4 augustus 2025, 22:27:14

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Mara

HoI Dorothé

Hehe, wat naar nu van die kikker....Goh, mijn baas had me trouwens nog iets klaar. Hij had me komende zaterdag ingepland... :o Maar goed, ow ja zei hij toen ik hem aansprak, je had vrij gevraagd. Foutje, moest je collega zijn..... :-X Ach ja.

Ik heb zin in volgende week. Kan wel wat een gezellig dagje gebruiken.

Ik heb ook bhv, en pap heeft ook nog EHBO. Dus dat is altijd wel makkelijk. En voor noodgevallen hebben we altijd nog Chantal.  ;D

MAra

Anja

Hoi Dorothé,

Wat lees ik nu..................rij jij zo maar kikkers dood :o :o :o :o :o

Grapje zoiets zie je toch ook niet.

Groetjes Anja

Bello

Hoi hoi

Oh het is hier net een vliegveld enne, Jannes vind er niets aan om mee te vliegen.

De laatste tijd valt het me op dat hij liever op mijn schouder wilt zitten en is heel nieuwsgierig wat ik aan het doen ben.

En dan zijn Bello en Catka aan het vliegen.

We kopen iedere zaterdag een brood bij de bakker en deze is heel donker (en heel erg lekker- terwijl ik vroeger nooit bruin brood at), komen we ermee thuis dan wordt ons 3 tal helemaal wild in de kooi, ze vinden het namelijk ook ontzettend lekker. Daar vind ik daarna nooit wat van terug, nog geen kruimeltje ;D

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anke

Hoi,hoi,
Ik heb hier ook zo'n valkje ( Max) die zit liever bij mij op de schouder dan dat ze rondvliegt... tja valkjes liefde ;D
Wat leuk dat ze bij jou het brood zo lekker vinden. Hi hi dankzij je valkjes eet jij nu ook gezond brood ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Dorothé

Je hebt weer een hele mooie handtekening. Hier vinden ze brood ook erg lekker. Als er maar zaadjes op en in zitten.... ;D

Mara

Anja

Hoi dorothé,

Je hebt weer een mega mooie handtekening gemaakt. Meid wat ben jij toch creatief.

Wat betreft Jannes, zou het kunnen dat hij in de rui komt?

Groetjes Anja

Bello

Hoi hoi

Jannes is begint nu met de 2e rui, en ik heb hem pas geleden nog gekortwiekt maar hij kan goed fladderen.

Hij heeft de hele tijd maar oog voor Catka gehad ;), maar vind het reuze interssant wat ik in de keuken allemaal aan het klaarmaken ben voor hen.

Groetjes Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

Ja Anja

Een leuke handtekening he, ja dat komt eigenlijk dat ik van een bekend iemand een leuk programma gekregen heb waar ik veel met foto's kan doen. Je kent hem wel ;)

Dorothé

Anja

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Mara

Hoi Dorothé

Dat is wel een heel mooi programma dan.  ;D

Mara

Bello

Ohhhhhhhhhhhh

Vamorgen was ik heel kwaad op Bello, ze kan dus weer vliegen en ze begint weer dominant te worden.

CHANTALLLLLL HELLUP!!!

Maar omdat je dit niet moet laten merken deed ik net of ik weg ging en mijn jas en schoenen aantrok, nou toen was ze zo in de kooi hoor grrrrrrrrrrrr

En ik moest naar de tandarts.......

Het valt me op dat er een hoek van de kooi s'avonds helemaal leeg is gemaakt, waarschijnlijk door..... CATKA.

Heeft ze toch mooi pech want ze is nog net geen jaar en Jannes is pas 1 jaar in februari 2008.

Is maar goed dat we binnenkort weer eens naar Chantal gaan, want dan worden ze weer gekortwiekt, he Chantal??

Vanmorgen weer verschrikkelijk nieuws gekregen....
Een collega ligt op sterven.....

Dorothé

Mara

Hoi Dorothé

Wat naar van je collega, sterkte gewenst....

En ik begrijp best dat je boos was op Bello. En die Catka is me toch een kleine deugniet.  ;)

Mara

Anja

Hoi Dorothé,

Niet weer een collega. Veel sterkte iig.

Is het een optie om Bello zaterdag mee te nemen en dan Chantal haar bij ons te laten kortwieken. Bij de andere valkjes in de kooi en als we terug naar huis gaan dat je haar dan weer mee neemt?

Is maar een ideetje.

Groetjes Anja

Bello

hoi Anja

(Niet verder vertellen) maar we gaan binnenkort de valkjes  naar Chantal brengen.....

helaas geen goed bericht gekregen
Mijn collega is gisteravond op 48 jarige leeftijd gestorven.......

Dorothé

Mara

Hoi Dorothé

Wat een naar breicht zeg. Heel veel sterkte.

Mara