27 april 2024, 16:08:43

afleiding door geschreeuw????

Gestart door winston, 4 maart 2006, 21:17:53

« vorige - volgende »

winston



hey hey mensen

ik heb 1 broedend koppel en een ander niet broedend en een aleenstaande man....nu zit de aleenstaande man constant te schreeuwen en zielig te doen....mijn broedende koppel(vooral de pop) komt nu geregeld de nestkast uitspringen om te kijken wat er aan de hand is.....de aleenstaande man zit samen met het niet broedende koppel in een grote kooi....is dit nu een probleem dat mn broedende koppel daar zoveel aand8 aan besteed of kan ik het zo laten en ff aankijken???het is niet zo dat de eieren een lange tijd aleen komen te liggen( ongeveer een klein minuutje) maar ben bang dat ze te hard afkoelen en nog zo'n korte tijd ligge( vanaf dinsdag)

wie kan me helpen....

groetjes sander

Riny

Hoy Sander
Kun je de kooi waar de alleenstaande man in zit niet ergens anders plaatsen?
En je man zal ook een pop willen hebben.
Groetjes Riny :D

winston



hey hey

het broedende koppel heeft nu 3 eitjes en wil afw88 of daar wat uitkomt en of er een pop tussen zit....hij zit nu nog samen met een ander koppel en het is mij wel bekent dat die een pop wil,maar dat duurd dus nog een tijdje voor ik weet of ik er 1 heb of 1 bij moet kopen....en ik zou hem wel bij mn vriendin neer kunnen zetten (bij haar koppel) maar ben bang dat hij daar dan gaat zitten schreeuwen..

groeten

Tara

Hoi Winston,

dat schreeuwen komt mij bekend voor,
hier doen vooral de (idd ook) alleenstaande mannen het, maar ook de zoons van broedende koppeltjes.

Ze komen idd ook af en toe eens een kijkje nemen van wat gebeurt hier, maar ze laten het broeden niet achterwege.

Groetjes, Tara