4 augustus 2025, 14:05:46

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Anja

Hoi hoi,

Terwijl ik dit bericht typ liggen jullie al lekker op bed te relaxen.

Wat zullen ze genoten hebben buiten. Jannes moet idd dingen opgepikt hebbrn van de papegaaien ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Mara

Hoi Dorothé

Lekker bijgekomen gisteren? Wat vervelend van het hondje van je ouders, ik hoop dat hij/ zij er gauw een plekje voor kan vinden.

mara

Anja

Jullie hebben de eerste werkdag er weer opzitten.
Weer een beetje bijgekomen?

Hoe is het met de birdies?

Groetjes Anja

Bello

Eerste werkdag?

De hele dag in bed gelegen zou je bedoelen.

Ik werd met barstende hoofdpijn wakker en ontzettend misselijk, had me al aangekleed maar aan tafel kreeg ik er nog geen thee in, dus gelijk kleren weer uit en terug naar bed gegaan.
Medicijnen ingenomen tegen migraine (als deze niet helpen dan is het geen migraine, dus bleek geen migraine te zijn).
Ivo had vanavond een grote doos paracetamol bij zich ;)

Nu ben ik ff op de site maar niet lang mocht niet van Ivo ;D

Ivo is wel gaan werken maar moest natuurlijk weer ff wennen na een vakantieweekje

Vanmiddag hoorde ik Jannes lekker fluiten en inderdaad Chantal er zit gefluit van een papegaai bij hoor, heerlijk klonk het.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Oeps...dat kon ik toch ook niet weten ;D ;D ;D
Griepje dus. Voel je je al wat beter?

Nou heel veel beterschap voor jullie.

Groetjes Anja

Bello

hihih

Nu ben ontzettend slapjes, maar de hoofdpijn is niet weg.
Morgenochtend ff kijken hoe het gaat en anders maar weeer naar de dokter toe >:(

Het lijkt inderdaad op een griepje.....

Grrrrrrr en altijd maar gezond eten vitaminepillen innemen, op tijd naar bed enz enz....

Daarom ben ik ook niet zo veel met de vogels bezig geweest, dan blijf ik altijd uit hun buurt. Ivo wel hoor, dat moet wel met Bellootje he.

de katten hebben de hele dag bij mij gelegen en me bewaakt (best wel grappig om te zien hoor)

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Nou meid wel lekker uitzieken. De katten zijn dan niet bij je weg te slaan. Hier is dat zo met de Doggy's.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Dorothé

Hoe is het vandaag met je? In elk geval beterschap gewenst want dat heb ik gisteren niet meer gedaan.

Mara

Anke

Hoi Hoi,
Ik hoop dat het weer wat beter met je gaat!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Bello

9 oktober 2007, 20:19:02 #1344 Last Edit: 10 oktober 2007, 11:49:11 by Bello
Hoi meiden,

Nou lekker hoor ziek zijn, doe nu ook niet veel met de vogels, als ik in de kamer ben praat ik er wel tegen en ik verzorg ze maar niet meer, ben veel te bang dat ze ziek worden van mij (wat een baasje he ;D).

Ben nog steeds misselijk en hoofdpijn maar dat gaat met rust wel over.

Jannes fluit nu iedere middag heerlijk als je dan in bed ligt en hem hoort fluiten :D.

Ivo is een van de gelukkige (hij heeft meegedaan met een slagzin maken) we zijn uitgenodigd en daar word een volkswagen Foxty verloot. We zijn benieuwd......
Ik hoop maar dat ik dan opgeknapt ben.......

Dorothé

Mara

Hoi Dorothé

Ik ga voor jullie duimen!!!

Mara

Coco en Chantal

Hoi Dorothe

hee meid ben je ziek wat vervelend zeg, nou hoop dat je snel weer bent opgeknapt. :-*

Die jannes toch , hij moet eerst zowat een week tussen de papegaaien zitten voordat meneer gaat fluiten  ;D ;D
Maarja beter laat dan nooit he, hij dacht zal mijn baasjes eens laten horen wat ik al die dagen heb gehoord ;)

Geef de 3 kanjers van mij maar een dikke kus  :-*
Groetjes Chantal en de valkjes

Dierenfreackske

O  wat lees ik daar nu allemaal ........een griepje ? 
Is uiteraard wel vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt he  !!!
Hopelijk is dat vlug beter he en ben je snel weer opgeknapt
weer !! Grtjs Ann

Bello

hehe ik ben weer een beetje bij de levende!!!
Het gaat de goede kant op, wat paracetamol, saunaatje en rust kunnen doen voor een mens!!

Ja is me wat he Chantal, is hij een weekje bij jullie en nu fluit hij wel (gekke lieve Jannes).
Ja het is leuk om te horen hoor, hij was altijd zo stilletjes (ja Catka was in de buurt dus hij hoefde eigenlijk geen moeite te doen).

Vanmorgen heb ik Catka weer moeten redden hoor, oh wat een vogel en die ideeen die ze heeft. achteraf moet je er om lachen.

We hebben een grote trap voor de kooi staan zodat ze zelf makkelijk op de kooi kunnen als ze op de grond lopen.

Klimt ze erop, gaat door de treden heen ondersteboven op de tree hangen en wil naar een tree lager gaan (verkeerd om dus geen koprol zeg maar) en toen wist ze het niet meer. Toen was ik de reddende engel.

Dorothé

Mara

Hoi Dorothé

Haha, die Catka toch. Doet eigenlijk alles wat niet mag  ;)

Hoe is het vandaag met je? Ik las dat het alweer wat beter ging? Mooi zo.

mara