29 april 2024, 17:54:23

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Sally

heb ik het toch juist. ;D
Ik begin hier goed in te worden... Haha! :P

Kimm

aaa ok dames, dank jullie wel!!!
dat wordt een heel mooi valkje dan  :D  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

ik kan het ook niet uitstaan dat ik niets snap van die berekeningen  :-X  :-X

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally


Kimm

Citaat van: Sally op  4 mei 2009, 21:36:05
Citaat van: Kimm op  4 mei 2009, 21:33:27
dat IS een heel mooi valkje dan :D :D


;) ;D


inderdaad sally, het is al een prachtig valkje!!!  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Tijd om te reserveren dus Kim  :P :P :P :P

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally


Bello

Vananond hebben we visite gekregen.....

Sanne en Bas kwamen (Grad) eh Levi dus (voor de 2e keer) in het echie bewonderen.

Sanne kon haar lol op..... Levi is een ontzettende knuffelkont echt niet normaal en het liefst uren achter elkaar ;D
Ze moest er dus aan geloven (t-shirt ook....) om lekker met Levi te mogen knuffelen.

het afscheid nemen was ook moeilijk, zag aan het gezicht van Sanne dat ze Levi wel mee wilde nemen. Maar gelukkig wachten we beiden op de dag dat levi 100% zelfstandig is.

Fieke is een valkje met heel veel energie en je ziet duidelijk verschil in karakter en temparament.
Levi is een rustig valkje wat graag knuffelt.

Morgenavond komt een stel hier uit de buurt naar Fieke kijken.
Natuurlijk wil ik ook kijken waar Fieke terecht komt, zoek natuurlijk wel goede baasjes voor de jonkies.

Hij zou in een kamervoliere komen samen met een rosella (met de hand groot gebracht) en die heeft jaren met een valkje samen gezeten maar de hond heeft een eind aan dit leventje gemaakt. Nu is de hond er niet meer dus weer plaats voor een valkje.



Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Always look..



Moet zeggen dat Arti een knuffel is maar Levi kan er ook wat van hoor,
zoo hé wat kan die knuffelen (en poepen  :P me shirt is al gewassen  ;))
Hij heeft uren bij me gelegen om geknuffeld te worden  ::) echt een scheetje en ja dan is het weg gaan voor de 2e keer zonder Levi moeilijk.
Maar zolang ouders goed voor de jongen (welk dier dan ook) zorgen blijven ze lekker bij de ouder(s) hoor!

xx Sanne


Dierenfreackske

Hoi Dorothé, wat fijn dat allebei de valkjes zijn uitgevlogen, super dat je wacht op een lief huisje hoor! Grtjs Ann



Always look..

Haai Levi,

kijk eens  ;D:P



en deze test zijn we goed doorgekomen hoor ik wou alleen maar met je kroelen..

xx RT

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerdy

hoi Dorothé..

wat heerlijk dat ze allemaal uitgevlogen zijn..zo lief om ze voor het eerst uit het blok te zien..de wijde wereld in.

gr Gerdy

Bello

hihihi Sanne,

Moest wel lachen vanwege de foto  ;D

De lichtgewichtjes vanavond gewogen......

Levi        84 gram
Fieke      86 gram
Jannes    86 gram
Yeentje   88 gram

Catka     104 gram
Bello      133 gram


Bello vond het weer eens leuk alles te laten schrikken omdat ze het schaaltje omstoot van de weegschaal.

Grad hebben we niet gekortwiekt omdat hij pas voor de 3e keer gevlogen heeft en vrij rustig is.

Fieke hebben we een stukje van haar veertjes geknipt omdat ze tegen het plafond vloog en nu vliegt hij niet meer zo hoog.

De veertjes van Fieke zijn opgestuurd omdat het nieuwe baasje er zeker van wilt zijn dat het echt een mannetje is.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel