9 augustus 2025, 10:08:52

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Bello

Wat lees ik nu, kun je weer vliegen? Nou nou, wel uitkijken met de ramen hé!!

Mara

Bello

Zo maar ff een berichtje

Met Bello en Catka is alles prima, we hebben ze vanavond lekker lang mogen knuffelen.

Bij Catka merkt je niet dat ze in de puberteit zit ;D
ze is heel wat anders dan Bello toen ze in haar puberteit zat, die konden we soms wel  :censuur, maar Bello is gewoon totaal veranderd (positief :D).

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mico

Hoi hoi Dorothé,

Fijn te lezen dat met Bello en Catka alles goed gaat..en wat mooi is dat als je zo met ze kan knuffelen he. Mico is ook echt een knuffelkont  :D Gisteren hebben we Dusty gehaald..och dat is toch zo grappig nu 2 valkjes in de kooi haha.

Vanaf welke leeftijd gaan valkjes eigenlijk puberen??

Groetjes,
Miranda en Corine

Coco en Chantal

Hoi Dorothe

Ik hoor het wel wanneer jullie deze kant opkomen met de valkjes om te kort wieken ;).

Groetjes Chantal en de valkjes

Bello

Hoi Chantal,

Dat is goed hoor, Bello haar veren groeien nu goed door en we maken zeker een afspraak voor te kortwieken ;)

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

Hoi Dorothé,

Demi en ik hebben pas samen Sweety en Noeka gekortwiekt.
En eerlijk gezegd ging het best goed.
Nu is Twiedie aan de beurt, maar dat lijkt me de lastigste ...
Ze heeft 2 heel lange vleugelveren, maar toch vliegt ze nog nauwelijks. Terwijl Sweety, kortgewiet, nog hoogte kan maken..
Succes bij Chantal.

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Bello

Hoi Petra,

Bello heeft nog niet eens al haar vleugelveren weer terug en ze vliegt weer als de beste.
Nog ff en dan maken we een afspraak met Chantal voor te kortwieken, jammer maar helaas.

Catka kan nog steeds niet vliegen en die land nu wel op haar pootjes, maar nog niet elegant hoor.
en als Bello langs komt sjeesen wilt ze mee doen en dat begrijpt ze niet hoe ze dat moet doen (dan kijkt ze echt sip).

Groetjes Dorothé

Anja

Hoi Dorothé,

Hoe is het nu met Bello? Ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken zeg.
Dat wordt dus binnenkort naar Chantal, mss een derde valkje ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Bello

Anja,

;)

(slimme meid)

Groetjes Dorothé

*Petra*

Maar dan is het weer oneven ...  ::)

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Na een tijdje komt dan gewoon ook nog nummer 4.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Dorothé en Ivo

Bedankt voor de kaart! Daar ben ik heel erg blij mee. Wat een lieve hond staat voorop.

En na valkje 4 komt er een valkje 5 en ga zo maar door.

Hihi.

Mara

Anja

Hoi Dorothé en Ivo,

Ik lees net mijn mail en dank je wel voor de lieve kaart.

Groetjes Anja

Anja

Hallo,

Hoe gaat het hier. al even niets meer gehoord dus ik dacht ik zal je maar eens ophijsen. Is Bello inmiddels weer geknipt of moet je nog een afspraak maken?

Groetjes Anja

Bello

Hoi hoi,

Jakkes wat hebben wij een drukke week achter de rug zeg, niet meer normaal! Gelukkig volgende week maar 3 dagen werken ;D

Bello moet nog gekortwiekt worden, Catka daar wachten we ff mee, die kan nog steeds niet vliegen maar van haar hebben we geen last, die zit toch als ze los is bij ons.

Vanmorgen naar de kapper geweest om 7.30 uur!
Een nieuw model en ff de uitgroei bijgewerkt.

Daarna de nieuwe auto opgehaald in Venlo

Ach Mara en Anja, een kaartje is een klein gebaar en  kan het zooooo grooot maken en dat betekend zooooooo veeeeeel!!!

hihih neee neee, jullie zouden wel denken maar Ivo begon erover om er een mannetje bij te nemen, en deze is dus in bestelling bij "onze Chantal", een jonkie van Jip en Janneke.

Dus dan blijven wij dus weer gewoon familie van Anja (via Yelo).

Groetjes Dorothé