29 april 2024, 10:19:57

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Heel veel sterkte met het verlies van je tante !!
Grtjs Ann



Bello

ff on line,

Het gaat wel weer hoor, alleen vandaag weinig tijd voor Bello Jannes en Catka gehad.
Vanmorgen zijn ze er uit geweest  en daarna niet meer, dus dat haal ik morgenochtend wel in.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Citaat van: Bello op 25 oktober 2007, 21:54:17
ff on line,

Het gaat wel weer hoor, alleen vandaag weinig tijd voor Bello Jannes en Catka gehad.
Vanmorgen zijn ze er uit geweest  en daarna niet meer, dus dat haal ik morgenochtend wel in.

Dorothé


Hoi hoi,

Dat begrijpen ze wel hoor. Ze voelen dat aan.



Groetjes Anja

Bello


dank je wel Anja

Deze krijg je van ons terug



Ivo en Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Dierenfreackske

Wat lief he !! Grtjs Ann



Anja


Bello

Hallootjes,

We zijn er weer.

Vanmorgen hebben we de woonkamer gepoetst samen met de birdies, Bello bij Ivo en de rest bij mij, en een plezier dat ze hadden.

Vanmiddag de kooi schoongemaakt en toen mochten ze er weer uit maar weer wilden ze "helpen".

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anke

Hoi hoi,
Heerlijk he die helpende valkjes ;D
Dat doen ze hier ook graag!
En ondertussen weer overal poepjes laten vallen ::)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Ja he ....net als hier dus ...en ik met de keukenrol de poepjes achter hun gaan oprapen ! Maarja ...je krijg er zoveel voor terug he !!! Grtjs Ann



Mara

Hoi Dorothé

Leuk die helpende valkjes. Hihi, ze helpen meestal van het bed op het stro. Maar wel gezellig.

Hoe is het vandaag met de valkjes maar ook met jullie?

MAra

Bello

Hoi Anke,

Hier poepen ze maar weinig tussendoor, we hebben ze zo goed als zindelijk.

Echt eerlijk waar als je het ziet schiet je in de lach (vraag maar aan Anja) zij heeft het ooit live mogen zien.

We leggen een tissue op tafel en zeggen dan: doe poep.
We doen dan overdreven blij als ze een drolletje draaien, en ze vinden dit enorm leuk, en dan mogen ze weer bij ons zitten.

Mara,

met de valkjes is alles goed hoor, ze zijn momenteel heel rustig en je vergeet dat we 3 valkjes in huis hebben.

Met ons gaat het rustig aan we hebben een rustig weekend gehad en veel tijd voor elkaar gehad, we zijn gaan shoppen (o.a. een kerstboom gekocht maar daar maken we pas een foto van als deze opgetuigd word).

Ook nog wat heiplantjes gekocht bij een grote doezaak in Horst en die hebben we vanmiddag gepoot.

Anja,

Je moet maar eens geluid opnemen van jullie fluitende valkjes voor Jannes, daar kan hij nog wat van leren (hihihihi).

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline

Hoi hoi, ik heb alles zo´n beetje doorgebladerd, niet helemaal gelezen hoor, was echt te veel.  ::)

Ik wilde je nog (een beetje laat, sorry) sterkte wensen met het overljden van jullie tante en van Queenie.  :'(

Ook wilde ik je nog bedanken voor de lieve berichtjes en medeleven, toen ik gordelroos had.  :-* Hoe is het nu met je vader??  Ik heb gelukkig elke dag een beetje minder pijn. Alleen stress en kou veroorzaakt nog steeds een pijnlijke kaak en met regelmaat is het was gevoelloos, net of je naar de tasndarts bent geweest en de verdoving bijna is uitgewerkt en het jeukt nog steeds, met name de plekken waar de uitslag heeft gezeten.

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

PS. vanaf nu ga ik het hier weer netjes volgen hoor en .... gave handtekening hebben jullie.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi Dorothé

Oei spannened, een kerstboom gekocht. Ik heb al helemaal zin in die periode hoor. Vanmiddag nog tegen mijn petekindje gezegd, binnenkort komt er een kerstboom te staan hier. En toen vroeg ik aan mijn broer, waar zet je die neer....Tja, ik kreeg een standaard antwoord...buiten. Haha. Ik vind het zo gezellig allemaal die lampjes en zo. Punky en Pipo vinden het ook heel speciaal, ze zitten dan de hele tijd te kijken zo van, wat is dat nu voor een ding.

En Anke, ik heb het echt gezien wat Dorothé beschreef over het zindelijk zijn van Bello en Catka. Dat was zo super gaaf om te zien. Echt heel erg leuk.

mara

Bello

Hoi Caroline,

Dank je wel hoor voor je berichtje, we hebben er nu een goed gevoel bij dat onze tante gestorven is, ze had enorme pijn en het was zo'n sterke vrouw!! en nooit zeuren.

het andere hondje van mijn ouders eet nog steeds niet goed en op straat is ze enorm angstig.

Mijn pa ach die man heeft zo'n pijn maar hij vecht niet meer tegen de pijn.
Hij heeft ook veel pijn als het kouder weer word, het is gewoon een rotziekte.

Een vriendin van ons heeft het op beide benen......

Even terugkomen op je berichtje:
Ook wilde ik je nog bedanken voor de lieve berichtjes en medeleven, toen ik gordelroos had. 

Graag gedaan hoor;D

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel