29 april 2024, 12:27:56

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Peggy

hele mooie gewichten hoor.
en Dorothé,nog bedankt voor je reactie hè..

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

caro

Hoi Dorothe,

Beterschap met je slijmbeursontsteking.

Leuke foto's van je 3 kanjers en de ouders. Ze zien er goed en mooi uit. Hebben ze nu alle 3 al een goed huisje gevonden?


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Kaatje

Hoi Dorothé,

Wat een mooie valkjes zijn het toch geworden zeg !! Je bent er maar druk mee, nogmaals beterschap met je slijmbeursontsteking !

Groetjes Karin

Bello

Dank je wel Caroline en Karin,

Dobi gaat naar Emely, Cato gaat indien ze ene popje is naar Anja, en Benji is nog te koop.


Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hey hey,

Wat een mooie gewichten hebben ze. Prachtig hoor.

Indien ze een popje is........................ze IS een popje hè Ivo ;) ;) ;)

Groetejs Anja

Bello

hihihi

We hopen op een popje........ he Anja?


Vanavond heb ik toilettraining met de jonkies gedaan en het ging super, gingen braaf op mijn vinger zitten en kan ze alle 3 lekker knuffelen, Benji vond mijn neusknopje ontzettend mooi (gouddief ;)).

Volgende week gaan Jannes en Catka naar boven in de kooi waar Bello nu in zit en Bello gaat beneden in de grote kooi met de jonkies......

Vanavond hadden ze op tafel cornflakes gegeten emensen kinderen Bello ging fladderen en toen heb ik samen met de jonies bij me gestofzuigd en ze waren niet bang ;D

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Rare vraag mss maar waarom gaan Jannes en Catka naar boven? Zit Bello nu ook boven dan?

Goed zeg dat het super ging met de wctraining.

We hopen zeker op een popje meid.

Groetejs Anja

Bello

Nee Bello zit gewoon beneden, in de andere kooi naast de grote kooi. Bello hoort erbij en die betrekken we overal bij, alleen zijn Jannes en Bello geen vriendjes....

Maar Jannes moet zijn kindjes los laten en als ik Catka en Jannes boven zet in de kooi dan kunnen de jongen helemaal zelfstandig worden.

Als ik de jongen nu wegzet in de andere kooi naast de andere kooi dan draait Jannes helemaal door.... dan kan hij niet meer bij zijn jongen.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja


aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

zit dat zo.

Annelies

Hoi Dorothé

Spannend hoor is het een man of is het een vrouw.

Anja ik ga voor je duimen.

Dorothé wanneer heb je de uitslag ben wel heeeeeeeeeel benieuwd  :D of we anja  :) gaan maken.

Gr. Annelies

Bello

Annelies,

Anja en ik gaan een dezer dagen de veertje trekken en dan stuur ik ze op.

We twijfelen gewoon wat Catootje nu is.
Een ding is Cato al: LIEF!!!!!!!!!!!!!!!

Maar dat zijn Benji en Dobi ook ;D

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

Ivo had vanavond een knuffelsessie met Dobi.

Hij zei van kijk eens wie ik hier bij me heb?
En dobi met de oogjes dicht aan het genieten.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Citaat van: Bello op 26 februari 2008, 21:44:22
Annelies,

Anja en ik gaan een dezer dagen de veertje trekken en dan stuur ik ze op.

We twijfelen gewoon wat Catootje nu is.
Een ding is Cato al: LIEF!!!!!!!!!!!!!!!

Maar dat zijn Benji en Dobi ook ;D

Dorothé


En mooooooooooooooooi

*Petra*



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi hoi,

Wij hebben het erg naar onze zin hoor. We krijgen hier heel veel lekkers en ook zijn we  al in bad geweest. Er zijn ook al heel veel foto's van ons gemaakt. Wel bijna 200.

Er lopen hier ook 2 hele gekke valkjes rond. Heel groot en die kunnen niet vliegen. Ook kunnen ze niet fluiten. De kleinste die wil altijd met Bello spelen.
Bello wil ook altijd erg graag mee laptoppen.

Het is hier nooit helemaal stil zoals thuis dat was wel wennen maar nu weten we niet beter.

Afgelopen nacht heeft het hier heel erg gestormd en is er heel veel onweer geweest. Daar zijn we allemaal een beetje van geschrokken maar niet erg hoor.

Jullie hoeven echt niet te haasten hoor want wij hebben het erg goed hoor. Als jullie willen mogen jullie gerust wat langer weg blijven.

Groetjes,

Bello, Catka, Jannes, Dobi, Benji en Cato.