4 augustus 2025, 07:23:56

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Bello

Hoi Petra,

Ja ben ik de camera aan het instellen komt Jannes ineens met zijn koppie ervoor hij vind het zo leuk.

De 2e foto (van Bello) heb ik bij Ivo op de computer (bureaublad) gezet en dat weet hij niet hihihi.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Zie je wel dat eht moeilijk is om valkjes te benoemen maar ik denk dat het Jannes is.

Wel heel mooie foto's van je 3 musketiers.

Groetjes Anja

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb het goed zie ik wel

Bello

hehe maar bij ons is het een makkie we hebben er maar 3.

Jannes heeft een zachtgele kop, Bello ook maar daar zit bont bij, en Catka heeft een grijze kuif.

ohhhhh  Jannes zit beneden weer te fluiten.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anke

Hoi hoi,
Wat jammer dat je je nog niet zo goed voelt :(
Voor de verveling heb ik wel een oplossing. Lekker veel foto's maken en die dan hier plaatsen ;D
Ik heb weer genoten van je foto's.
Wat zal Ivo verrast zijn als hij Bello op zijn bureaublad ziet ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hihihihihi goede oplossing Anke.

Groetjes Anja

Bello

Hoi hoi,
Ivo vond het een hele leuke foto en laat hem zeker op zijn computer staan ;D.

Sorry ff on topic.
We zijn weer thuis.........ZONDER auto.

Helaas de auto niet gewonnen. Een vrouw uit Kronenberg heeft hem gewonnen.

Maar wat we wel hebben is:

Op de Foto met:

Yvonne van Gennip, trainer van VVV en een voetballer van VVV + handtekening van Yvonne ;) (jaja is Ivo gaan vragen).

+ Een ijstaart, een t-shirt en een hele leuke avond gehad,
we vonden het al heel wat dat we bij de 50 mensen hoorden die kans maakten op een volkswagen Foxy.

We kregen hapjes en drankjes en een lekkere ijs van Clevers (he Mara da's lekker he).

Dorothé

*Petra*

Hoi Dorothé,

Ohh geen geluk in het spel, betekent wel geluk in de  ... !
En dat is toch veel belangrijker !!
En ook zo te lezen, een heel gezellige avond gehad!!

Groetjes Petra  :D
ps. morgen weer werken, of nog een dagje thuis?

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Bello

geen geluk in het spel, betekent wel geluk in de  ...

Zo is het maar net Petra.

Mijn gezondheid is het grootste kadoo en dat is in geld niet uit te leggen.

Ivo zei ook: dan maar geen auto, ik heb jou en dat is me veel meer waard ;D (lief he).

Ja ik ga het morgen toch proberen (ja ik ben eigenwijs) maar dan is het maar 1 dag en dan is het alweer weekend.

De birdies heb ik vanmiddag lekker lang uit de kooi gelaten.

Komen we net thuis staat er een blaaskapel te spelen in de straat, een stelletje wat er pas is komen wonen zijn vandaag getrouwd.

Dorothé

Anja

Hoi Dorothé,

Niks gewonnen maar wel een leuke avond gehad. Dat telt ook. Net wat Petra al zegt.

Wat lief van Ivo zeg. Ik had ook niet anders verwacht van hem hoor ;D ;)

Veel succes morgen.

Groetjes Anja

Bello

hmmmmmmmm

zo is het maar net maar ik ga ervan tussen.

Tot morgen!!!

Dorothé

Anja

Tot morgen en voor straks weltrusten

Groetjes Anja

Mara

Hoi Dorothé

Je hebt leuke foto's geplaatst en jammer van de auto. Maar jullie hebben een leuke avond gehad, dat is ook belangrijk.

Hoe is het vandaag met jullie?

mara

Bello

Hoi

Ik ben vandaag gaan werken maar ik was gewoon kapot toen ik rhuis kwam, Ivo wou niet dat ik ging koken en toen heft hij frite gehaald met een snack. Ddar had ik wel salade bij gemaakt.

De birdies waren heel blij toen ik thuis kwam en ze mochten na het eten lekker bij ons zitten tv kijken tot ze moe werden en in slaap sukkelden.

Ja ik had echt zin om foto's te maken en de valkjes bleven er mooi voor zitten heerlijk gewoon.

Dorothé

Mara

Hoi Dorothé

Rust maar lekker uit vanavond. Lekker, frietjes. Wij hadden frietjes met shoarma...yummie.

Fijn is dat als ze blijven zitten als je foto's wilt maken.  ;D

Mara

Bello

Zo vandaag lekker met de valkjes gezeten vanmorgen.

Terwijl ik de kooi in orde aan het maken was zat Bello bij Ivo en die andere 2 valkjes zaten te kijken wat ik aan het doen was.

Vanavond zat Bello ook ff bij mij achter de computer maar ze kreeg slaap en toen heb ik haar maar teruggezet.

Dorothé