4 augustus 2025, 23:55:58

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

bobbie

Heej Dorothé,

Heerlijk je kippies weer thuis. 8)

En een voordeel met je nieuwe hondje, je hoeft hem niet uit te laten. ;D

Geniet maar lekker  van ze.

groetjes, Nel :)

Bello

hihi Nel,

Het sneeuwt hier hard niet meer normaal, nee gelukkig hoef ik ons hondje niet uit te laten.

Vanmorgen waren ze extra druk toen ik Gouda's glories zegsla aan het plakken ben dat ze uit de kooi wilde, maar ik kon hen er echt niet bij gebruiken.

Ze weten het nog niet, maar ze mogen er zo uit als ik naar beneden ga.

Kim,

Jij begrijpt mij, nu je zelf een 4 tal hebt.
Vanmorgen was ik ze al om 6.15 uur aan het verzorgen. Ivo staat om 6.00 uur op maar doordat ik medicijnen in moest nemen en niet mag eten wilde ik toch wat om handen hebben.

Ann,
Yeentje is bij ons geboren en toen naar Anja en Ton gegaan en toen weer terug voor vast bij ons komen wonen. Maar de verandering van woonkamer/ kooi daar trekken ze zich niks van aan, dat gaat zo makkelijk.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Dierenfreackske

Hoi; ik weet dat Yeentje bij jullie is geboren hoor en terug van Anja naar jullie is komen wonen, ik vind het super dat je Yeentje hebt opgevangen toen.....Wat fijn dat ze zich niets aantrekken van de veranderingen qua plekje thuis! hihi  ;D ;D
Grtjs Ann

Caroline

Heerlijk hè, je kippies weer thuis!!!!

We mogen gewoon niet samen msn'en geloof ik .... we lopen elkaar steeds mis.  ::)

Lekker genieten van je kippies.

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerdy

Hoi Doroth'e..

wat heerlijk dat je je kwartet weer thuis hebt..ik hoop dat ze de nieuwe kooi snel willen gaan bewonen..geniet lekker van je vogies.

gr gerdy

Bello

hihi als het aan mij lig mogen Yeentje en Bello deze week al apart in de nieuwe kooi.

We moeten alleen het broedhok in de kooi hangen zodat dit niet achteaf hoef te gebeuren.

Er zijn vandaag ook wat fotootjes gemaakt van onze kippiessss.

Jannes

Catka

Yeentje

Bello

Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Manon*

Leuke vooruitzichten Dorothé...  ;D ;D

Mooie foto's heb je gemaakt hoor, je hebt prachtige valkjes  :D

Liefs Manon

danielle

Hoi Dorothe,
Wat een mooie kooi heb je gewonnen zeg. Hij is echt super groot. Dat is nog eens een handig kado.
Je hebt mooie foto's geplaatst!

Groetjes van Danielle

Kaatje

Hoi Dorothé,

Schitterende foto's heb je geplaatst ! Ook wil ik je bedanken voor je lieve kaart  :-*

Anja

Hoi hoi,

Wat een prachtige foto's heb je geplaatst.

Tot strakkies.

Liefs,

Anja

Bello

hehehe wilden we Yeentje en Bello apart gaan zetten en wat blijkt??

Zijn ze beide in de rui, dus we stellen het ff uit, eerst moet de rui voorbij zijn..........................................

Voor de rest gaat het goed met het 4tal, we genieten er echt iedere dag van ;D

Dorothé

Dierenfreackske

Hoi hoi, Ja, als ze in de rui zijn is het niet zo'n goed moment natuurlijk he! Hopelijk dan na de rui he, komt ook wel goed dan he! Grtjs Ann

Anja

Zo even omhoog gehesen.

Hoe is met de kippies?

Liefs,

Anja

Kimm

hoi hoi,

mooie foto's hoor! prachtig zijn ze :D
gaat het goed? zijn ze flink aan het ruien?
nou even wachten nog dus met het blok. wel spannend hoor!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hey Din,

:-* :-* :-* :-*

Anja