4 augustus 2025, 19:56:49

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

*Petra*

Hoi,

Oh wat zul je geschrokken zijn  :o!
Fijn dat het goed is afgelopen..
Heel mooie douchefoto's trouwens, ik liep wat achter :-[.

Groeten Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoe is het met Bello?

Groetjes Anja

Bello

HOI Anja

Bellootje is nu nog rustig, ze heeft lekker bij haar baasje zitten knuffelen en we zorgen ervoor dat ze niet fladdert.

Ja haar vleugel ziet er niet uit dat moet dan maar slijten....

Gisteravond zag ik nog bloedspetters op de vloer in kamer liggen dus gisteravond ook nog ff geweild.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hè hè wat een gedoe.

Geef haar nog maar een dikke knuffel van me. en ja het moet idd slijten.

Groetjes Anja

Bello

Hier zijn we weer,

Met Bello gaat het weer een beetje beter.
We zorgen er voor dat ze niet gaat fladderen.

Deze week zijn we dus ook begonnen met een EHBO pakketje voor de vogels samen te stellen.

Dit is iets wat we nu echt niet meer uit konden stellen, normaal is  Catka  zo'n brokkepiloot.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

groot gelijk. een EHBO pakketje is onmisbaar.

Groetjes Anja

Bello

Bellootje gaat de goeie kant op hoor.

Alleen ze kan nu niet mee doen voor de mooiste valkparkiet :-\

Groetjes Dorothé

Bello

1 september 2007, 19:47:05 #1222 Last Edit: 1 september 2007, 19:57:45 by Bello
Grrrr

Ik was vamorgen boos op Catka.

Zitten ze met zijn 3en op de kooi (ik was deze aan het schoonmaken) en gaat ze ineens vliegen, en ja hoor Jannes fladderde de gordijnen in en Bello vloog samen met Catka 2x de kamer en keuken rond.

Dus Bello haar vleugel is al weer sterker aan het worden.

We hebben tijdelijk een logeetje totdat ze gaat verhuizen naar Helmond (ja dat kan ook he een Limburgse gaat naar Helmond).

hihihi wij hebben 3 Helmondse valkjes en die wonen nu in Limburg ;D

Dorothé

Mara

Hoi Dorothé

Die Catka toch hoor! Wat een stukje ondeugd.  ;)

Dat is ook wel eens leuk, een Limburgse die naar het Helmondse verhuist.

mara

Anke

Hallo,
Ik kom ook eens in jouw boekje gluren.
Wat een leuke valkjes heb je  ;D
Ook de douchefoto's vond ik erg leuk om te kijken.
Ik zal morgen eens terugbladeren om te lezen hoe het allemaal begon :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Dorothé,

Stoute Catka zeg.

Groetjes Anja

Anja

Zo ik heb je even omhoog getrokken zeg. Je was afgezakt naar de 3de pagina.

Hoe is het met Bello?

Groetjes Anja

Bello

Hoe het hier gaat?

We hebben nu 3 vliegende valkjes :-\
Lijkt soms net een vliegveld.

Met Bello gaat het dus goed hoor, het was wel schrikken.

Jannes is eigenlijk vrij rustig met fluiten, Catka daarintegen maakt soms kabaal voor 3.

groetjes Dorothé

ps bedankt voor het ophalen

Peggy

Hoi Dorothé,  ben weer bijgelezen  ;D
Fijn,dat het weer beter gaat met Bello! das wel schrikken ja,als je al dat bloed ziet rondspetteren.Dirkje had dat vorige week ook.werkelijk overal,rondom de kooi,lagen bloedspetters. Wat ga je allemaal in dat ehbo koffertje doen dan? lijkt me idd makkelijk om dat te hebben.  Heb ik ook niet.  Heb trouwens voor ons en de kids ook geen ehbo-koffertje,nu ik eraan denk  :-\ misschien toch slim om dat wel te hebben.
En fijn hè,dat je op Chantal kunt terugvallen  ;D  Ik belde vorige week ook gelijk Chantal op toen ik al dat bloed zag.  zelfs toen ik zag dat het niet goed ging met nikkie ( 16 aug jl. ) was chantal de eerste die ik belde.

Leuke douche foto's trouwens ;D

gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Bello

7 september 2007, 20:31:22 #1229 Last Edit: 7 september 2007, 20:32:53 by Bello
Ja

Ik ben ook heel blij dat we Chantal kunnen bellen, aan de dierenarts heb je toch niets met enige spoed, want die is te ver weg en als ze hevig bloeden ben je te laat en dan moet je het zlef "opknappen".

Stond wel te bibberen hoor nadien, maar heb het toch maar mooi gedaan!
Daar zijn onze dieren me toch te kostbaar voor.

Ach ja ik heb dan wel BHV, maar in noodgevallen kan ik dit ook bij dieren toepassen ;) (als het niet te erg is)

Binnenkort is het vliegen toch ff weer history, want ze worden toch weer binnenkort gekortwiekt (2 dominante vrouwtjes).

Gisteravond moest ik ff naar het gemeentehuis hier in het dorp, kom ik terug bij mjn auto en zag ik iets groot op voorband zitten.

Gatsie!!! was het een grote platgereden groene kikker, ik werd gewoon misselijk gehakt was het geworden, met een stokje heb ik hem eraf gehaald en met een groter stokje heb ik hem tussen de bosjes gekregen. Ik had hem echt niet gezien (er lagen daar ook bladeren op de straat).

Heb ik weer :-\

Dorothé