3 mei 2025, 02:36:17

De Wereld van VALKDORADO!!!!

Gestart door Rob, 8 maart 2006, 17:56:15

« vorige - volgende »

Gerda

Ik zag Rob vandaag (een half uurtje geleden nog) op het forum ronddwalen!! Dus hij blijft verslaafd!!!

Natuurlijk gaan we allemaal duimen!!

Met duimendraaiende groet, Gerda

Rob S

Hoi Gerda,

Ik zag het ook, maar daarna was hij weer weg ???

Gerda

Hij belt in via zijn mobiele telefoon. Dus hij zal af en toe even langs komen, maar niet te lang. Want dat kost aardig wat!!!

We houden de boel wel levend hier voor hem!!! En we houden in de gaten als hij langs komt!!

Met oplettende groet, Gerda

Rob

Dat had je tot 5 uur vanmiddag helemaal goed Riny

ze hebben het weer uitgesteld!!!!!....voor onbepaalde tijd, ik zit nu wel in het ziekenhuis en moet hier ook blijven, ik heb nog geen idee wanneer alsnog geholpen ga worden.

wederom kan ik weinig anders doen als geduldig afwachten, al word dat geduldig blijven nu wel heel erg op de proef gesteld.

Met wachtende groet

Rob

P.S. woont er iemand in Nieuwegein die me ff een flinke BIg Mac kan komen brengen in het St Antoniusziekenhuis op E305

dat eten hier is namlijk niet te knagen ;D ;D :-X

Christine

Dat is altijd ziekenhuis eten is gewoon BAH!! Ik had dat bij men oma gezien en die klaagde telkens als ze iets kreeg wat ze niet lekker vond!  ::) Ik hoop voor je dat het wachten niet te lang gaat duren want dat is ook niet echt zo leuk!!

groetjes
christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

14 maart 2006, 15:02:37 #35 Last Edit: 14 maart 2006, 15:06:46 by Riny
Hoy Rob
Ik weet werkelijk niet wat ik zeggen moet.
Het is toch niet normaal meer,voor de derde keer uitgesteld!
Snappen die niet waar jij doorheen moet?
Dan kan ik mijn kaarsje wel uitblazen wat ik voor je heb branden,dat helpt dan ook niet.
Van een kant is het wel positief dat je nu in het ziekenhuis moet blijven,dan zetten ze er misschien wat meer vaart achter.
Laat je me wel weten voor wanneer de operatie op het programma staat?
Je weet wel waarom ik dat vraag.
Groetjes en heel veel sterkte Riny :D

Gerda

Hoi Rob,

Wat een tegenvaller weer!!  :( :-\
Wat is de reden van het uitstel?? Hebben ze geen IC-bed achter de hand of geen OK capaciteit??

Ik hoop maar dat je snel geholpen wordt, want dit wachten is vreselijk natuurlijk.

Sorry ik woon te ver weg om een Big Mac te komen brengen. Hier in het ziekenhuis waar ik werk, zijn de mensen redelijk tevreden over het eten. Maar ik werk dan ook in 'het beste ziekenhuis van Nederland' (OLVG in Amsterdam)  :)

Met steunende groet, Gerda

Rob

ik heb waarschijnlijk in een week tijd 2 tia's gehad ( schijnt een voorbode te zijn van een herseninfarct of hersenbloeding, wat ik ervan begrepen heb ???)

vanochtend heb ik een mri gehad van het hoofd en ik hoop straks meer te horen...ik hou jullie op de hoogte..

met afwachtende nogsteeds nerveuze groet

Rob

Gerda

Hoi Rob,

Ik heb je een IM gestuurd.

Groetjes, Gerda

Rianne

Hoi Rob,

dat klinkt niet zo best, heb je er zelf iets van gemerkt? En weet je al wanneer je wel geopereerd wordt?

Caroline

Zo Rob, wat zul je geschrokken zijn.

Ik hoop dat de uitslag van MRI positief voor jullie is.

Heel veel sterkte!!

Met verbijsterde groet,

Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rob

WOEPIEEE!!!!!

hehe eindelijk goed nieuws, er is niets te zien op de mri wat voor problemen kan zorgen en ik sta inmiddels weer op de lijst voor vrijdag aanstaande.

met een iets opgeluchte groet

Rob

~Natas~

Hai Rob,

Tjee zeg ik weet niet wat ik moet zeggen.
Ik dacht al dat je was geholpen.........maar nee dus.
Maar ja weer goed nieuws dus, je MRI scan wees niks uit.
Ofwel je bent gezond verklaard.
Nu op naar as vrijdag dan maar.............als er weer niks tussen komt.
Hopelijk wordt het niet weer uitgesteld, want daar wordt je zenuwachtig van.

Sterkte,

Natas

Gerda

Hoi Rob,

Mooi zo!!!
En we gaan allemaal duimen voor je!! Nu moet het vrijdag ook maar gaan gebeuren!!!

Met opgewekte groet, Gerda

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.