3 mei 2025, 23:12:19

De Wereld van VALKDORADO!!!!

Gestart door Rob, 8 maart 2006, 17:56:15

« vorige - volgende »

Saar

:o :o :o
hoi Rob
Dat zijn echt grote nestjes :o
Wat voor mutaties hebben ze allemaal?
Groetjes Saar :-*

Rob

Hoi Saar

Ik kweek overwegend Witmaskers in allerlei varianten,

daarbij komen nog wat lutino's en gepareld + een enkele wildkleur

Met " broedende " groet

Rob

Saar

Citaat van: Rob op 23 juli 2007, 14:19:55
Hoi Saar

Ik kweek overwegend Witmaskers in allerlei varianten,

daarbij komen nog wat lutino's en gepareld + een enkele wildkleur

Met " broedende " groet

Rob

Ooow wat leuk! :D
Witmaskers zijn toch echt mijn favoriet! :D
Ik hoop volgend jaar witte donsjes te krijgen :D
Kyra mijn albino pop ligt op dit moment op bevruchte eitjes. Hopelijk gaat dat goed. En misschien komen daar ook wel witte donsjes uit, maar dat denk ik niet. Ze heeft een koppeltje gevormd met mijn wildkleur man, die zou dan split witmasker moeten zijn, maar dat denk ik niet. Jij had toch ook een albino popje bij Bonnie vandaan? Heeft die al eitjes?

Rob

Het albino popje van Bonnie bleek een man te zijn...die is er nog niet in geslaagd een partner te vinden, hij heeft wel een oogje laten vallen op een pop maar die heeft al een partner dus das constant vechten om haar (overigens zonder gewonden)

Met "partner zoekende"groet

Rob

Saar

Citaat van: Rob op 23 juli 2007, 14:45:25
Het albino popje van Bonnie bleek een man te zijn...die is er nog niet in geslaagd een partner te vinden, hij heeft wel een oogje laten vallen op een pop maar die heeft al een partner dus das constant vechten om haar (overigens zonder gewonden)

Met "partner zoekende"groet

Rob

Ooow, dat is jammer!
Hopelijk vind je snel een meisje voor je albino man!

Rob

Ze komt niet heel erg mooi uit zo maar dit is mijn trots, Dora (eigen kweek lutino gepareld) en supertam

Caroline

Wow, wat een geweldig mooi valkje.

Nog een droom van mij, een gepareld lutino popje maar ik wacht er op eentje met gele wangetjes.  ;)

Blijft deze beauty bij jullie wonen??

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rob

24 juli 2007, 18:20:06 #697 Last Edit: 24 juli 2007, 18:21:38 by Rob
Yup Caroline..deze blijft bij ons...ze is inmiddels bijna een jaar en we kunnen niet meer zonder haar.

Haar Zus is net zo mooi alleen haar kuif is nog groter, en die is te koop als je iemand weet die een volwassen dame zoekt om mee te kweken als ze daar rijp voor is ( ze is alleen niet zo tam als Dora)

Met "gekuifde" groet

Rob

Rob

Daar zijn we weer, lange tijd niks van me laten horen....ik schaam me een beetje :-[

Inmiddels is het wel zo dat ik alleen nog maar witmaskers heb in de kweek, Lummel (die mooie man van Riny) heeft vorig jaar samen met zijn pop 3 nesten van 8 jongen grootgebracht en zijn wonderbaarlijk sterk door de koude periode heengekomen, Kailin en Yoshi daarintegen hebben nog geen fratsen met elkaar uitgehaald, ze zitten nu samen in een kooi appart van de andere vogels in de hoop dat ze nu de rust vinden om wel te gaan broeden.

Er zijn inmiddels een paar soorten vogels bijgekomen, zoals kanaries en rijstvogels...en er staat nog meer op stapel.

Met een vriendelijke "laat het broedzeisoen maar komen" groet.

Rob

Caroline

Hé halloooh!!!!  :D

Met een "welkom terug' groet, Caroline  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Hoi, welkom op het forum! Je kunt je hier even voorstellen: http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/board,21.0.html

Grapje! :D Welkom terug Rob! ;)

Mara

•=Bonnie=•

Hoi Rob,

Dat is lang geleden. Dus Joshi was een man, ja dat kon van dat koppel, daar konden albino poppen en mannen uit komen :)

Jij even mazzel, albino mannen zijn veel minder makkelijk te vinden. Heb je er al en leuke pop bij?

Rob

Hoi Bonnie

ik heb hem inderdaad samen zitten met een mooie pop...alleen willen ze vooralsnog niets van elkaar weten ??? , dan maar een klein beetje dwang van mijn kant door ze samen in 1 kooi te zetten ;D

Met "uithuwelijkende groet"

Rob

Saar

Heey Rob,
Welcome back :D
Welke vogeltjes wil je er nog bij gaan kopen?
Rijstvogels en kanaries heb ik zelf ook en het zijn echt schitterende vogeltjes :D Ga je er ook mee kweken?