4 augustus 2025, 13:18:24

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Bello

Vanmorgen is er een valkje uitgevlogen nl. :

Benji

Een beetje onwennig...

Oh wat een koppie ;D

Ben een beetje moe :-*

Dorothé

ps. Cato en Dobi zaten al op de stok voor het blok maar verder durven ze nog niet...
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kaatje

Hoi Dorothé,

Gefeliciteerd met het uitvliegen van Benji !! Ik heb mijn vorige berichtje even aangepast want ik had Bello ipv Benji geschreven ... zeker een heel lief koppie en echt een valkje om ala minuut verliefd op te worden  :D

Groetjes Karin

Kimm

hoi dorothe

wat leuk zeg van benji! ziet er erg lief uit hoor! leuke foto's.
ook jij veel beterschap hoor, ziek maar lekker uit.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Bello

Dat is het minpuntje :D van jonge valkjes, je word er zo verliefd op.

Ja ik ben sinds zondagmiddag ziek, heb een kou vastzitten en dan krijg ik altijd zware hoofdpijn.

Maar denk dat ik morgen weer ga werken.

Ivo is ook ziek thuis (hetzelfde maar met buikgriep).

Dorothé

ps. Karin maar Bello heeft er ook een lekker koppie op staan, alleen ze is nu heel erg in de rui en een beetje shaggie..

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Peggy

Hoi Dorothé,  wat groeien ze hard zeg, jullie donsjes...het zijn helemaal geen donsjes meer  ;D
en al één valkje gereserveerd ...gaaf Emely ,  dat Dobi bij jou komt wonen. 
Enne kleine Benji uitgevlogen  8)  het gaat enorm snel bij jullie.  Jullie zullen zekers te weten superrr trots zijn.

helaas lees ik ook dat je je niet zo lekker voelt;  beterschap hoor voor jou en ivo.

Gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Bello

Catka en Jannes zijn de hele dag al superactief.

Ze willende jonkies zo snel mogelijk uit het blok hebben en doen allerlei pogingen maar wij bemoeien ons er niet mee.

De natuur moet zijn gang gaan.

Dorothé

Emely

;D  ;D  ;D Benji toch als eerste het blok uit geknikkerd... hahaha... Wat goed van die kleine Benji... de andere twee zullen vast en zeker snel volgen...

En inderdaad, de natuur moet gewoon zijn gang gaan hoor... Moeten Jannes en Catka toch nog ffies geduld hebben  :D

Ivo en Dorothé heel veel beterschap, word maar gauw weer beter!!!!

Liefs, Emely en Paco

Sharon

Hoi Dorothé

wat leuk dat Benji is uitgevlogen! Gefeliciteerd zeg! Wat is het toch ontzettend hard gegaan allemaal. Onvoorstelbaar. Voor je het weet zijn ze al zelfstandig en verhuizen ze naar hun nieuwe baasje!

Leuke foto's heb je ook weer geplaatst! Wat zien ze er toch ontzettend lief en mooi uit!
:-*

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Bello

hehe nu zijn Catka en Jannes Benji aan het leren dat hij echt niet op de bodem van de kooi kan blijven zitten.

Maar hij doet niets hij is moe en zit te dutten.

Dorothé

Bello

Benji zit nu op de stok bij Jannes te slapen, moet ik hem in het blok zetten voor de nacht?

De mooie gepareld rug van Cato

ja ik kan al op een vinger zitten

Samen met Dobi in het bakkie

Dobi alleen in het bakkie

Ben nog wel een beetje verlegen

Nog niet uitgevlogen maar ik kan wel op een vinger zitten

Benji heeft zoveel nieuwe dingen meegemaakt dat we hem ff rustig laten zitten.

Jannes is heel beschermend nu de jongen op uitvliegen staan.
Hij is een zeer strenge vader en de jonkies moeten echt luisteren ;D

Dorothé

Anke

Hoi Dorothé,
Wat zijn de jonkies stoer!!!
Benji al uitgevlogen en Cato zo knap op de vinger.
Jullie mogen trots zijn hoor op de kleine kanjers!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

12 februari 2008, 19:54:49 #2126 Last Edit: 12 februari 2008, 19:56:35 by Wilma1
Wat een schattige valkjes  :-* ze kijken zo vertederend.... IK blijf ook verliefd op ze  :D :D :D

En Benji gewoon laten zitten waar hij zelf wil  ;) anders heb je kans dat ie toch weer gaat klimmen om dáár te komen  :)

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Bello

Hij zit nu samen met Jannes op de stok en Jannes is zeeeeer beschermend op de jonkies....

Dan laat ik hem lekker zitten ;D

Dorothé

Emely

WAUW wat gaat het hard zeg.... Cato der verenpak gaat ook super snel hoor, wat een mooie rug!

Och en mijn lieve "Dobi" die zit zo mooi op je vinger :D Maar zie ik dat goed, smokkel je een klein btje???  :P Volgens mij hou jij met een tweede vinger z'n kontje omhoog of vergis ik mij nu lelijk en moet ik me zo gaan schamen????

Liefs, Emely en Paco

Bello

nee nee

Hij zit echt op een vinger!!

Een grote stoere vogel gaat hij worden.

Dorothé