5 augustus 2025, 11:19:14

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Bello

De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!

Yeentje en Bello hebben vanmiddag gewipwapt!!!!

We geloofden onze ogen niet..........

Ze zijn niet knuffelig tegen elkaar en dan dit als verrassing!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kimm

whaaa geweldig zeg :D   ;D  ;D
dat is echt een wonder!

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

Hoi Dorothé

Wat een verrassing zeg!!!

Mara

Bello

Echt wel,

We dachten altijd dat Bello een vrijgezelle dame zou bljven.

Yeentje was de rest van de middag heel stilletjes maar vanavond floot hij de sterren weer van de hemel.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Dierenfreackske

Hoi Dorithé...wat een verrassing hoor, Yeentje en Bello die koppel zijn , straks misschien een nestje van ze ? Hahaha
Zou leuk zijn he, grtjs Ann

Kimm

nou dan hoef ik hier ook nog niet de hoop op te geven met mijn mannetjes en popjes! wie weet in de toekomst :D

Caroline

Wat gaaf!!!!  ;D ;D ;D

ZIe je nu wel dat Yeentje een beetje op Ivo lijkt.  :P ;D

Krijgen ze nu een keertje een blok??

En wat fijn een luchtbevochtiger.  :D

Nog 3 weekjes meis.  ::)

Ik denk aan jullie, dikke knuffel.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi hoi , hoe is het daar met de valkjes en het lieve koppeltje ? Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Dorothé,

Wat en leuk nieuws ! Ik ben erg benieuwd moet ik zeggen, misschien straks ook een nestje van Bello en Yeentje  :D

Leuke foto's van het douchen, aan de koppies te zien hebben ze in ieder geval genoten  :D

Liefs, Karin

Bello

natuurlijk mogen Yeentje en Bello een keer een blok, maar helaas moeten we dit uitstellen, ik moet zelf een zware operatie ondergaan.

Jannes daarintegen is heel erg stil en hij is lief voor Catka......
Yeentje fluit voor 3 niet te hard en dat klinkt zo liefffffffffffffffff.

Dorothé

bobbie

Hoi hoio,

Leuk, zo'n wipwapverrassing 8).

Oeps, je moet een zware operatie ondergaan ??? Ik ga even rondlezen of ik iets terug kan vinden hierover. :-\

veel sterkte in ieder geval. :-*

groejtes, Nel :)

Anja

Hey kanjer,

Wat geweldig dat ze het gedaan hebben. Beter laat dan nooit moet je maar denken.

Dikke kus,

Anja

Kimm

fijn dat het goed gaat met de valkjes :D
misschien na je operatie en als je hersteld bent een blok. dan zit je ook al wat in wat mooiere weer denk ik ;)

liefs kim

Bello

Het is niet te filmen hier.

Was ik aan het stofzuigen met Bello op mijn schouder en ik ging richting keuken.....

Yeentje zat op de kooi en gillen dat hij deed en vloog door de kamer heen( is gekortwiekt) op zoek naar Bello ;)

Hij kan echt niet meer zonder haar, maar samen knuffelen doen ze niet, echt weer een apart stelletje, zal wat worden als Yeentje broeds word ;D

Jannes en Vatka zaten bij mij samen dicht tegen elkaar aan op een vinger , echt lief maar kon er alleen geen foto van maken, wat een geluk ;D ;D hebben die 2 toch samen.

Dorothé

Dierenfreackske

Hoi Dorothé, he meiss, ik vind het zo lief dat Yeentje zo mooi fluit, een echt fluitconcert dan, hihi! Veel sterkte met de operatie, ik kijk morgen even naar je andere boekje; grtjs Ann