3 mei 2025, 00:17:41

Cocy gaat ontdekken...

Gestart door Gerdy, 3 maart 2006, 21:26:45

« vorige - volgende »

Gerdy

hihihi ik zie dat ik ze wel heel erg klein gemaakt heb...

moonwitch (diana)

Hoi Gerdy

Ik had het verhaal al van je gehoord maar het is toch ook leuk om te lezen.
En acht dat de foto´s wat te klein is alleen maar een les voor de volgende keer toch.
Leuk geschreven weer.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Gerdy

moonwitch (diana)

4 maart 2006, 18:41:49 #18 Last Edit: 4 maart 2006, 18:45:55 by moonwitch
Hoi Gerdy

dit bedoel je, ik heb hem ff opgezocht op de website

Hier kun je ze tussen vinden
http://www.valkparkiet.org/cgi-bin/imgnav/index.cgi?tipo=dir&dir=.&pag=10530
diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

Gerdy

thanxs...ik vind dat zo'n lieve foto

groetjes Gerdy

Riny

VERSTOPPERTJE SPELEN                VERSTOPPERTJE SPELEN[/color][/b]

Gerdy

Hoi..
Gisteren weer geprobeerd om Cocy uit de kooi te laten maar  na de ervaring van afgelopen zaterdag heeft ze er volgens mij geen zin meer in...als ze netjes op mijn vinger komt zitten en ik ga  met mijn hand maar richting deurtje dan springt ze snel weer terug op haar stok.vandaag heb ik  haar dus maar even laten zitten en wat vers groenvoer gegeven...maar morgen ga ik het weer proberen...ze moet van goeie huize komen om te zorgen dat ik er mee ophou...echt dus niet hé....enne de kids zijn weer weg en dan is Cocy ook weer stil...dat is wel erg stil in huis hoor...maar morgen weer een dag..

groetjes Gerdy

Gerdy

Hoi Hoi

Weer een week later en nu toch maar eens weer tijd voor Cocy om los te vliegen...de kids waren nu ook thuis en volgens mij leeft ze helemaal op als iedereen er is...van de week maakte ik me nog zorgen omdat ze wel heel erg stil was...en sinds zaterdag is ze weer lekker aanwezig...met wat trosgierst in mijn hand en Cocy op mijn hand voorzichtig de uitgang van de kooi uit en vrijwel meteen nam ze de benen...heerlijk vliegen en roepen...was geweldig om te zien...even landde ze in de gordijnen maar ging meteen weer verder met vliegen op een gegeven moment ging ze op een randje  bij de trap zitten en kwam daar niet meer vandaan het enige wat Cocy deed was weg kruipen tegen en achter het gordijn af en toe kwam ze kijken maar keek je perongeluk terug dan draaide ze haar koppie weer weg...Onze hond hadden we maar in de banche gedaan omdat die erg jaloers is en dat merkte je ook erg goed aan Vannah...na nog een paar maal te hebben gevlogen ging ze op de trap zitten en verbleef daar uuuuuren...ik vond het welletjes worden en wilde haar op mijn hand lokken..maar als ik ook maar iets dichterbij kwam begon ze te blazen en niet zo'n klein beetje ook..maar daar heeft ze mij niet  mee..op een gegeven moment zat ze op een plek..op de grond..ik een hand achter haar en rustig met mijn andere hand haar proberen te pakken..het is wel een pittige tante hoor...en bijten dat ze deed totdat ze mijn vinger te pakken had..wowwwww wat doet dat zeer zeg als die snavel boven in je vinger  binnendringt.. verbeten van de pijn toch Cocy in haar kooi gezet en volgende keer maar weer proberen het is zo lekker als je haar ziet vliegen....er zat een vrij diep gaatje in mijn vinger maar goed als ik me aangevallen zou voelen zou dat ook  niet zonder slag of stoot gaan...van de week zal ik er ff nieuwe foto s bij plaatsen..maar mijn andere comp zei vanavond..je zoekt het maar uit en nu heb ik de comp van mijn zoon beneden..

groetjes Gerdy

moonwitch (diana)

Hoi Gerdy

Zo als beloofd zijn hier de foto´s van vanmiddag toen jullie hier waren.
Was weer erg gezellig.

Hier je zoon met Goofy op zijn schouder

Hier je zoon en je dochter

Je zoon heeft er veel plezier in

en tenslotte jij zelf met boomer boven op je hoofd en bobby op je schouder.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

Gerdy

Heeeej Diana...
wat leuk die foto s...maar moest die van mij er nou ook op? hihihhi..
Het was echt weer heel gezellie en jullie zijn ook heel erg gastvrij...ik kom bijna niet weg bij jullie..
groetjes Gerdy

moonwitch (diana)

Hoi Gerdy

Natuurlijk moest je er zelf ook op zien de mensen de persoon achter het verhaal :D.
Wij vonden het ook erg gezellig en ik hoop dat je kids ook hebben genoten.
Je zoon is erg goed met vogels, dat is heel leuk om te zien en ik heb er dan ook al vetrouwen in, als er een jonkie straks bij jullie kan komen wonen.
Je dochter moet haar angst om  :censuur op zich te krijgen eerst nog overwinnen, dan ziet ze pas hoe leuk en lief het allemaal is.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

Wilma1

Gaaf die foto's.... zeker dat Goofy samen met de anderen los is, is erg fijn om te zien....het komt wel goed met hem bij Diana, daar heb ik alle vertrouwen in! Voor ons jammer dat het een warrige opstart was voor Goofy.....vrienden maken en dan weer alleen in een kooi....dan raakt zo'n beestje in de war en lang los hier is moeilijk met alle katten en Goofy was los gewend!

Hij kwam op het moment hier wonen toen er net een nestje was, dus kon er niet bij....terwijl hij niet weg te krijgen was bij hun kooi.....toen Kiki en Koko in de kamervoliere gingen heb ik Goof erbij gezet en dat ging heel goed....nu zit Koko weer op de wipwap en valt hij Goofy aan....dus weer Goofy apart.....ja vind je het gek dat "narrig" wordt....voelt zich opgesloten ???

Ben blij het zo te zien en Diana "voelde" meteen goed bij mij en ook Piet vind dat Goofy goed is terecht gekomen!!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Gerdy

Gerdy

grrrrrrrr heb ik een heel verhaar geschreven en nu staat het er niet en ik ben het gewoon kwijt..nou ja morgen maar weer opnieuw proberen

groetjes Gerdy

Gerdy

Hoi Hoi

Ik weet niet of ik voorlopig nog schrijf...ik ben gewoon erg verdrietig hoe het met Cocy gaat gezien haar gedrag..

groetjes Gerdy