4 augustus 2025, 08:58:50

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Bello

Oke Oke,

We hebben...............................
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

25 mei 2008, 17:44:35 #2417 Last Edit: 25 mei 2008, 19:09:20 by Bello
Donsje!!!!!!!!

Geboren op zondag 25 mei om 15.45 uur, het is een jonkie van Catka en Jannes.

er ligt nog 1 piepeitje te wachten.

dorothé

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Dorothé

Wat een geweldige verrassing zeg. Gefeliciteerd meid.  ;D

Wanneer komen er beschuit met muisjes.  ;D  ;)

Groetjes

Mara

Lisa

Hoi Dorothé

Haha plaatst ze het in 3 berichtjes

;D ;D ;D ;D

Gefeliciteeerd ;D ;D ;D

Lisa

Hoe is het veder met de andere valkjes?????

Bello

???????????????????3 berichtjes??????????????, moest er maar 1 zijn.

Ja wat een verrassing he, om dit niet te vertellen.....

Het donsje word al goed gevoed door Jannes en Catka, ik mocht vanavond al van Catka kijken, alles erop en eraan en een stemgeluid!!!!!! heb er gelijk 2 nepeitjes weggehaald.

Totaal lagen er 2 echte eitjes en 5 neppers omdat Catka verder ging dan 6 ::)
De andere eitjes zijn voor de stuen en warmte.

Donsje 2 zit nog in het eitje maar maakt een hoop kabaal.

Ivo zijn pa en ma waren toevallig op visite en hebben het geluid mee mogen maken. Ze mochten niet bij de kooi komen van ons om het prille geluk niet te verstoren.

Naderhand haalde ik Yeentje uit de kooi en die was heel erg bang, bang om weer te moeten verhuizen, ik zag dit meteen en heb hem lekker terug in de kooi gezet. Daar ging hij gelijk zitten fluiten.

Dorothé

Dierenfreackske

Hoi Dorothé,  wat een verrassing zeg , dat was nou je geheimpje he !  ;D ;D  Heel veel geluk met het donsje en piepei en hopelijk worden het supermooie en lieve catkatjes.
Heel erg gefeliciteerd hoor ! Hopelijk worden ze goed gevoerd he ! Grtjs Ann

Anja

Emely

Wauw.... wat een heerlijke verrassing!!!

Echt super tof joh!!!

Geniet er maar weer lekker van en wij zullen met zijn alle weer genieten van je verslagen incl foto's natuurlijk! :P

Veel liefs, Emely en de rest

*Yvon

Hoi hoi

Stelletje glupers !!!  :P ;D ;D

Maar wel heeeeeeel leuk en gefeliciteeeeeeeerd !!!  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Bello

jaja fot's gaan er komen maar niet van vandaag, ze hebben ff rust nodig na die lange tijd broeden.

Glupers?hihihi, verrassing he?

Catka moest en zou nog een nestje hebben (helaas) ik had van alles al geprobeerd dat ze geen eieren meer ging leggen maar ze had een bord voor haar kop........

Jannes heeft heel goed meegeholpen met broeden maar poeh wat is tie fanatiek zeg en ik kon niet in de kooi komen als hij op de eitjes lag. Catka is gelukkig anders als ze erop lag en die kwam er af om een knuffel te halen.

We zijn natuurlijk reuze benieuwd wat de mutatie zal zijn maar de oogjes zijn donker het dons is geel, kan dus van alles worden.

Dorothé

*Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Dorothé

Spannend hoor zeg, welke mutatie.

Even een offtopic vraagje, is mijn mailtje gisteren nog aangekomen? Had je een mailtje gestuurd maar mijn laptop deed een beetje vreemd...dus hoop dat het goed is aangekomen.

Liefs

Mara