29 april 2024, 18:30:24

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

caro

Hoi Dorothe,

Dat gaat spannend worden. Ik vind het wel een heel erg mooi valkje.


Groetjes


Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Bello

Dank je wel, ik vind het alle 3 kanjers, ze kunnen nu vliegen alleen Cato gebruikt mij nog als taxi die heeft er nog geen zin in.

Vanavond had ik ze los op tafel en mogen ze los, kruipen ze lekker onder mijn haar in mijn nek.
Dat word morgen weer een koltrui aan *hihihihii*

Ze eten voor valkjes van 5 weken best al veel zelf, maar ze mogen pas weg als ik er echt 100% zeker van ben dat ze genoeg binnen krijgen.

Daarom weeg ik ze best wel veel ook om dit erin te houden bij de nieuwe baasjes.


Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja


Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan denkt Cato.

That's my girl ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Bello

hmmmmm

Heb nog het setje niet binnen, ik vraag er zo nog maar 1 aan bij Gendika.

Catka heeft haar 2e kunsteitje nu........
En vanavond zaten ze bij me, ik mijn vogel t-shirt aan poept ze me in een keer helmaal vol. Weer zo'ne grote vlaaiiiiiiiiiiiiii
en stinken >:( ik kokhalsde ervan en Ivo maar lachen.

dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Die Catka toch. Kan even duren maar beter 2 setjes dan geen ;) ;)

Groetjes Anja

*Petra*



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Kaatje

Hoi Dorothé,

Wat een lieverdjes zijn het toch om te zien en wat een super gewichten hebben ze zeg !! Hier zijn ze in het begin ook iets afgevallen maar hadden natuurlijk ook net iets meer ruimte + dat ze er veel langer uit mogen !!

Dat is nu weer helemaal glad getrokken en ook de meiden hebben super gewichten nu hoor  :D Oewhhh spannend zeg, de 28ste veertjes trekken, ik ben dus heeeeeel erg benieuwd en duim net zo hard als jullie mee !!

Arme Dorothé, helemaal onder de vlaai, ... waarschijnlijk heeft ze dit uit liefde bij je gedaan  ;)

Groetjes Karin

Bello

Hoi hoi

We kunnen zien dat ze minder eten krijgen van Catka en jannes en dat ze meer bewegen.

Cato 89 gram,
Benji en Dobi beide 90 gram

dus ik hoef ze nog niet bij te pappen?

Omdat ik de hele dag werk zie ik ze niet de hele dag.
We wegen ze nu wel iedere dag... om het bij te houden.

CATOOTJE VLIEGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ps. ik heb slijmbeursontsteking in mijn schouder auw auw

dus ik ga nu naar bedje.

Dorothé




Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

21 februari 2008, 21:48:29 #2198 Last Edit: 21 februari 2008, 21:50:08 by Anja

Je hoeft niet bij te pappen. Wat je wel kunt doen is voor jezelf een ondergrens in te stellen.

Bijv. dat je ze bij gaat pappen als ze onder de 75 gram komen. Het is maar een voorbeeld wat ik nu geef. Volgens mij heb ik gelezen bij Caroline als ik me niet vergis.

Oei oei dat doet pijn hoor.



Groetjes Anja

*Petra*

Klopt Anja, en dat is wel een geruststellend idee, om het op die manier te doen. Ik heb die tip destijds van Gerda gekregen.

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Citaat van: Peetie op 21 februari 2008, 22:04:15
Klopt Anja, en dat is wel een geruststellend idee, om het op die manier te doen. Ik heb die tip destijds van Gerda gekregen.

Groetjes Petra  :D



Klopt Petra,

Dat weet ik nog. Ik dacht van Caroline. Foutje.

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Dorothé,

Dat is inderdaad geen pretje, dus hup snel naar je bedje !! Hopelijk ben je er snel vanaf, een slijmbeursontsteking is inderdaad behoorlijk pijnlijk en erg vervelend !!

Beterschap meid !

Groetjes Karin

Bello

He de computer stond nog aan.....

Okido dus dan hoef ik me nog geen zorgen temaken?

Dan hou ik dat gewicht dus ook aan.

Catka voert de jongen volgens mij niet meer en Jannes wel maar is super beschermend geworden......
ik had vanavond ff een onenigheidje met hem maar hij weet wat zijn plaats is......

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara


Anke

Hoi Dorothé,
Oei slijmbeursontsteking :o :o
Dat doet heel veel pijn!!!
Beterschap!!!
Wat stoer dat Cato vliegt ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes