5 mei 2025, 00:05:36

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Bello

Volgende week komen de nieuwe baasjes kijken naar Pelle, Pelle heeft hun voorkeur maar ze willen Keti ook in het echie zien. Tot die tijd kan Keti nog niet gereserveerd worden.

We gaan zo fotootjes maken na ons ontbijtje ;D

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Coco en Chantal

Nou dat is wel een heeeeell lang ontbijtje hihi ;D ;D
Groetjes Chantal en de valkjes

Bello

haahahaha

Ontbijtje, ijsje eten in Straelen in Duitsland, stukje wandelen....

maar fotootjes zijn gemaakt.

Valentijntje

Keti

Pelle wou vliegen

Bolo had echt geen zin en moest gevoerd worden door pap

zijn veertjes groeien goed aan

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

Vanavond heb ik wc training met de jonge valkjes gedaan.

Valentijn wilt alleen maar knuffelen....
Pelle knuffelen en rondkijken

Bolo wou naar pap trug, hij is duidelijk de jongste en vreselijk verwent door pap.

Keti had ook voor zichzelf in het spiegeltje wat aan de muur hangt.

Duidelijk alle 4 een ander karakter maar wel errrrrug lief.

cals

wc training met de valkjes? kan dat?
Groetjes van Carla

Bello

;D ;D ;D

Jij denkt aan iets anders dat wat ik ermee bedoel hihihi

Toilettraining is een valkje apart bij je houden in bv wc ruimte.
Dan zijn ze bij even bij pap weg en zijn ze in een vreemde ruimte voor hen.

cals

Citaat van: Bello op 28 maart 2011, 21:21:30
;D ;D ;D

Jij denkt aan iets anders dat wat ik ermee bedoel hihihi

Toilettraining is een valkje apart bij je houden in bv wc ruimte.
Dan zijn ze bij even bij pap weg en zijn ze in een vreemde ruimte voor hen.

Hahaha ja ik dacht inderdaad aan iets anders ;D ;D ;D (ja het is te merken ik ben nog een leek op valkjes gebied :P
Groetjes van Carla

Bello

Geeft niets,

We zijn hier op de site om alles te weten komen qua valkjes en hun voeding, opvoeding enz enz.

Ik ben zelf ook nog steeds lerende  ;D

Bello

Zooo

Papa Doki geeft de jongen duidelijk minder eten, ze hebben vanavond niks van hem gekregen.

Ze zaten met zijn 4en in de kakbakken (daar heb ik in de ene fruit en groente in en in de andere zaad, eivoer, trogierst, pellets enz enz in zitten.

Zaterdag komen de eerste as. baasjes kijken naar Pelle.
Het is een dondersteentje maar erreg lief en knuffelig.

Niet te geloven, ik zeg iedere keer hallo tegen de birdies als ik de kamer binnen komt en wat denk je?

ZEGT ER EEN JONKIE HALLO TERUG, in het begin dacht ik van jahoor heb ik weer gehoord. Maar Ivo kwam thuis en tijdens het eten luid en duidelijk uit de kooi....HALLO.

En het is Bolo de jongste van het stel!!!

Bello

Vandaag zijn de nieuwe baasjes wezen kijken voor Pelle.

Na de koffie en een stukje vlaai (ja echt limburgse gewoonte hihi) werden de valkjes bezichtigd.

Bij deze is Pelle definitief gereserveerd.

Dan zoeken we nog een baasje voor Keti, is een mannetje met DNA bewijs. Hij is een witmasker cinnamon opaline split voor bont {X1:  geelwang}

Papa Doki voed de jongen niet meer....ze eten nu helemaal zelf. Doki zit nu boven bij Moontje en heeft het duidelijk naar zijn zin.

Bello

Jeetje toch,

Wat gaat het toch snel...deze week gaan Valentijn, Pelle en Bolo verhuizen.

Alleen voor Keti zoeken we nog een nieuw baasje, hij heeft een DNA bewijs en is een witmasker cinnamon opaline split voor bont {X1:  geelwang}

Bello

Nog 1 nachtje slapen en dan gaat Pelle verhuizen naar zuid limburg.

Hij is heel ondeugend en kan vliegen als de beste, zijn nieuwe baasjes wilden hem niet gekortwiekt hebben.

Zal hem zeker gaan missen, hij heeft een karaktertje en weet wat hij wilt en niet wilt.

Bello

Pelletje is opgehaald door zijn nieuwe baasjes. en dan gaan ze weer richting zuid limburg.

jeetje het eerste jonkie is wegggggggggg met zijn DNA bewijs, wat voer voor de eerste dagen en zijn eitje waar hij uitgekropen is.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

25 april 2011, 20:48:44 #3524 Last Edit: 25 april 2011, 20:54:27 by Bello
Pelle heet nu Sjieko en woont in Maastricht.
Hij is toen hij hier vertrok zijn ze gelijk doorgereisd naar de vogelarts bij het NOP. Zijn nieuwe baasjes wilde echt zeker zijn dat hij geen rare ziektes (PBFD en PDD) bij hem droeg.

Vrijdag kregen ze de uitslag en wat denkje??? hij was superschoon!!

Dat is voor ons dus ook een hellleeeeee goede uitslag.

Bolo is ook vertrokken en wel naar Sevenum, waar hij bij een oudere vrouw woont. Gaat ook al super!!

Valentijntje is zaterdag verhuisd naar Chantal in Haelen.
Daar komt hij in een voliere!!

Voor Keti een witmasker cinnamon opaline split voor bont {X1:  geelwang}, errreg lief zoeken we nog een baasje. Hij neemt een DNA bewijs mee.