29 april 2024, 16:55:53

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Mico

Hallo Dorothé,

Mooie foto's van je valkjes ze zien er echt mooi uit...en fijn dat ze het zo goed doen  :) :)

Groetjes,
Miranda en Corine

Bello

YES YES YES

Jannes begon vanvond ineens met fluiten toen hij op mij rug zat, heeeeerlijk om te horen, hij was stil sinds hij in de rui ging en dit was zo leuk om te horen hij begon heel aarzelend.


Bello zat lekker bij "haar baasje", en Catka en Jannes bij mij.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Dorothé

Wat fijn zeg...Ik ben de dagen aan het aftellen.

Mara

Bello

 ;D ;D ;D

Is goed hoor!!!!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Leuk hè dat fluiten. Je kan hem ook melodietjes laten fluiten. Ik vind dat altijd erg gezellig.

Groetjes Anja

Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Dorothé

Wat mooi zeg!  :o

Hoe is het verder met je? Nog een paar dagen!  ;D

Mara

Bello

Zo daar zijn we weer,

De baasjes waren gisteren zoooooooooo ijverig,
Het baasje ging de auto's wassen en het vrouwtje heeft de achtertuin onder handen genomen.

Vandaag hebben we lekker in de achtertuin gestaan, was voor mij Jannes de 2e keer en eluk dat ik het vond joh!

Groetjes Bello Catka en Jannes
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Bello, Catka en Jannes,

Wat fijn zeg dat jullie buiten stonden. Ik ben vanmiddag bij jullie valkjesmama geweest en volgende week kom ik bij jullie op visite he. Ik kijk er nu al naar uit!

Mara

Anja


Ik wil ook mee :'( :'( :'( :'(


Mara

Citaat van: Anja op  8 juli 2007, 21:47:58

Ik wil ook mee :'( :'( :'( :'(




Hoi Anja

Dat valt echt wel te regelen hoor. Je hoeft het alleen maar te zeggen, ik weet nu toch de weg.

Mara

Anja

Echt waar.

Oooooooooo dat zou ik echt klasse vinden van je hoor. Mag ik echt mee met je. Yippie ik wil best de benzine kosten betalen hoor.

Uhm dorothé,

Vind jij het ook goed als ik mee kom.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Wat mij betreft mag je met me mee hoor. Echt geen probleem. En de benzine kosten delen we gewoon. Maar nu moet Dorothé het natuurlijk ook nog goed vinden. Maar dat zal toch wel!!

*kijkt Dorothé en Ivo heel lief aan*

Mara

Anja

Hoi Mara en Dorothé,

Ik heb weer te vlug geroepen. Ik kan niet mee want mijn schoonmoeder viert dan haar verjaardag en daar kunnen we niet onderuit.



Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Dan spreek maar wat met Dorothé af of prik een paar datums en dan hoor ik het wel. Het aanbod blijft geldig, zal ik je een waardebon uitschrijven?  ;)

Mara