4 augustus 2025, 11:48:50

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Dorothé

wat zijn het toch alledrie heerlijke valkjes! Ze zijn echt heel erg mooi en lief. Geweldig. Hun nieuwe baasjes zullen zeker weten veel plezier aan ze gaan beleven!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*Petra*

Hoi Dorothé,

Oooh wat een schatjes.. :-*.
Als ik jou was, hield ik Cato lekker zelf.
Het wordt anders ineens zo stil, als ze allemaal weg gaan..
En, ik vindt het ook echt een beauty hoor!!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Manon*

Hoi Dorothé,

Wat een mooierds zijn de mannen zeg!
Cato springt er echt uit met zijn mooie veertjes... wat een kanjer vind ik dat!
Hou je nog een valkje zelf?

Groetjes Manon

Emely

Oke dan schaam ik mij nu diep  :-X  :-X  :-X  :-[

Bello

Ach germ, Jannes is gewond aan zijn linker vleugel (lees maar bij spoed (of miscchien als het verplaatst word bij gewond/ziek).

We hebben pleisterspray erop gedaan dit heb ik met mijn ovenwanten aan gedaan goh, hij was link en beet enorm.
Ivo heeft de spray erop gedaan. Daarna gelijk die wanten uit gedaan en toen heb ik hem met mijn handen gepakt en hij stapte zo op en kon ik hem knuffelen.

Cato en Dobi zijn uit het blok gekomen (we hebben s'nachts altijd een lampje aan) we lagen al op bed en hoorden een enorm geschreeuw en gefladder.

Ze waren met zijn allen aan het vliegen.........in de kooi....

Catka heeft een pijnlijke vleugel maar gelukkig niet gebroken.

We hebben de boel stil en rustig gekregen en er brand nu een extra lamp in de woonkamer.

Benji heb ik samen met Dobi en Cato in het blok gelegd en die slapen nu tegen elkaar aan.

Word denk ik een onrustig nachtje en gisternacht heb ik ook niet geslapen......

Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Wilma1

12 februari 2008, 23:12:43 #2135 Last Edit: 12 februari 2008, 23:20:56 by Wilma1
hè gatsie  :-\ ik hoop dat je slaapt vannacht, wakker liggen is het ergste wat er is  :-\ je staat moeier op dan dat je erin gaat  :-\

Ik wens je en goede nacht

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Sharon

Hoi Dorothé

jeej... wat moet dat schrikken voor je zijn geweest meid! Ik kan me goed voorstellen dat je hart op dat moment echt in je keel klopt hoor.

Gelukkig is er niets met de jonkies aan de hand en lijkt het al bij al nog redelijk mee te vallen.
Wel heel erg zielig voor Catko en Jannes dat ze pijn hebben. Hopelijk is het snel weer helemaal in orde en genezen!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*Manon*

Hoi Dorothé,

Vliegen in de kooi ??? ??? ??? Ach ja.. je moet toch ergens beginnen :-\ :-\

Nee flauwekul, ik kan me voorstellen dat je enorm geschrokken bent... Catka een zere vleugel en Jannes ook gewond... jeeminee het ziet effe niet mee zeg :-\ :-\

Ik hoop ook dat je lekker kunt slapen vannacht ;)

Groetjes Manon

Emely

Nou zeg, wat heftig allemaal... Is ff minder leuk nieuws maar gelukkig komt het allemaal helemaal goed.

Zie ik het nou goed en heb je het over 3 mannetjes???? Is Cato dan toch een mannetje???

Veel sterkte met het grut en met je slaap te kort!

Knuffel van Emely en Paco

Anke

Hoi Dorothé,
Och wat zullen jullie geschrokken zijn van al dat kabaal.
Arme Catka en Jannes :(
Hopelijk gaat het vlug beter.
Ik wens je een veel slaap toe vannacht!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Bello

hehe

We zijn de nacht goed doorgekomen...

Jannes voert de jongen weer goed en vanmiddag is Cato ook uitgevlogen, maar kon vanavond niet terug het blok in ondanks de aanwijzigingen van Jannes en Catka en zlefs Bello hielp mee.

Dobi hield het voor vandaag ff rustig maar die zou er morgen wel uitkomen.

We laten s'nachts een extra lamp branden totdat ze niet meer in het blok gaan.

Nou ik ben er nog niet echt over uit of Cato een mannetje of een popje is.
Misschien word het wel veren plukken.

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kaatje

Hoi Dorothé,

Ik had je bericht al bij spoed gelezen, ... echt vervelend zeg ... hoe is het nu met Jannes zijn vleugel !? Super dat Cato ook is uitgevlogen en heel verstandig dat je voor de nacht een lampje laat branden voor de zekerheid !!

Je hebt drie schitterende valkjes hoor en ooit, ... ooit zou ik dit dolgraag 1x willen meemaken, dat lijkt me zo'n aparte speciale ervaring  :D

Groetjes Karin

Lisa

Hoi hoi Dorothé,

Hoe is het met de petevalkjes? Is er nog paniek geweest?

Liefs Lisa

Bello

Vandaag is ook eindelijk Dobi uitgevlogen!!!!

Maar s' avonds zet ik ze nog ff terug in het blok en dan slapen ze als roosjes ;D

Ze zijn nu rustig, was een vervelende ervaring voor ons allemaal toen er paniek uit brak.

S'nachts hebben we altijd een lampje branden maar nu heb ik een grotere schemerlamp aan.

ikke is verliefd op een valkje ;)

Het is een hele ervaring om jonge valkjes te krijgen (je leert je koppel op een heel andere manier kennen), en dan die donsjesssssssssss.

Dorothé

*Petra*

En Dorothé,
mag er eentje bij jullie blijven??

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !