7 mei 2024, 09:59:32

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi hoi , ik kom ook even piepen in je dagboekje ....ja , ik wou ook weten hoe het met Yeentje was , blij dat alles goed is verlopen , maar had natuurlijk ook niet anders verwacht !
Anja heeft superlieve baasjes gevonden voor haar herplaatste valkjes ! Ik weet dat Yeentje het super goed zal hebben bij je ! Veel geluk nog met haar ! En natuurlijk met je eigen valkjes he ! Grtjs Ann



Lisa

Hee Dorothé.

En heeft hij de sterren van de hemel al gefloten samen met zijn papa Jannes ;D :P.

En hoe is het veder met de rest van de valkjes?? ???.

Liefs Lisa

Bello

Hoi Ann,

Yeentje is een valkje wat hier geboren is en hij ging alleen naar een heel goed tehuis anders deden we hem niet weg ;D ;D

Lisa,
Vanmorgen begon hij te fluiten en nog eens, Jannes dacht van heeee er komt geluid uit wat is dat nu?

We hadden ze zo net los en ik had Catka en Jannes op mijn schouders.

Bello en Yeentje hebben het baasje op NIVO

Yeentje zit het liefst bij Ivo (nou ja zeg), en hij vond Bello wel leuk, maar die is erg verlegen maar hij is niet bang voor Bello
:D ;) ;) ;) ;)

Dorothé


Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Dierenfreackske

Hoi Dorothé...ja , ik had het gelezen in Anja haar dagboek dat Yeentje van bij jou komt , en Yeentje zal zich best weer hsnel thuis voelen bij jou en de andere valkjes he ! Leuk dat Yeentje bij soortgenootjes zit daar ook zoals ie gewoon was he ! En natuurlijk zal Anja de valkjes missen maar een ding is zeker , ze komen allemaal in een heel lief huisje terecht , en dat is een hele geruststelling dat ze zich geen zorgen hoeft te maken waar haar valkjes terechtkomen he !  Blij dat de valkjes het zo goed vinden met Yeentje he ! Grtjs Ann



Lisa

Citaat van: Bello op 27 april 2008, 09:53:09




Bello en Yeentje hebben het baasje op NIVO

Yeentje zit het liefst bij Ivo (nou ja zeg), en hij vond Bello wel leuk, maar die is erg verlegen maar hij is niet bang voor Bello
:D ;) ;) ;) ;)

Dorothé





Nou ja zeg zit die ook al zo graag bij Ivo. Hopelijk mag jij Yeentje gewoon kriebelen als Ivo in de kamer is :D.
En wat leuk Yeentje ''verliefd'' op Bello echt super joh.
Kom op Bello nu krijg jij ook een vriendje ;D :D

Liefs Lisa

Anja

Hoi hoi,

Wat een genot om te lezen meid. Yeentje voelt zich erg op zijn gemak lees ik wel. Een prille liefde..........................wat lief.

Groetejs Anja

Bello

Ja riep je mij?






Bij mijn nieuwe baasje zitten


Hier waren we net boos op elkaar geweest


Bello


Stonden vandaag buiten



Fluiten dat Yeentje doet echt waar een genot voor het oor ;D
Heel lief en niet te hard, ja Bello gaat wel aan de kant voor hem maar zo ging het met Jannes en Catka ook ;)


ps. de kikkervisjes zemmen nu in het moeras achter ons huis, ze draaiden nog een rondje en zwommen toen weg, echt lief!!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mico

Hoi hoi Dorothé

Ook wij hoeven niet te vragen hoe het bij jullie gaat he...dat is ook zeker wel te zien  :D ;)
Fijn hoor!

Groetjes,
Miranda en Corine

Lisa

27 april 2008, 22:47:55 #2363 Last Edit: 28 april 2008, 09:28:09 by *Lisa
Hey Dorothé

Wat lief de valkjes buiten en die Bello aan de tralies :D.


Yeentje zegt: 'Hé pssst jij wordt mijn baasje op jou Nivo' ;D :D :P :P 8).

En doet Bello al iets met Yeentje???

Liefs Lisa

Anja

Hoi Dorothé,

Wat een genot om ons manneke zo te zien. Geweldig gewoon. hij heeft ook een superhuisje met superbaasjes gevonden.

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Hoi ...wat leuk dat ze konden genieten van het zonnetje daar !
Mooie foto's ook hoor ! Ik heb genoten en de valkjes ppk wel he ! Grtjs Ann



Mara

Hoi Dorothé

Fijn om te lezen dat het goed gaat met de valkjes.

Hoe is het met jou?

Mara

Bello

Zoooooooo

Vanavond ff zitten knutselen met een nieuwe handtekening maken, was ook wle weer eens nodig!!!!

Met de valkjes gaat het superrrrrrrrrrrrrrr

Yeentje fluit al s'morgens om half 8 en houd pas op rond half 8 s'avonds.
Volgens mij zegt hij ook zijn naam :D :D :D

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja


Gave handtekening zeg.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Dorothé

Je hebt een mooie handtekening. Prachtig gewoon.

Mara