4 mei 2025, 05:12:04

De Wereld van VALKDORADO!!!!

Gestart door Rob, 8 maart 2006, 17:56:15

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Rob
Laat je me astublief weten hoelaat je vrijdag wordt geopereerd?
En ik ben reuze blij dat er op de scan niets gevonden is.
Groetjes Riny :D

Rob

ikweet nog niet hoe laat ik word geholpen, ik hoop in de ochtend...zodra ik zekerheid heb laat ik het nog ff weten , want donderdagavond gaat de laptop ff voor een paar dagen mee naar huis ( als ik op IC lig heb ik er toch niks aan)

Met wachtende groet

Rob

Mandy

Citaat van: Rob op 13 maart 2006, 18:46:39
ze hebben het weer uitgesteld!!!!!....voor onbepaalde tijd, ik zit nu wel in het ziekenhuis en moet hier ook blijven, ik heb nog geen idee wanneer alsnog geholpen ga worden.

Oei wat vervelend zeg! :(
Maar mag ik eens vragen, waaraan wordt je geopereerd dan want dat kan ik hier nergens terug lezen? ::)

Citaat van: Rob op 14 maart 2006, 15:46:35
ik heb waarschijnlijk in een week tijd 2 tia's gehad ( schijnt een voorbode te zijn van een herseninfarct of hersenbloeding, wat ik ervan begrepen heb ???)

Citaat van: Rob op 14 maart 2006, 17:47:57
hehe eindelijk goed nieuws, er is niets te zien op de mri wat voor problemen kan zorgen en ik sta inmiddels weer op de lijst voor vrijdag aanstaande.

Die TIA's zijn inderdaad niet best maar die goede MRI-uitslag weer wel, gelukkig! ;)

Citaat van: Gerda op 14 maart 2006, 15:10:08
Maar ik werk dan ook in 'het beste ziekenhuis van Nederland' (OLVG in Amsterdam) :)

Dat kan niet, daar werk ik namelijk al in; Ziekenhuis Lievensberg in Bergen op Zoom! ;D
En ons eten is wel goed hoor, ik eet het zelf ook als ik vroege dienst heb, niets mis mee! :P

Citaat van: Rob op 15 maart 2006, 18:10:27
ikweet nog niet hoe laat ik word geholpen, ik hoop in de ochtend.

Sterkte hoor! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Caroline

Hoi Rob,

Heel veel sterkte voor vrijdag!!

Citaat van: Mandy op 15 maart 2006, 20:04:21
Citaat van: Rob op 13 maart 2006, 18:46:39
ze hebben het weer uitgesteld!!!!!....voor onbepaalde tijd, ik zit nu wel in het ziekenhuis en moet hier ook blijven, ik heb nog geen idee wanneer alsnog geholpen ga worden.

Oei wat vervelend zeg! :(
Maar mag ik eens vragen, waaraan wordt je geopereerd dan want dat kan ik hier nergens terug lezen? ::)

Eerlijk gezegd, kan ik me ook niet herinneren ergens te hebben gelezen waaraan precies.

Met nieuwsgierige groet,  ::) :-[ :-X 8)

Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy Caroline en Mandy
Rob wordt aan zijn hart geopereerd.
Groetjes Riny :)

Caroline

:o Heftig!!

Jeetje, dan is het helemaal vervelend, elke keer weer die spanning voor de operatie en dat die dan weer niet door gaat.

Ik duim nooit Rob, maar zal voor jou duimen dat het allemaal voorspoedig mag gaan.

Nogmaals sterkte!!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rob

idd zoals riny al zei word ik aan mijn hart geholpen...ik krijg een nieuwe hartklep ( een mechanische) en een stuk van de aorta word vervangen voor een prothese.

kortom een bent-all-OK....

morgenochtend is het zover....

ik duim met jullie mee voor mezelf  ;D ;D

ik hoop nog ff tot vanavond en anders tot over een paar dagen

Met nerveuse groet

Rob

Riny

Hoy Rob
Even kom ik je veel sterkte wensen.
Vandaag zal inderdaad een moeilijke dag voor je worden.
Ik hoop dat je morgen een beetje vroeg op de dag geopereerd wordt,zodat je dan snel alles achter de rug hebt.
Zou je aan je vrouw willen vragen of ze zaterdag een berichtje in je dagboek wil posten?
Daar zou ik heel blij mee zijn ,dan weten we toch een beetje hoe het met je gaat.
Als je vanavond geen kans meer hebt om on line te komen dan wens ik je bij deze heel veel sterkte .
En weet dat er op het forum veel kaarsjes voor je zullen branden ,en we denken aan je.
Groetjes Riny :-*

Rianne

Heel veel succes toegewenst Rob!

marga

hoi rob
heel veel sterkte morgen en we zullen zeker een kaarje voor je branden
groetjes marga

Gerda

Hoi Rob,

We denken aan je!!!

Groetjes, Gerda

Caroline

Hoi Rob,

Heel veel sterkte om deze spannende dag door te komen.

En voor je vrouw zeker ook voor morgen. Het lijkt me een hel om te moeten wachten op een berichtje van de artsen als ze zo'n zware ingreep bij je mannetje aan het doen zijn.

Hier geen brandende kaarsjes, iets te gevaarlijk bij de losvliegende valkjes en de loslopende kleine kindjes maar zal zeker aan je denken vandaag en de komende dagen.

Een steunende groet,

Caroline  :)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

~Natas~

Hoi Rob,

Ik wil je ook heel veel sterkte wensen morgen met je operatie.

Om je een beetje op te vrolijken:

Groetjes,

Natas

Rob

ik heb het gevraagt aan mijn vrouw of ze wat wil posten na de operatie, of ze het voor elkaar gaat krijgen is een 2e, want ze is een echte compubeet wat dat betreft.

maar goed morgenochtend om 8:00 is het zover...dan gaan ze beginnen en naar verwachting zjn ze zo rond een uur of 1 klaar.

ondanks alles een opgeluchte groet

Rob

Rob S

Hey Rob,

Heel veel succes en sterkte gewenst morgen en in je herstelperiode ;)

Groetjes Rob