rob

Cailin/Kanti

Word maar snel een mooie valk dan mag je bij ons komen wonen, we kunnen bijna niet wachten totdat die dag daar is.

Een dikke knuffel

een verliefde pleegouder ;D

Caroline

Jeetje Rob,

je bent lekker verwend gisteren met prachtfoto's van je pleegkinderen.  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rob

Hoi Caroline

Ik ben ook helemaal in mijn sas met die foto's...heerlijk om te zien dat ze zo goed groeien. ;D

Met blije groet

Rob

Rianne

Hoi Rob,

leuke namen heb je uitgezocht! En als het een Cailin blijkt te zijn, noem je een ander valkje toch Kanti? :)

Riny

Dit is een extra'tje omdat Ivy al haar foto's kwijt is.
Groetjes Riny :D

Ivy

Citaat van: Riny op 22 mei 2006, 16:23:20
Dit is een extra'tje omdat Ivy al haar foto's kwijt is.
Groetjes Riny :D

Hoi Riny!
Wat ontzettend lief van je! Ik wardeer het echt. Ik heb nu alle foto's op twee plaatsen staan en ik ga zeker ook alles op een cd branden, want ik wil niet dat het nog ooooit gebeurt!

Hoi Rob! Ik hoop dat jij WEL blij ben met mijn kapotte harde schijf ;D. Ze gaan hard he, onze babytjes! Wel leuk dat ik het zusje van onze Sammy kan volgen als ze straks uit elkaar zijn.

Groetjes, Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Rob

Citaat van: Ivy op 22 mei 2006, 18:19:41
Hoi Rob! Ik hoop dat jij WEL blij ben met mijn kapotte harde schijf ;D. Ze gaan hard he, onze babytjes! Wel leuk dat ik het zusje van onze Sammy kan volgen als ze straks uit elkaar zijn.

Groetjes, Ivy

Hoi Ivy

ik vind het heel sneu voor jou dat je HD kapot is, maar inderdaad ben ik er stiekum wel een beetje blij om...nu krijgen we wel meer foto's :D

zal ik morgen doen alsof mijn HD kapot is??...krijgen we weer foto's ;D ;D ;D

Geintje hoor Riny..we zijn heel erg blij met de extraatjes, alleen is de reden minder!!

enneh..uiteraard kan je straks de verwikkelingen blijven volgen van het broertje/zusje van Sammy...en omgekeerd!!!

Met valkvolgende groet

Rob

Riny

Hoy Rob
Morgen krijg je weer nieuwe foto's.
Die beauty van jou veranderd nu heel snel
En als je nu slim bent ga je slijmen met Suus.
Dan maakt die zaterdag voor jou wel 250 foto's.
Groetjes Riny ;D

hippysuus

Citaat van: Riny op 25 mei 2006, 16:54:53
Hoy Rob
Morgen krijg je weer nieuwe foto's.
Die beauty van jou veranderd nu heel snel
En als je nu slim bent ga je slijmen met Suus.
Dan maakt die zaterdag voor jou wel 250 foto's.
Groetjes Riny ;D

;D ;D ik maak foto's van alle scheetjes, maar ik ben geen fotografeer wonder hoor!

Rob

(slijm) lieve lieve lieve lieve Suus  :-* :-* :-* :-* :-* :-* (slijm)

maak jij voor mij eens een paar hele lieve foto's van onze poepies (het druipt er hier nu wel vanaf hoor....zo mijn toetsenbord in ;D ;D ;D )

Met toetsenbord drogende groet ;D

Rob

hippysuus

Citaat van: Rob op 25 mei 2006, 17:25:12
(slijm) lieve lieve lieve lieve Suus  :-* :-* :-* :-* :-* :-* (slijm)

maak jij voor mij eens een paar hele lieve foto's van onze poepies (het druipt er hier nu wel vanaf hoor....zo mijn toetsenbord in ;D ;D ;D )

Met toetsenbord drogende groet ;D

Rob

Wacht maar tot je de foto's ziet dan....dan wordt dat toetsenbord pas echt nat  ;) ;D

Doe ik hoor want ik weet toch hoe zwaar verliefd je bent :-*

valkchico

Hallo Rob,

Ik kom even met jou mee slijmen om foto's van Suus aaahhhhhh  pplleeaassee??

Ik krijg het zusje van jullie valkjes de hele linkse deze dame heet Maj (parel in het scandinavisch)

Het gaat al aardig opschieten he Rob alle pluizen worden al hele valkjes nog een paar weekjes dan heb je een verlate babyboom ;D.

gr Esther