29 april 2024, 08:09:13

De Wereld van VALKDORADO!!!!

Gestart door Rob, 8 maart 2006, 17:56:15

« vorige - volgende »

Rob

8 maart 2006, 17:56:15 Last Edit: 30 juni 2006, 22:39:51 by Rob
De Wereld van Valkdorado bevind zich in een rijtjeshuis ergens aan de rand van Den Haag.

Sinds vorig jaar hebben wij valkjes, we zijn begonnen met 2 valken, een grijze witmasker pop en een lutino man die we kregen van iemand die er niet langer voor kon zorgen.

Helaas is de man overleden :'( kort na zijn verhuizing naar ons stulpje, om de achtergebleven pop niet te lang alleen te laten zitten kocht ik er een geel geparelde valk bij welke ook een pop bleek te zijn.

Toen ging het allemaal in een sneltreinvaart en ik kocht vorige maand 2 valkjes erbij, een cinnamon bont popje en een bont geparelde man?? (ben nog niet zo heel erg thuis in de mutaties, dus vergeef me als ik fout zit).

Vorig week gebeurde er iets dat jullie inmiddels alweten, mijn vrouw stuurde mij op pad voor een lutino man.

wat het totaal op 5 valkjes brengt in minder dan een half jaar tijd, ik denk dat je wel kan stellen dat het valkenvirus hier flink heeft huisgehouden in korte tijd. Geen probleem...met alle liefde nemen we er nog meer in huis!!!

Ook is inmiddels het voortouw genomen om deze zomer een voliere te gaan bouwen in de tuin, de bouwplannen zijn al klaar en we hebben al aardig wat offertes binnen.

Uiteraard ga ik jullie van alle verwikkelingen in Valkdorado op de hoogte houden en zullen er hopelijk nog vele verhaaltjes volgen van deze kant.

Met gevleugelde groet

Rob ;D

Riny

8 maart 2006, 18:05:21 #1 Last Edit: 8 maart 2006, 18:07:18 by Riny

Hoy Rob
Leuk dat je ook een dagboekje begonnen bent.
Zo kunnen we je ook veel beter in de gaten houden,grapje!!
Ik hoop dat je vee plezier ondervindt van je verhaaltjes opschrijven.
En weet je wat een leuke bijkomstigheid is,je houdt er vrienden aan over.
Groetjes Riny :D

Irene

Hoi Rob,
wat leuk dat je ook een verhalenboekje gaat bij houden over je gevleugelde geboefte.
Laat hier maar lekker veel foto's zien en de bouw van je voliere ga ik ook op de voet volgen hoor.
Ben benieuwd naar de overige avonturen van je hele cluppie ;D.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Rob

Hoi Riny

Ik laat me graag in de gaten houden door jullie "oude" rotten in het houden en kweken van valkjes, en plezier beleven aan de verhaaltjes zal best wel lukken, ik praat er al graag over.

Vrienden kan een mens nooit genoeg hebben, iedereen die mij behandeld zoals ze zelf behandeld willen worden door anderen (positief gezien dan he ;) ) heeft mijn respect.

Al met al denk ik wel een heeeeeeeeeeele leuke tijd tegemoet te gaan hier waarin ik een hoop ga leren, een mens is tenslotte nooit te oud om te leren.

Met respectvolle groet

Rob

♪ Marlies

Hoi Rob, :D

Welkom bij de club.

Is het nog geen tijd voor valkje nr 6. Je moet wel altijd voor een even aantal zorgen hoor. ::) :P


Groetjes Marlies ;)

Rob

Na mijn operatie komen er zeker meer, dus die 6e zal snel volgen!!!

Na mijn operatie zal ik ook met een aantal van jullie contact opnemen voor het reserveren van 1 of meerdere valken (afhankelijk van wat jullie kunnen bieden, heb een aantal mutaties in mijn hoofd die ik graag wil hebben)
tot maximaal 6 voor in de voliere om mee te beginnen.

En uiteraard de chinese dwergkwartels van Riny waar ik er 4 van wil hebben.


dus maakt allen uw borst maar nat...Rob gaat binnenkort op vogeljacht ;D ;D ;D ;D


met gereserveerde groet

Rob

Rianne

Hoi Rob,

leuk dat je ook een verhaal/dagboek bij gaat houden. Mutatie kwekers kun je vinden in het menu rechts, of op het forum onder Kweken. :)

Gerda

9 maart 2006, 10:02:47 #7 Last Edit: 9 maart 2006, 10:04:39 by Gerda
Hoi Rob,

Welkom bij verhalen. Altijd leuk om een enthousiaste schrijver en valkenliefhebber te verwelkomen in ons hoekje!!

Meteen maar van de gelegenheid gebruik maken om je veel succes en beterschap/hetstel te wensen de komende tijd, voor tijdens en na de operatie!!

groet van een lid van het verhalenhoekje!!
Gerda

Riny

Hoy Rob
Zoals ik van jou gehoord heb,neem jij je laptop mee naar het ziekenhuis.
Als je maar weet dat wij, via onze computer, allemaal bij je op visite komen.
Groetjes Riny :D


Rob

jaja dat heb je goed onthouden Riny, de laptop gaat mee!!

al is het alleen maar om jullie te vervelen ;D ;D ;) met mijn ziekenhuisperikelen.

en om natuurlijk op de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen hier op de site. Hier kan en wil ik geen letter meer van missen...hoezo verslaafd!!??? ;D ;D


met zuster plagende groet

Rob


Caroline

Hai Rob,

Ik las al een paar keer dat je geopereert moet worden en dat je dan je laptop meeneemt.  :)

Misschien een stomme vraag hoor, maar hoe ga je dit dan doen met je internetverbinding??  ::)

Ik neem de mijne ook altijd mee op vakantie maar veel meer dan foto's er op plaatsen en verwerken dan ik dan helaas niet omdat ik niet op internet kan.  :-\

Een nieuwsgierige groet van Caroline  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rob

Hoi Caroline

Ik maak contact met intenet via een mobiele telefoon als ik buitenshuis niet op mijn eigen netwerk kan komen, deze sluit ik middels een bluetooth stick of een USBkabeltje aan op mijn laptop en gebruikt de mobiel dan als modem om mee in te bellen, tis wel prijzig maar voor die paar keer per jaar dat ik dat doe zijn de kosten redelijk te overzien. en voor een beetje mailtjes versturen en ff snel een forum doorspitten naar voor mij interessante dingen is dat perfect.

Is er een wireless accespoint  in de buurt is het helemaal makkelijk, dan log ik gewoon op mijn eigen account in .

Met draadloze groet

Rob


Riny

9 maart 2006, 11:43:31 #12 Last Edit: 9 maart 2006, 12:32:11 by Riny
Hoy Rob
En anders ga ik hier op het forum een collecte voor je houden,voor het geval het te prijzig wordt. ;D
Wij willen, en kunnen je zo lang niet missen.
Groetjes Riny :D

Rob

 ;D ;D is hardstikke lief van je Riny, maar is niet nodig, die paar centen houden mij niet tegen hier te komen.

nogmaals, ik ben in zeer korte tijd verslaafd geraakt aan dit forum zoals aan de valkjes, ben leergierig en dat mag wat kosten!

met mobiele groet

Rob

Ankie

Hoi Rob

Leuk om weer een Hagenees te ontmoeten op het forum !!
Ik heb jaren in Den Haag gewoon en kom er nog regelmatig op familie bezoek !!

Je hebt prachtige valkjes en ik ben benieuwd hoe je voliere eruit gaat zien !!

Groet van Ankie