29 april 2024, 10:26:37

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Bello

Hoi hoi

Vanavond de poepjes uit het blok gehaald en de kleintjes even in de plastic doos gedaan.

Jeetje wat zijn ze nieuwsgierig en komen dan gelijk naar je toegelopen.....

Het gaat superhard.... en ze zijn liefffffffffffffffffffff

Bello had ik er bij betrokken en ze was ze goed aan het bekijken maar vond het best wel "' eng".

Groetjes Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mico

Hoi Dorothé,

dat blijft leuk hé als ze er weer uit zijn  ;D
Ze zien er ook echt wel mooi en lief uit jullie donsjes..geniet er maar lekker van  ;) :D
En fijn dat Bello er naar wilden kijken dat is altijd maar afwachten he hier doen ze er ook weinig naar gelukkig nog ff en dan zit Maikey in het blok volgens mij  8)

Liefs,
Miranda en Corine

Bello

Onze Bello zoekt eigenlijk weinig contact met de andere maar als ze met Jannes en Catka in de keuken op de aanrecht loopt geven ze elkaar antwoord.

Een collega zei vanmiddag tegen me: hou je zelf geen jonkie dan kun je Bello wegdoen.

Bello wegdoen?? nog geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt, Bello hoort bij ons gezinnetje

Maar ja degene die dat zei is ook geen dierenvriend.......

Dorothé

ps. Appie en mijn andere valkparkiet Gerrit hebben beide in de tuin een beeldje van een vogeltje gekregen op de plek waar ze begraven zijn.
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kaatje

Citaat van: Bello op 28 januari 2008, 22:22:21

Een collega zei vanmiddag tegen me: hou je zelf geen jonkie dan kun je Bello wegdoen.



Hoi Dorothé,

Wat een vreselijke rare mensen heb je er toch bij, Bello wegdoen, natuurlijk is er geen haar op je hoofd die daaraan denkt !!! Sommige mensen praten net alsof ze het over een verkeerd stuk chocola hebben wat een andere smaak had moeten zijn  >:(

Echt te belachelijk voor woorden, gelukkig sta jij wel je mannetje en laat je zulke mensen lekker l*llen !! Wat lief dat Appie en Gerrit een beeldje in de tuin hebben gekregen op de plek waar ze begraven zijn, ... wat ben je toch een schat hè !!!

:-* voor de kleintjes, Catka, Jannes en natuurlijk lieve Bello !!

Groetjes Karin

Dierenfreackske

Hoi ....dat denk ik er ook van hoor Karin !

Grtjs Ann



Emely

Ik denk er ook precies zo over.... je gaat toch niet een beestje wegsturen omdat het karaktertje net een tikkie anders is dan dat van de anderen. Belachelijk....

Maar inderdaad zijn er mensen die dat niet helemaal begrijpen helaas...

De drie donsjes gaan super goed he, als ik het zo allemaal lees en zie! gaaf hoor!!

Liefs, Emely met griep :(

Lisa

29 januari 2008, 19:55:30 #2001 Last Edit: 31 januari 2008, 18:15:07 by Lisakuh
Hoi Dorothe,

Bello wegdoen :o :o :o :o Ach gossie dan is Ivo zijn kroelvogeltje kwijt en Bello zijn ''kroelmaatje''.
Dat doe je toch niet als je een donsje zou houden Bello wegdoen hoe meer valkjes hoe meer vreugd ;D.

Ach wat lief een beeldje in de tuin bij appie en gerrit dan weet je ze nog altijd te vinden :)

Liefs

Sharon

Hoi Dorothé

nou zeg, mijn ogen sprongen bijna uit hun kassen toen ik las wat je collega tegen je heeft gezegd.
Onvoorstelbaar zeg, dat sommige mensen zo over dieren kunnen denken... ongelooflijk...
Natuurlijk doe je een valkje niet weg om plaats te maken voor een nieuwe... jezus...

Maar gelukkig sta jij inderdaad je mannetje.

Hoe is het met de donsjes? Ze groeien zeker als kool.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Anja

Hoi hoi,

Bello wegdoen..........................zeg is die collega wel goed bij zijn hoofd >:( >:( >:( >:( >:(

Wat bezield sommige mensen toch. Net wat Karin zegt...............het is geen stuk chocola wat je aan de kant gooit.

Leuk dat Gerrit en Appie een grafbeeldje hebbem gekregen.

Groetjes Anja

Bello

Kijk hoe lief ik ben, ja ik zit bij mijn baasje


Maar zo was ik toen ik genoeg had van foto's maken ;D

Moest het vrouwtje maar niet te dicht bij ons komen.

Bello
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

Ik Benji ben een beetje moe :o


Benji, wat doe je daar?


Heb je mijn kuif gezien? Groot he


Cato en Dobi


Cato en Dobi zaten een beetje rond te kijken


Hee baasje wat doe je daar?


Vanavond waren onze lichtgewichtjes

Dobi 96 gram,Benji 92 gram, Cato 71 gram ;D

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline

Heerrlijke foto´s!!!!

Zie ik nu pareltjes doorkomen bij je bontje (Cato, toch??) zou wel super zijn, ook nog pareltjes.

Gele wangetjes zie ik nog niet maar ..... dit is live altijd veel betr en eerder te zien.  ;)

En de foto van Bello  :o :o :o die is gaat!!!!  ;D ;D

Jullie hebben ook een Gerritje, lees ik net in de boekje, was dit een eerder valkje??

Groetjessssssssss     
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Bello

Oh oh ook nog pareltjes ;D

Dus een bonte geparelde misschien geelwang?
Bestaat deze mutatie al?

Ja Bello wegdoen echt niet ze hoort en blijft bij ons ;D
Ze heeft haar buien maar daar weten we echt wel raad mee.


Gerrit was mijn vorige valk die de helft van mijn leven bij mij geweest is hij is bijna 21 jaar geworden op 1 maand na. Hij was een "gewone wildkleur".
Mis hem nog steeds hoor :)

Dorothé





Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline

Wat een geweldige leeftijd!!!!  :D

Een bont geparelde geelwang!! Prachtig!!!

Ze bestaan wel maar zijn niet makkelijk aan te komen hoor.

Ik wacht al 2 jaar op een bonte geelwang MAN.

Dus heb je een bonte geparelde geelwang MAN over .... roep dan maar heel hard.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Citaat van: Bello op 29 januari 2008, 21:44:14
Kijk hoe lief ik ben, ja ik zit bij mijn baasje


Maar zo was ik toen ik genoeg had van foto's maken ;D

Moest het vrouwtje maar niet te dicht bij ons komen.

Bello


Het Jeckel en Hyde Syndroom ;D ;D ;D ;D

Geweldig je donsjes weer. Ik geniet er elke keer weer van.

Groetjes Anja