4 augustus 2025, 06:14:31

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Anja

Dierenfreackske

Hoi hoi , wat een lieve en mooie en leuke foto's en wat een prachtig valkje die Goliat ! En wat een groto al he!  En is Yeentje een beetje ondeugend geweest ?  Hihihi!  Echt een sloebertje die Yeen he ! Grtjs Ann ;D ;D ;D

Mara

Hoi Dorothé

Wat een grote dons heb je zeg.   ;D Het is echt een reuzenvalk!!

Groetjes

Mara

Anke

Hoi,
Wat een leuke foto's van de familie valk.
Wahaha een reuzevalk ;D
Ik heb nu een inimini donsje, daarbij vergeleken lijkt Goliath een echte reus ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi hoi , ik kwam even goedemorgen zeggen maar het is al middag ! Grtjs Ann

Mara

Hoi Dorothé

Ik moet jullie even omhoog hijsen, wel zwaar hoor, zo met die mooie Goliath..

Hoe is het met de valkjes en met jullie?

Groetjes

Mara

Emely

Wauw wat een grote valkenbaby is dat zeg hhahaha.. niet te geloven dat het net 3 weken oud is....

Verder alles goed Dorothé??

Liefs, Emely en de rest

Caroline

Ik kwam alleen even hoi zeggen.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Dorothé , haha  een reuzevalk ,  ja , dat is waarschijnlijk omdat ze er maar eentje moeten voeren he en ze gewoon altijd goed gevuld is ? Grtjs Ann

Anja

Ook ik kwam zo maar eens kijken hoe het hier gaat.

Groetejs Anja

Bello

jaja we zijn er nog hoor.

Maar hadden ff een paar drukke weekjes achter de rug (wel tijd voor de valkjes maar niet voor de pc).

Met Goiliath gaat het super!!! groeit als kool!

Yeentje is nu midden in de puberteit en soms als hij echt niet ophoud met klieren moet hij terug in de kooi (heeft hij nu al door waarom hij in de kooi moet.

ff een voorbeeldje

Eppo eh  Goliath

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Gerdy

Hoi Dorothe,

wat een heerlijke valkjes zo..en hemeltje Goiliath..drie weken? pfffff..wat een reus van een valkje..geweldig.

gr gerdy

Bello

Hoi Gerdy,

Ja een supervalk is leuk maar je verkijk je er echt op want veel dingen denk je van dat kan hij al maar nee dus, moet nog veel leren.

Hij eet al wat parkietenzaad wat ik hem voor hou tussen mijn vingers en is heel pienter.
Als ik hem in een bak zet om het blok schoon te maken dan komt hij met zijn eigenwijze koppie er zo boven uit kijken.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Sjaak

En dat supervalkje komt bij ons wonen....hoe trots kunnen we zijn.  ;D

Bello

[size=24trots!!!!!!!!!!!!!!!!111pt][/size]

natuurlijk!!!!

Maar wij ook hoor