8 augustus 2025, 06:16:28

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Bello

eh ik kan geen filmpjes maken, zo modern gerei hebben wij nog niet :(

Is wel comisch om te zien als ze dat doet

Petra,
Gewoon de eettafel volzetten met glazen, kopjes en frisdrank en koffie en thee , op een hangtafel staan dan de vlaaien.
Ma dat is een luxe hoor, het bier halen ze zelf uit de krat ;)

Meer van onze vrienden zijn dat gaan doen, heb je zelf ook nog wat aan de avond ;)

Mara, ik stuur je ff een pm.

Groetjes Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Dorothé

Misschien dat ik eens een foto kan proberen te maken, sleur toch overal de digitale camera mee.

Liefs

mara

p.s. bedankt voor de pm, je hebt er ook weer eentje terug.

Anja

Hoi Dorothé,

Als Catka dan de koprol doet kan je Ivo dan niet een paar foto's laten maken.
Dan kunnen we er ook van genieten.

Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja,

Ja dat zal ik proberen, maar vandaag had ze er geen zin in.
Ze waren vanochtend wel ontzettend knuffelig en aaibaar.
Heerlijk gewoon ;D

Gisteravond zijn we gan sporten omdat ik er achter kwam dat ik vanavond naar de osteopaat moest.

Nou dat heb ik geweten....

Maar zo'n behandeling is pijnlijk maar naderhand zeg je van he dat doet me toch goed!

Maar ik ben zooo moe daarna dat ik lekker naar mijn bedje ga

Doeiiii

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Lekker uitgerust en geslapen?
Hoe voel je je nu?

Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja,

Ik ben gister gelijk naar bed gegaan en heb lekker geslapen hoor.

Ik had heel veel last van mijn rug, ik was in september/oktober languit gevallen in de garage en nu bleek  er iets op slot te zijn gegaan in mijn rug en schouder, en dat is nu dus los gemaakt en gekraakt, HEERLIJK ik kan me weer goed bewegen ;)

Bello en Catka hebben beide een vuurrode snavel, ze hebben rode peper gegeten :)

Groetjes Dorothé

Anja

Hoi Dorothé,

Oooo lekker vinden ze dat rode peper. En dan zien ze er niet uit  :D :D :D :D

Fijn dat je je weer beter kan bewegen.

Groetjes Anja

Bello

Zo gisteravond en vanavond het huis gepoetst (samen) want morgen gaan we lekker eruit!!

De kooi schoongemaakt van Bello en Catka, mensen kinderen wat een bende hadden de dames erweer van gemaakt zeg :-\

We hebben zo een wandel/puzzeltocht van mijn vriend zijn werk. Leuk in het donker, hoop wel dat het droog blijft.

Groetjes Dorothé

*Petra*

En... droog gebleven bij jullie?? Leuk geweest??

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Had begrepen dat je bij de puzzeltocht 6 km lang over 1 oplossing aan het dubben was?  ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Bello

Ja de vraag was

De koekoek vroeg zich af.......

en dan moest je daar een plaatsnaam invullen

(achteraf bleek dat ze de vraag  niet afgemaakt hadden, maar we hadden het allemaal goed).

nl. Eibergen

Het was de hele avond droog dus dat veel mee

Groetjes Dorothé

Mara

Hoi Dorothé

Wat hebben jij en Ivo een mooi huis joh!! En natuurlijk Catka en Bello. Hele mooie valkjes. Echt heel lief.

Goh, ik heb al heel lang geen tam valkje meer in mijn handen gehad, en tja, een tam grasje is natuurlijk heel wat anders maar ook heel erg lief.

Groejtes

Mara

*Petra*

Hoi Dorothé,

Tegenover me, heeft altijd een Dorothé gewoond.
Een meisje met lange donkere krullen. Op een of andere manier had ik jou zo een beetje in gedachten. Gek, maar waar. Die lange donkere krullen had je niet, maar je had wel humor en ik vond het heel leuk om jou en Ivo eens in het echt te zien. Was gezellieee  ;D ;D.

Groetjes Petra  :D 

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Dorothé,

Het was erg gezellie dat vind ik ook.
En Ivo vinden wij een kei leuke man. Gevoel voor humor lekker meelullen met al dat vrouwvolk.
Te gek gewoon.

Groetjes Anja

Bello

Hoi Petra,

he leuk zeg en ik had jou in gedachten met blond haar, dus niet, en je dochter is ook keitof!!!

Mara

Dank je wel, toen dit huis klaar was en we samen gingen wonen heb ik heel wat traantjes gelaten hoor omdat:

1 een heel nieuw huis
2 een hele mooie omgeving aan het einde van een dorpje
3 een huis zonder verleden

Maar het alllllleer belangrijkste:

ik woon samen met een HELE LIEVE MAN
( jammer dat hij geen 10 broers heeft die vrijgezel zijn zodat ik heel veel vrouwen gelukkig kon maken).

Hoi Anja

Dank je wel nu zit hij te blozen naast me, maarre jou mannetje voelde zich ook best op zijn gemak tussen al die kippen ;)
We komen zeker nog een keer op visite hoor!!!

Dorothé