5 augustus 2025, 00:59:45

De Wereld van VALKDORADO!!!!

Gestart door Rob, 8 maart 2006, 17:56:15

« vorige - volgende »

Rob

Hoi Esther

Welkom in de wereld van VALKDORADO!!!

Tja...helaas heeft Solo het niet mogen beleven naar Valkdorado te verhuizen...heel erg jammer!!!! :'( :'(

Maar goed, het leven gaat wel door..ik kan alleen maar hopen dat Yoshi het wel mag beleven en het heel erg naar zijn/haar zin gaat krijgen hier, aan mijn inzet, motivatie, en liefde voor de valkparkiet zal het niet liggen!!!

Met Verwelkomende groet

Rob

Caroline

Jeetje, wat balen voor je dat Solo verdwenen is.

Hopelijk mag Yoshi wel bij jullie komen wonen als hij groot en sterk is.

Succes met de volière, ik ben heel benieuwd naar eindresultaat.

Groetjes van Caroine
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rob

Hoe raar kan het lopen???

Vanmiddag met tries naar het tuincentrum geweest met het plan om wat dingetjes voor de tuin te kopen!!
Plantje hier.....plantje daar....bloemetje zus....bloemetje zo!!!

allerlei leuke dingen gezien, maar niks gekocht??...toch wel..

mijn eigen kruidentuin voor de valkjes met peterselie, de beruchte maggiplantjes...en pepermunt...de laatste in zaadvorm!! ;D ;D ;D

en dit was echt niet de bedoeling.maar goed...we kunnen nu wel tuinieren :P ;)

Met groene groet

Rob

Ivy

Hoi Rob!
Dat heb ik ook steeds vaker, dat ik uit tuincentra met handenvol valkjesspullen uit kom, in plaats van iets voor mezelf! Ben blij dat ik niet de enige ben :P.
Ik heb ook maggiplantje gekocht en bieslook en zaadjes van peterselie - die heb ik vorige week ingezaaid en ze komen al uit! Ik wacht met spanning tot ze groot genoeg zijn voor de valkjes :D
Leuke ladder heb je gemaakt! Ik heb ook hetzelfde probleem - kan nergens aan natuurhout komen (ik durf niet zomaar iets af te zagen in een park ofzo), nu heb ik een krulhazelaar in mijn tuin geplant en over 5 jaar kan ik hopelijk takken daarvan gebruiken haha. Tot die tijd maak ik miniladders uit gekochte ingevroren wilgentakjes ::)

Leuk dat je een valkje bij Riny gaat halen. Americaanse valkjes zijn prachtig, ik spreek uit ervaring :D!

Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Rob

Hoi Ivy

ik kan inderdaad bijna niet wachten tot ik mijn valkjes mag ophalen bij Riny, jammer dat ik nog 2 weken op de voliere moet wachten.

wat het wilgehout betreft ben ik niet zo, er staan plenty knotwilgen hier in de polder aan de rand van Den Haag die het niet erg vinden zo af en toe en takje te doneren aan mijn valkjes, ze zijn vaak nog lekker dik ook, ik ga deze gebruiken als zitstokken die ze mogen slopen, wat het zagen betreft vind het opperhoofd  van de boswachters het niet zo'n probleem als ik het maar niet te bont maak door mijn zaagkunsten op 1 wilg te botvieren en het te verdelen over een aantal bomen.

Met "zagende kan bijna niet wachten" groet

Rob

eefje nieuwenburg

ze hebben in het haagse bos bij het malieveld pas een heleboel bomen gesnoeid en omgezaagd had je daar niks mee kunnen stelen? ;D

wel een mooie touwladder en wat een goed idee!
ik heb weer een knutselidee ;D

groetjes eefje

•=Bonnie=•

Dat is inderdaad een mooie ladder! M'n pleegkind komt goed terecht zo meteen! :)

Rob

Dank U Dames.. :D

En er is nog veel meer gemaakt de laatste paar dagen, tot en met een hangende toren waar ik allerlei snoepgoed aan kan hangen zoals trosgierst, snoepstaafjes e.d.

Deze week ga ik ook nog ff shoppen voor wat speelgoed wat ik niet zelf kan maken, zodat ze straks genoeg afleiding hebben als ik ff een uurtje geen tijd heb voor ze.

Nogsteeds met knutselende groet

Rob

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Hoi Rob,

je bent al lekker in de weer voor je valkjes! Leuk om zoveel enthousiasme te lezen! :)

Rob

Hoi Rianne

Als ik iets doe doe ik het goed, das een karaktertrekje waar ik gelukkig niet vanaf kom ;D

Uiteraard ben ik daarnaast van mening dat als je de verantwoording neemt over zoveel leventjs dat je het ze zo plezierig mogelijk moet maken bij jou te wonen, de één doet het zus de ander doet het zo, ik ben vrij handig dus waarom geen gebruik daarvan maken en ik heb er nog plezier in ook.

Met goed gemutste groet

Rob

Rianne

Daar heb je helemaal gelijk in. :) Ik ben helaas niet zo handig maar gelukkig is er een hoop te koop in de winkel ;D

Ineke

Dag Rob,
Door je pakkende titel ben ik nu ook hier beland en bleef gelijk lezen. Leuk om te zien hoe je de voliere maakt, hij is apart!
Ik heb je dagboek niet vanaf begin af aan gelezen, maar dat gemis haal ik in. Omdat wij ook n valkje van Riny krijgen, vind ik t des te leuker om jouw America valkje te volgen.
Voor nu veel plezier met bouwen!

Rob

Hallo allemaal....

Valkdorado heeft er een nieuwe bewoner bij....ZORRO!!

Zorro is een grijze witmasker man van ongeveer 1 jaar oud.

Zorro komt van een gezin hier een paar straten verderop, compleet met kooi werd hij me aangeboden omdat de kids allergisch bleken te zijn voor het één en ander, compleet met een grote ferplastkooi kon ik hem zo ophalen.

Dat was niet tegen dovemansoren gezegt!! ;D ;D ;D

Du we zitten hier weer op een even aantal valkjes..maar niet voor lang ;D ;)

Met gezinsuitbreidende groet

Rob

P.S. Foto's volgen zodra hij een beetje gewend is...hij zit nu nog bang op de bodem van zijn kooi.

Mara

Gefeliciteerd met die gezinsuitbreiding zou ik zo zeggen, Rob. En jij bent wel erg creatief!!

Groetjes

Mara