4 augustus 2025, 13:10:50

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Anja

Anja

Hoi hoi,

Hoe is het in Mieldere?

Groetejs Anja

Bello

Hoe Anja,

Ut gut, zullen we maar zeggen.....
Wat een  :censuur nieuws hebben we gehad de laatste tijd... niet meer normaal :(

Mijn oom is op 81 jarige leeftijd overleden......

Met de valkjes is alles oké, Catka broed (Jannes als het zijn beurt is ook) op 6 kunsteitjes, geen groenvoer geven en niet badderen werkt ook niet :o ze gaan gewoon door.

Bello zat vanmorgen op mijn schouder toen ik de hele bovenverdieping aan het stoffen was en een plezier dat ze dan heeft!!!!

Met mijn schouder gaat het al wat beter, bij de podostatiek hebben ze een magneetje op mijn voet geplakt voor mijn schouder en de pijn word minder ;D

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Gecondoleerd meid.

Fijn dat met de valkjes alles goed gaat. Die gekke Bello zo'n plezier met het huis poetsen. Als wij dat nu eens hadden :P :P

Hoop dat het magneetje echt nog meer gaat helpen.

Groetejs Anja

Caroline

Jeetje, het blijft aan de gang bij jullie, gecondoleerd met je oom meis.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Little Cockatoo

Ja gecondoleerd.
IK wou dat onze valkjes dat schoonmaken leuk vonden. Bij ons is het altijd paniek vooral als ik aan het stofzuigen ben.

Gr. Hanneke
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Mico

Hoi hoi Dorothé,

Das weer wat minder nieuws voor jullie met je oom  :(
Maar wel fijn te horen dat het met de valkjes goed gaat...wat een gekke bello zeg hahaha maar wel leuk dat hij dat zo graag doet.
Succes met je schouder daar zit je toch ook al een hele tijd mee hé

Groetjes,
Miranda en Corine

Mara

Hoi Dorothé

Heel veel sterkte met het verlies van je oom. Leuk om te lezen hoe het met de valkjes gaat. Ik ken het hoor, hier broeden ze ook gewoon door, al geef ik ze geen groenvoer en zo....

Sterkte.

Mara

Bello

hoi hoi,

Dankje Anja, Hannke, Caroline, Corine en Miranda, Eugenie.

Ja is wel heftig de laatste tijd, gewoon niet leuk meer.....
Maar ja toeval zullen we maar zeggen.....

Vrienden hebben ons vandaag meegenomen naar Straelen in Duitsland, nee om te eten bij El Paso, maar een lekker groot ijs eten bij de Italiaan, op het dorpsplein.

Heerlijk dat hadden we net nodig, en poeh wat was het lekker.

Jannes en Catka broeden nu goed op de kunsteitjes, alleen Jannes is maar met de poets bezig en versnipperd de krant die onder de beukensnippers ligt, en gooit de snippers de kooi uit.
Kan nu ook de kooi niet verschonen.........

Bello zit er nu gewoon bij en ze weet dat ze soms achterna gezeten word maar dan gaat ze op het eigen plekje zitten en laten ze haar met rust.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Dat had ik ook wel eentje gelust ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja

Dat zit in de planning als we naar Duitsland gaan!!!!!!

Dorothé

Anja

Daar hou ik je aan ;) ;)

Groetjes Anja

Bello

Ja maar Anja,

Je kent ons toch als we iets zeggen dan doen we dat ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D ;D

Dorothé

Anja

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Mara

Hoi Dorothé

Ow een ijs...dat had ik ook wel gelust. Soms lijkt het alsof alles tegelijk komt (weet er alles van).

Sterkte met alles en met je broedende kipjes. Ik kom ze gauw weer eens bewonderen.

Mara