4 augustus 2025, 18:13:43

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Mara

HoI Dorothé

Leuke foto's zeg!!! En wat fijn dat Jannes ook zindelijk is.

Mara

Bello

Heee

We hebben vanmorgen wat douche foto's gemaakt.
Catka wilde niet en was dus een beetje dwars (jaja dat kan ook gebeuren he).

Bellootje heerlijk joh

Ikke wil alleen dat durf ik best

hm dat is lekker

zien jullie mijn lange kuif??

nee ik slaap niet hoor

Heeerlijk ik laat me soms goed vertroetelen ;)

Groetejs Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Dorothé

Leuke douchefoto's zeg!  ;D

mara

Anja

Hoi Dorothé,

wat een snoezige douchefoto's en vooral de laatste in de handdoek.
Om te  :-* :-* :-* :-* :-*Jammer dat Catka van dwars was.

Groetjes Anja

Bello

Vanmorgen zou ik naar mijn werk gaan en de vogels waren eruit.
Ineens begint Bello te krijssen (nog nooit gehoord).
Hangt er een grote vleugelpen langs haar vleugel (half gebroken en natuurlijk BLOED).

Gelijk Chantal gebeld van help wat moet ik doen, (wijze raad natuurlijk gekregen)  de restant van de veer eruit getrokken , intussen had ik de vleugel onder de kraan om te zien waar het bloedde.

Was het de 2e pen , natuurlijk ging ze fladderen (ik had haar wel vast) en ja de keuken was dus rood gevlekt........de grond de kastjes de tegels..... kon wel 

Bloem had ik niet wel pannekoekmix (hielp niet), op de vleugel gedrukt en betadine erop gedaan, poeh poeh.

Naar de apotheek pleisterspray gehaald en hehe het stopte

Al met al het werk opgebeldt dat ik later kwam kon Bello toch niet zo achter laten.

Heel de dag een onzeker rot gevoel gehad, en kom ik net thuis en madammeke zit in de kooi me recht aan te kijken, maar ze ziet er niet uit
Zal er straks ff een foto van maken.

Maar kan ik ze met zo'n grote zware  verwonding wel uit de kooi halen (ze is dit immers gewend).

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Dorothé

Wat zul jij je rot geschrokken zijn.....Of je haar los kan laten...ik weet het niet. Zou ze niet zelf aangeven als het niet gaat?

Mara

Anja

Hoi Dorothé,

ik heb in het topic gereageerd maar ook hier voor beide een dikke knuffel.

Groetjes Anja.

ps hoe is het nu met Bello?

Bello

Ze zit rustig op haar stok, ik ga zo eten maken en probeer er ff een foto van te maken hoe ze eruit ziet.

Ivo kwam later thuis

Dorothé

Dank jullie wel hoor (ik was echt bang om naar huis te gaan)

Mara

Hoi Dorothé

Ik kan me voorstellen dat je bang was om naar huis te gaan....Ow wat vreselijk. Ik hoop dat Ivo gauw thuis komt en zowel jou als Bello kan troosten.

Mara

Anja

Hoi Dorothé,

die schrikt zich het apezuur ben ik bang.

Nou wijffie weet dat je goed hebt gehandeld hoor.

:-* :-* :-* :-*

Anja

Bello

Ach dank jullie wel hoor, als ik eraan denk dan moet ik toch wel slikken, stel je voor Bellootje weg, moet er niet aan denken.

Stelletje gekke mussen en je bent er gewoon stapel op ze horen echt bij ons gezinnetje, ook al is het een apart gezinnetje met 3 katten en 3 valkjes.

We hebben geen foto gemaakt, Ivo heeft haar even eruit gehaald en geknuffeld en opgelet dat ze niet ging fladderen.

Ja dan zelf maar eerste hulp geven met goede raad van
ONS CHANTALLEKE

Dorothé

Caroline

Wat zul je geschrokken zijn.  :o :o

Gelukkig gaat het nu weer goed met haar.

Ik zou inderdaad ook nog even goed opletten met uit de kooi laten, ze zijn net niet slim genoeg om te beseffen dat ze nu beter niet kunnen vliegen en fladderen.  ;)

Dikke beterschapsknuffel van mij voor Bello.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Coco en Chantal

Hallo Dorothe

Ben blij dat alles weer goed gaat met Bellootje.
Zou ze vandaag in ieder geval lekker verder met rust laten.
Maar het is nu toch bed tijd voor ze hihi ;D

Dikke kus aan bello, Catka en Jannessie :-*

Groetjes Chantal en de valkjes

Anja

Hoi Dorothé,

Jij zegt het. stelletje gekke mussen.

En ons Chantalleke die kunnen we nog bellen al ligt ze te bevallen ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Bello

Ja natuurlijk slapen ze al( he goed onthouden Chantal dat ze zo vroeg gaan slapen, het is me wat met die vroeg slapende vogels  ;D

Ja vanmorgen was voor haar al heel erg stressie en de wond moet toch wel goed dicht zijn hoor, voordat we haar er weer lang uit laten.

Vanmorgen wilde ze wel de hele tijd door mij getroost worden ondanks dat je ze pijn moet doen.

Dorothé

hihihi als ze ligt te bevallen (dan moeten we toch nog ff wachten hoor Anja).