4 augustus 2025, 19:57:19

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Bello

Nee joh,

Geen vierde valkje stel je voor dat Bello deze helemaal niet zitten, ze is echt gericht op mensen.

Catka en Jannes mogen niet eens in de buurt komen maar ze eten soms wel met zijn 3en op de bodem van de kooi.

Ja maar ik krijg haar met moeite in de kooi.... ik kan haar nu nog lokken met een mariakoekje :)

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Dorothé

Hoe is het vandaag met jullie drietal? En morgen naar Chantal? Doen jullie haar de groetjes van mij?

Mara

*Petra*

Wij dachten ook dat Twiedie een mensenvalkje was, todat hij op vakantie ging naar Chantal ....  ;)
Vraag het haar morgen maar, en vergeet niet de groetjes te doen  :-*.

Groeten Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Bello

Natuurlijk doen we Chantal de groetjes!!!

Eh Chantal kent Bello goed en het is gewoon een aparte valk (ja welke valk niet he).

Ze (Bello dus) zit s'morgens in de kooi smachtend te wachten totdat Ivo haar uit de kooi haalt om een knuffel te geven, "vergeet"hij dit dan is ze heeeel verdrietig.....

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Doe ze van ons ook maar de groetjes. Verget niet naar de babykamer te gaan kijken. Die is moooooooooooooooooi.

Groetjes Anja

Bello

Inderdaad Anja,

De babykamer is mooi ;D

Nu maar wachten tot de kleine er is want dan is de kamer helemaal af (wel lief hoor chantal om het kamertje al te laten zien, daar mag je echt trots op zijn).

Het is hier stil in huis...........................

Dorothé

Bello

Zo hier zijn we weer.

Bello Catka en Jannes zijn alle 3 weer gekortwiekt.
Jannes is toch geen vlieg valk, hij houd zich liever rustig en zit liever bij je.

Bello was heel slijmerig en klef met Ivo toen we bij Chantal waren.
Maar het is een leuk "koppel" samen hoor.

Groetjes Dorothé

Anja

Hoi Dorothé.

Nu zal ze ook wel weer beter in de kooi gaan denk ik.

Bello en Ivo.............een paar apart.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Dorothé

Dat zal zeker schelen, kortwieken....Haha, ik zie het al helemaal voor me hoe Bello gedaan heeft.

Mara

Coco en Chantal

Hallokes  ;D

De 3 musketiers doen het prima hoor, ze eten goed en klimmen lekker door de kooi en spelen met het speelgoed.

Je hebt eigenlijk weinig besef dat ze er zijn, want ze zijn vrij rustig. :D
Zal na het weekend wat foto's maken van het 3tal.

Groetjes Chantal en de valkjes

Anja

Dat kan ook niet anders hè Chantal.

Foto's jajajajajajjaja daar zijn we dol op hoor.

Groetjes Anja

Bello

Hoi Chantal,

hehe eindelijk heb je ze meegemaakt hoe ze in het echt zijn, je weet eigenlijk niet dat je valkjes in huis hebt dat klopt, Jannes is voor een man heel stilletjes, maar zooooooooo lief.

Hij moet maar eens een curcus gaan volgen bij een echte fluit valk hihihi.

Oh dank je wel dat je wat foto's wilt maken, we missen ze echt hoor.

Bij ons zijn ze ook vrij actief met het speelgoed in de kooi :D

Bello Catka en Jannes zijn bij Chantal in Helmond ;)

Groetjes Dorothé

Anja

Hoi hoi,

Hoe gaat het hier? Alles goed?

Groetjes Anja

Bello

Hallootjes

We hebben vanmorgen Bello Catka en Jannes opgehaald bij ons Chantal.

Ze zijn weer heel goed verzorgd en verwend hoor (jaja gister was Bello 2 jaar geworden).
Ze hadden eerst niet in de gaten dat wij de kamer binnen kwamen en toen ineens BINGOoo.

Nog bedankt Chantal voor het oppassen!!!!!

Groetjes Ivo en Dorothé

Anja

Hoi Dorothé,

Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan. Maar dat kon ook niet anders hè.

Bello nog gefeliciteerd met je 2de verjaardag meissie.

Groetjes Anja