4 augustus 2025, 08:59:35

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Dorothé,

Ik kom ook eens je boekje binnenvallen.
En ik val gelijk in de foto's.

Wat een heerlijk valkengezinnetje.
En super die gewichten.

Ik heb super genoten en kom zeker vaak terug in je boekje :D

Bello

Ik weet niet hoe ze zo zwaar worden....

Eivoer hangt er wel een bak in de kooi maar dat krijgen ze maar echt mondjesmaat van Jannes en Catka. Hoef ik ook niet zo vaak bij te vullen, dit gooi ik eerder weg dan dat ze het opeten.

s'morgens krijgen ze brood en groente, fruit en valkparkietenvoer.

s' avonds als we thuis komen dan is het voer bijna op (alleen vliesjes) en dan krijgen ze een klein beetje voer en een halve boterham.

Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Sharon

Hoi Dorothé

jeej!! Dat zijn gewoon drie zwaargewichten die je daar hebt joh  ;D
Maar ze zullen waarschijnlijk nog wel af gaan vallen op het moment dat ze uitvliegen.

Super dat het zo goed gaat.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sally

Hallo Dorothé,

Ook hier was ik een tijdje niet geweest, Kom even nogeens van jou kleintjes genieten. Die foto's zijn echt super mooi. Ze groeien erg hard he.
Ze hebben echt goede gewichten ook!
Je hebt daar een super koppel zitten :D
Hoe gaat het er nu mee?

Groetjes Sally

Bello

Met onze 3 kippetjes is alles oké, morgen maken we weer foto's ;D

Vanavond hadden we ze op de eetafel gezet met een laken erop en zu gingen ze echt goed lopen maar kwamen iedere keer terug voor een knuffel te halen ;D ;D.

Jeetje Jannes valt echt in het niet hij is het lichste valkje momenteel.

Bello liep er ook tussen maar die vind er niets aan (wij wel ;D).

Ze waren nu ook zelf aan het eten aan het parkietenzaad (goede raad gekregn van Anja en Caroline..

Er had zich nog iemand gemeld voor een valkje maar een huisgenote was allergisch voor vogels en katten dus dit gaat zeker niet door.
Het valkje moest dan meteen naar buiten (echt niet.

Groetjes Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Emely

YES YES YES, over een aantal uurtjes ga ik het drie tal in levende lijfjes bewonderen :D

Ik heb er giga veel zin in!!!!

Liefs, Emely en Paco

Ps. Dorothé ik kom toch alleen, die vriend ligt met griep op bed helaas.... Tot straks ;)

Caroline

Heel veel plezier, Emely.  :D

Tuurlijk Dorothé en Ivo ook.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mico

Hai Dorothé,

Nou hier gaat het dus super met de donsjes  ;D en wat een gewichten zeg  :o ....fijn dat het zo goed gaat geniet er maar van ze zien er alledrie superschattig uit en je hebt mooie foto's geplaatst

Groetjes,
Miranda en Corine

Bello

En hebben jullie zin in foto's??

Dorothé

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

Benji Cato en Dobi

Benji in de startblokken om uitte vliegen!!

Cato aan de poets met wat steun

hmmm zo gaat het nog beter

Het was vanmiddag heel gezellie met Emely, en ze heeft haar keus kunnen en mogen maken ;D, maar dat komt in haar eigen boekje anders is de verrassing voor jullie weg(hahahaha).

Het was heel leuk toen Jannes het 3 tal ging voeren toen ze alle 3 bij Emely zaten (deze ervaring heeft Emely van dichtbij mee mogen maken).

Bello was helemaal niet bang en ging zelf een koekje samen zitten eten met Emely.

Dorothé

Caroline

Ach wat leuk voor Emely.  :D

Gave foto´s, wat gaat het snel hè??

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

Veel te snel Caroline,

maar ze zijn net zo lief als Jannes en Catka en het gaat super voor hun eerste nestje ;D ;D

Dorothé

ps. Jannes is een pietje precies met voeder tijden en daar moesten we ons strak aan houden!!!

Anke

Hoi Dorothé,
Wat zijn het toch het een schatjes!!
Wat lief dat ze ook kwamen voeren toen de kleintjes bij Emely op schoot zaten :-*
Ik ben benieuwd wie Emely heeft gekozen :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Emely

YES YES YES het is mij gelukt om Bello te knuffelen (met de neus) en een koekje te delen met haar :D  ;D  :P

Verder was het een super gezellige middag bij Dorothé en Ivo. Ik heb een hele geslaagde dag gehad!

En..... een keus gemaakt tussen de valkjes :D Dit kun je lezen in mijn verhaaltje!

Veel liefs en Ivo en Dorothé, nogmaals super bedankt!

Emely